Οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες του Πεκίνου συμβάλλουν στην ενίσχυση της κατανάλωσης κρασιού, καθώς πολλοί άνθρωποι που απολαμβάνουν τις εκδηλώσεις στο σπίτι κατά τη διάρκεια του τρέχοντος κρύου έχουν αυξήσει και τις αγορές τους κρασιού.
Η E-Mart 24, ένας από τους μεγαλύτερους λιανοπωλητές στη Νότια Κορέα, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις κρασιών της αυξήθηκαν κατά 38% σε σύγκριση με μόλις πριν από δύο εβδομάδες. Την ίδια περίοδο, η μπύρα σημείωσε ελαφρά αύξηση 5% και το soju μειώθηκε κατά 3%, ανέφερε η Digital Times της Νότιας Κορέας.
Εξήγησε ότι λόγω του κρύου κύματος, με τη μέση θερμοκρασία να πέφτει στους -6,6 °C, οι άνθρωποι έχουν μειώσει τις υπαίθριες δραστηριότητες τους, επιλέγοντας να περνούν χρόνο στο σπίτι με ένα ποτήρι κρασί.
Τα στοιχεία των πωλήσεων αποκάλυψαν μια διαφορετική ιστορία από την Ολυμπιακή σεζόν του Τόκιο του περασμένου καλοκαιριού, όπου η αύξηση του κρασιού τον Ιούλιο ήταν μόλις 5%.
Η αύξηση του κρασιού έχει επίσης ωφελήσει τις πωλήσεις σνακ σχεδιασμένων για συνδυασμό κρασιών, όπως τυρί, ελιές και σαλάμι. Η απόδοση αυτών των ειδών είναι καλύτερη από τα ξηρά σνακ που τείνουν να τα απολαμβάνετε με μπύρα.
Το κατάστημα λιανικής E-Mart 24 πιστεύει ότι οι πελάτες τείνουν να απολαμβάνουν το κρασί όταν βρίσκονται σε ένα ζεστό οικιακό περιβάλλον και, κατά συνέπεια, έχει αναπτύξει σχέδια για να επεκτείνει τη γκάμα των σνακ που συνδυάζουν κρασί.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com