Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η WSTA σε «σύγχυση» με τις κατηγορίες χαμηλής κατανάλωσης αλκοόλ ή άνευ

Η Ένωση Εμπορίου Οίνου και Οινοπνευματωδών Ποτών (WSTA) πρωτοστάτησε στην ανάπτυξη των πρώτων οδηγών χαμηλών και χωρίς αλκοόλ στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την κυβέρνηση να φαίνεται έτοιμη να συμβουλευτεί ξανά τους δημιουργούς της κατηγορίας.

Τρία έγγραφα έχουν συνταχθεί από την WSTA σε συνεργασία με τα μέλη του, συμπεριλαμβανομένων των παραγωγών και των εμπόρων λιανικής, σε μια προσπάθεια να ξεκαθαρίσει τη σύγχυση σχετικά με την εμπορία, την επισήμανση και την παραγωγή χαμηλών και μη κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών.

Πιο αναλυτικά, τα δύο πρώτα έγγραφα, ο οδηγός μάρκετινγκ WSTA για εναλλακτικές λύσεις αλκοόλ και καθοδήγηση σχετικά με την επισήμανση εναλλακτικών ουσιών χαμηλής κατανάλωσης και μη αλκοολούχων ποτών, έχουν δημοσιευθεί με τον τρίτο οδηγό για τις εναλλακτικές λύσεις χαμηλής κατανάλωσης και χωρίς κρασί που θα ακολουθήσει σύντομα. Σύμφωνα με την ένωση, οι οδηγοί είναι οι πρώτοι στο είδος τους και επικεντρώνονται σε ποτά που περιέχουν το πολύ 0,5% ABV και διατίθενται στην αγορά για ενήλικες. Στοχεύει στην αντιμετώπιση της σύγχυσης στο εμπόριο για προϊόντα κάτω του 0,5%

Μετά από μεγάλη σύγχυση στο εμπόριο για προϊόντα κάτω του 0,5%, ο οδηγός ξεκαθαρίζει πώς να προωθήσετε και να τοποθετήσετε σωστά αυτά τα προϊόντα με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο. Ο δεύτερος οδηγός για την επισήμανση εναλλακτικών προϊόντων χαμηλής κατανάλωσης και χωρίς αλκοόλ είναι η δεύτερη έκδοση της καθοδήγησης WSTA που δημοσιεύθηκε αρχικά το 2021. Βασίζεται στις προηγούμενες συμβουλές και καθορίζει ρεαλιστικές λύσεις σε αντικρουόμενες νομοθετικές απαιτήσεις.

Το έγγραφο περιέχει επίσης δείκτες βέλτιστων πρακτικών, ορισμένα βασικά πρέπει και όχι και προτεινόμενους νομικούς περιγραφείς που θα βοηθήσουν στην ονομασία των προϊόντων. Μερικά χρήσιμα παραδείγματα συμβατών ετικετών περιλαμβάνονται επίσης για αναφορά.

Τα έγγραφα προσφέρουν καθοδήγηση για να βοηθήσουν τους παραγωγούς να «αποφύγουν τις παγίδες», είπε ο Beale, και είναι «πρέπει να διαβαστούν» για όσους παράγουν ποτά χαμηλής περιεκτικότητας και χωρίς αλκοόλ.

Η είδηση ​​έρχεται καθώς αναμένεται ότι το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδας (DHSC) πρόκειται να πραγματοποιήσει περαιτέρω διαβούλευση σχετικά με τις απόψεις σχετικά με την αλλαγή των οδηγιών περιγραφής χαμηλού αλκοόλ που δημοσιεύθηκε το 2018. Η επικείμενη διαβούλευση είναι η δεύτερη προσπάθεια της κυβέρνησης αφού το τελευταίο απέτυχε να οδηγήσει σε ενημερωμένους περιγραφείς παρά το ενιαίο αίτημα από τον κλάδο, ανέφερε η WSTA.

Αναλυτικότερα, η διαβούλευση έχει δύο στόχους: να αυξήσει την υποκατάσταση αλκοολούχων προϊόντων τυπικής περιεκτικότητας με προϊόντα χαμηλής και χωρίς αλκοόλ από άτομα που πίνουν πάνω από επίπεδα χαμηλού κινδύνου και να διευκολύνει τη μετατόπιση της αγοράς από τις πωλήσεις και την προώθηση αλκοολούχων προϊόντων σε χαμηλές / μηδενικές εναλλακτικές.

Η WSTA και τα μέλη της πιστεύουν ακράδαντα ότι αυτοί οι στόχοι δεν μπορούν να επιτευχθούν χωρίς τροποποιήσεις στους ισχύοντες περιγραφικούς δείκτες, ιδίως την ανάγκη αύξησης της ελεύθερης αλκοόλης από 0,05% σε 0,5%. Αυτό θα παρείχε συνοχή μεταξύ των αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ευρώπης σε αυτά τα προϊόντα, καθώς και θα παρείχε σαφήνεια στους σημερινούς μπερδεμένους καταναλωτές.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της WSTA, Miles Beale, δήλωσε: «Η σαφήνεια και η συνέπεια των κυβερνητικών περιγραφών είναι πολύ πιο πιθανή από τις τιμωρητικές και μπερδεμένες μεταρρυθμίσεις των ειδικών φόρων κατανάλωσης για την επίτευξη του δεδηλωμένου στόχου της κυβέρνησης για ανάπτυξη του τομέα των μη και χαμηλών ποτών.

«Ενώ δηλώνει το προφανές, είναι απολύτως ζωτικής σημασίας οι καταναλωτές να καταλάβουν τι είναι αυτό που αγοράζουν εάν πρόκειται να υποστηρίξουν αυτό το μικρό αλλά αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς. Εάν η κυβέρνηση θέλει να δει μια συνεχή αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, πρέπει να συνεργαστεί στενά με τους παραγωγούς και τους λιανοπωλητές, όπου βρίσκεται η τεχνογνωσία.

«Ενθαρρύνουμε την DHSC να συνεχίσει τη διαβούλευση και να κάνει τις αλλαγές που επιθυμούν οι παραγωγοί, οι έμποροι λιανικής και οι καταναλωτές, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν να υποστηρίζουν την ανάπτυξη χαμηλών και καθόλου προϊόντων».

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το The Top 50 παρουσιάζει τις 50 ετικέτες κρασιών που ξεχώρισε το 2024, η συντακτική ομάδα του Wine Trails. Η έμπειρη ομάδα του Wine...

REPORTS

Η ετικέτα Cabernet Sauvignon Puente Alto εσοδείας 2021 από την χιλιανή Vina Don Melchor, βρέθηκε στην κορυφή της λίστας των 100 καλύτερων κρασιών του...

REPORTS

Η Βουργουνδία βρίσκεται σε «ευνοϊκή θέση» με θετική ανάπτυξη τόσο στη γαλλική όσο και στην εξαγωγική αγορά, παρά τη χαμηλή απόδοση της εσοδείας 2024,...

REPORTS

Οι έντονες βροχοπτώσεις, οι σφοδρές χαλαζοθύελλες και οι παγετοί συνέβαλαν στη συρρίκνωση των αποδόσεων για πολλούς οινοπαραγωγούς του Chablis το 2024, αν και η...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες θα πουν την Τρίτη 12 Νοεμβρίου το «ύστατο χαίρε» στον Γιάννη Μπουτάρη, που πέθανε σε ηλικία 82 χρόνων το βράδυ...

REPORTS

Εξεπλάγησαν ευχάριστα οι 15 Γερμανοί σομελιέ και επαγγελματίες του οίνου από την δυναμικότητα και την ποικιλομορφία των terroir της Πελοποννήσου, καθώς μέσα από τις...

REPORTS

Γιατί ευνοούνται οι αμπελουργικές ζώνες Αμυνταίου και Μαντινείας, έναντι της Σαντορίνης; Υπερέχουν οι γηγενείς ποικιλίες, σε σχέση με τις ξενικές; Πώς επηρεάζει η πρωίμιση...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου θα διεξαχθεί το συνέδριο με θέμα « Η άμπελος και ο οίνος στις Ελληνογαλλικές σχέσεις: 2600 έτη αμοιβαίων επιδράσεων» υπό...