Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η ιταλική μάρκα κρασιού Ruffino επανέρχεται με νέες ετικέτες και λογότυπο

Η ιταλική οινοποιητική εταιρεία Ruffino επανασχεδίασε το λογότυπό της και τις ετικέτες κρασιών της, για να αντικατοπτρίζουν καλύτερα την ποιότητα των προϊόντων τους.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η εταιρεία κρασιών που εδρεύει στο Pontassieve της Ιταλίας έχει ανανεώσει την εικόνα της και έχει αρχίσει να αναδιαμορφώνει όλες τις ετικέτες, ξεκινώντας από το Riserva Ducale.

«Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα για το οποίο νοιαζόμαστε βαθιά, και το οποίο εξελίσσουμε με τη μέγιστη προσοχή και αφοσίωση», εξήγησε ο Sandro Sartor, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ruffino.

«Η Ruffino είναι μια μάρκα που είναι γνωστή παγκοσμίως, με μια σειρά κρασιών που ανταποκρίνονται στις πολλές ανάγκες και επιθυμίες των ενθουσιωδών, οι οποίοι περιμένουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και αποχρώσεις από κάθε προϊόν μας. Ως αποτέλεσμα, η εικόνα μας πρέπει να επιτύχει να επικοινωνήσει αυτή την αφθονία, χωρίς ποτέ να προδώσει τις αξίες των κρασιών μας».

Το νέο λογότυπο συνδυάζει την εικόνα δύο R με την κορυφή του Chianti, του πρώτου κρασιού που παρήχθη ποτέ από την ιταλική εταιρεία κρασιού.

«Εκτός από το λογότυπο, έχουμε αρχίσει να επανασχεδιάζουμε όλες τις ετικέτες στο χαρτοφυλάκιο κρασιών της Ruffino, το οποίο θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες», είπε ο Sartor. «Η ανανέωση θα επικοινωνεί με συνέπεια τα χαρακτηριστικά των κρασιών μας, προτιμώντας πάντα ένα ξεκάθαρο, κομψό στυλ που συνδυάζει επιδέξια τα εμβληματικά στοιχεία των παλιών μας ετικετών με πιο σύγχρονα και πιο φρέσκα συστατικά».

Η πρώτη ετικέτα που επωφελήθηκε από αυτή τη στροφή έπρεπε απλώς να είναι το Riserva Ducale, το πιο επιτυχημένο κρασί του Ruffino. Η ετικέτα του κρασιού δεν έχει αλλάξει από το 1927, αλλά ο Sartor ελπίζει να διατηρήσει την ιστορία του κρασιού ενώ ανανεώνει τη μάρκα για να γίνει πιο μοντέρνα.

Παράλληλα, στόχος του αναδιαμόρφωσης είναι να τονίσει την ποιότητα του κρασιού, χωρίς ποτέ να υπονομεύσει το στήσιμο και την ιστορία της ετικέτας.

Η Ruffino σημειώνει επίσης πρόοδο όσον αφορά τα πράσινα ζητήματα, με τις ελπίδες να είναι 100% βιολογικά έως το 2025. Λίγο περισσότεροι από τους μισούς (56%) αμπελώνες της εταιρείας χρησιμοποιούν ήδη βιολογικές πρακτικές και ο Sartor πιστεύει ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση για το μέλλον.

«Είδα ότι δεν υπήρχε μέλλον, παρά μόνο αν έχω βιολογικά κρασιά», ανέφερε σε σχετική δήλωση του στη ProWein. «Αν υπάρχει αυτή η τάση, δεν θέλω να το αργήσω…».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μια Μαλαγουζιά που έχει δηµιουργηθεί για να εξελίσσεται στο χρόνο, διατηρώντας τη φρεσκάδα και τον γαστρονοµικό χαρακτήρα της.

REPORTS

Μια δημοπρασία υψηλού προφίλ με εκατοντάδες κρασιά παγκόσμιας κλάσης από το κελάρι του εστιατορίου Le Gavroche προσέφερε κέρδη ύψους 1,9 εκατομμυρίων λιρών.

REPORTS

Στη Σαντορίνη δεν χορταίνει το μάτι από τα απίστευτα ειδυλλιακά τοπία αλλά και ο ουρανίσκος από τους οινικούς θησαυρούς, που αποκαλύπτει διαρκώς το νησί....

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η διαχείριση της αμπελουργικής γης με όρους βιωσιμότητας μέσα σε ένα αστικό περιβάλλον και τα νομικά εργαλεία για την συνύπαρξη με την οικιστική ανάπτυξη...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η πρόοδος που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στον εγχώριο κλάδο του κρασιού είναι δεδοµένη και αδιαµφισβήτητη, ωστόσο αυτά τα οποία µένει ακόµα να...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο Σύλλογος Εστίασης Μεσσηνίας πραγματοποίησε το Σάββατο 13 και την Κυριακή 14 Απριλίου 2024 στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας το δεύτερο MESSINIA FORUM με τεράστια...

REPORTS

Το Οινοποιείο ∆ιαµαντάκης είναι µια σύγχρονη µονάδα παραγωγής ποιοτικών οίνων στο χωριό Κάτω Ασίτες του Ηρακλείου Κρήτης.

REPORTS

Η παραγωγή κρασιών υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις βρίσκεται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της οινολογικής ομάδας της Kontopos - Wine Therapy, που...