Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ο οίνος των Targaryen έρχεται από την Vintage Wine Estates

Το House of the Dragon αποτελεί το πρίκουελ της διάσημης σειράς Game of Thrones, που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις 21 Αυγούστου 2022 και σε συνεργασία με την Vintage Wines Estate και την Warner Bros λανσάρουν μια επιλογή κρασιών House of the Dragon, για την προώθηση της σειράς.

του Ζήση Πανάγου

Αρχίζει η βασιλεία του Οίκου Ταργκάρυεν. Το «House of the Dragon», το πρίκουελ του «Game of Thrones», έρχεται στο HBO και το HBO Max στις 21 Αυγούστου. Βασισμένη στη σειρά «Fire & Blood» του George R.R. Martin, η οποία διαδραματίζεται 200 ​​χρόνια πριν από τα γεγονότα του Το “Game of Thrones”, αφηγείται την ιστορία του House Targaryen.

 

Μια πρόποση για την πολυαναμενόμενη σειρά House of the Dragon

Τα κρασιά της σειράς εκχυλίστηκαν και εμφιαλώθηκαν από την Seven Kingdoms Cellars, ένα τμήμα Vintage Wine Estates, η προσφορά περιλαμβάνει ένα Oregon Pinot Noir, ένα ιδιόκτητο κόκκινο μείγμα από την ονομασία Lodi στην Καλιφόρνια και ένα Cabernet Sauvignon από την Καλιφόρνια.

Τα κρασιά House of the Dragon θα είναι διαθέσιμα σε εθνικό επίπεδο σε φιάλες των 750 ml από τις 22 Ιουνίου 2022. Η προτεινόμενη τιμή λιανικής για το House of the Dragon Pinot Noir, το Red Blend και το Cabernet Sauvignon είναι 20 $ και μπορείτε να τα αγοράσετε online στη διεύθυνση www.houseofthedragonwines.com.

Συμπληρωματικά, όσον αφορά τον δημιουργό των συγκεκριμένων οίνων, η Vintage Wine Estates είναι μια οικογένεια οινοποιείων και κρασιών, της οποίας αποστολή είναι να παράγει κρασιά υψηλής ποιότητας και να παρέχει απίστευτες εμπειρίες στους πελάτες με οινοποιεία σε όλη τη Νάπα, τη Σόνομα, την Κεντρική Ακτή της Καλιφόρνια, το Όρεγκον και την πολιτεία της Ουάσιγκτον. Από την ίδρυσή της πριν από 20 χρόνια.

Η εταιρεία έχει γίνει ο 14ος μεγαλύτερος παραγωγός κρασιού στις Η.Π.Α. πουλάει περισσότερα από δύο εκατομμύρια κιβώτια ισοδύναμων εννέα λίτρων ετησίως, προκειμένου να προωθήσει με συνέπεια την ανάπτυξη, η ίδια επιμελείται, δημιουργεί, διαχειρίζεται και εμπορεύεται τις πολλές επωνυμίες και τις υπηρεσίες της σε πελάτες και τελικούς καταναλωτές μέσω μιας ισορροπημένης στρατηγικής παντός καναλιού που περιλαμβάνει συμφωνίες απευθείας προς τον καταναλωτή, χονδρική και αποκλειστική επωνυμία με εθνικούς λιανοπωλητές.

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μέχρι τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου θα παραμείνει ανοιχτή η εφαρμογή για την υποβολή δηλώσεων συγκομιδής σταφυλιών με οινοποιήσιμες ποικιλίες στο αμπέλι έτους 2025, καθώς...

REPORTS

Μια εντυπωσιακή «λευκή γάντι» επιτυχία σημείωσε στο Χονγκ Κονγκ η πρώτη δημοπρασία με κρασιά απευθείας από το κελάρι του ιστορικού οίκου Edouard Delaunay. Η...

REPORTS

Στο Μπορντό, εκεί όπου η ιστορία του κρασιού συναντά σταθερά την καλλιτεχνική έκφραση, κάθε νέα ετικέτα του Château Mouton-Rothschild λειτουργεί σαν μια μικρή αποκάλυψη....

REPORTS

Μια νέα μελέτη της FTI Consulting σκιαγραφεί μια ανησυχητική πραγματικότητα για τον νοτιοαφρικανικό αμπελώνα: μέσα σε μία δεκαετία, η χώρα χάνει καλλιεργήσιμη έκταση, οι...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Σε ένα νέα πακέτο μέτρων για στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου συμφώνησαν την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την Comité...

REPORTS

Τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα ενέκριναν ένα πακέτο μέτρων για τον οίνο που παρέχει εργαλεία για τη διαχείριση του παραγωγικού δυναμικού, την ενίσχυση της προώθησης...

REPORTS

Με βαθμολογίες από 16 (distinguished) έως 17,5 (superior) βαθμολογήθηκαν 11 κρασιά του Οινοποιείου Λυραράκη από την Master of Wine, Julia Harding, στη σελίδα jancisrobinson.com.

REPORTS

Τη δυνατότητα σε συλλέκτες, οινόφιλους και επαγγελματίες να αποκτήσουν ξεχωριστές ετικέτες, που δεν συναντά κανείς εύκολα στην πρωτογενή αγορά δίνει δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί...