Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος
Με ημερομηνίες από τις 15 έως τις 17 Μαΐου, η Έκθεση Οίνου του Λονδίνου θα επικεντρωθεί στη βιωσιμότητα, μέσω του προγράμματος εκπαιδευτικών σεμιναρίων και ενημερώσεων του κλάδου καθώς και σε ολόκληρη την ψηφιακή προσφορά, που θα είναι διαθέσιμη όλο τον Μάιο.
Αναλυτικότερα, το SWR ιδρύθηκε το 2021 από περισσότερες από 50 εταιρείες και οργανισμούς σε όλο το εμπόριο κρασιού, για να προωθήσει τη συλλογική δράση σε όλη την παγκόσμια οινοβιομηχανία. Τα ιδρυτικά μέλη περιλαμβάνουν τα Enotria&Coe, JancisRobinson.com, Systembolaget, The Wine Society και Waitrose. Ως μέρος της νέας συνεργασίας, το SWR συνεργάστηκε με την LWF για την ανάπτυξη του περιεχομένου της παράστασης και θα φιλοξενήσει μια σειρά συζητήσεων και σεμιναρίων για τη βιωσιμότητα στην Κεντρική Σκηνή. Αυτό θα περιλαμβάνει μια συνεδρία πάνελ για τη δημιουργία ενός παγκόσμιου προτύπου αναφοράς για τη βιωσιμότητα, καθώς και πρωτοβουλίες για τη μείωση του βάρους των φιαλών και τη διαχείριση της εφοδιαστικής.
Η Hannah Tovey, επικεφαλής της έκθεσης κρασιού του Λονδίνου, δήλωσε ότι η Έκθεση Οίνου του Λονδίνου ήταν πρωταθλητής της βιωσιμότητας για πολλά χρόνια – από την υιοθέτηση απαιτητικού περιεχομένου σε πρωτοποριακές πρωτοβουλίες και τη φιλοξενία WTAF (Wine Traders for Alternative Formats), μέχρι τη δική της δέσμευση για ανακύκλωση υλικά στην έκθεση, από εκείνα που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή των χαρακτηριστικών και των περιπτέρων μέχρι τα μπουκάλια καθώς και την απομάκρυνση του χάρτινου καταλόγου το 2018, αλλά η συνεργασία μετέφερε τη δέσμευσή της για βιωσιμότητα «στο επόμενο επίπεδο».
«Φέτος η LWF μεταπήδησε σε μια εκστρατεία πλήρως ψηφιακού μάρκετινγκ και υιοθέτησε πολύ νωρίς τη λίστα διαδραστικών ψηφιακών εκθετών – εγκαταλείποντας τον ογκώδες χάρτινο κατάλογο το 2018. Η συνεργασία μας με την SWR ανεβάζει τη δέσμευσή μας για βιωσιμότητα στο επόμενο επίπεδο και εμείς ανυπομονώ να ρίξουμε τα φώτα της δημοσιότητας σε αυτόν τον τομέα», είπε.
Παράλληλα, οι εκθέτες που παρουσιάζουν κρασιά με ισχυρά βιώσιμα διαπιστευτήρια θα μπορούν να τα επισημάνουν στην ψηφιακή πλατφόρμα Bottlebooks, για να δημιουργήσουν «βιώσιμα μονοπάτια» από ειδικούς για τους επισκέπτες.
Οι διοργανωτές έχουν ήδη αποκαλύψει μια ανανέωση της επωνυμίας για την εκδήλωση του 2023 και σχεδιάζουν μια νέα διάταξη της έκθεσης που στοχεύει στην ενίσχυση της εμπειρίας των επισκεπτών και των εκθετών, για παράδειγμα δύο από τις δύο από τις πιο επισκέψιμες περιοχές της εκδήλωσης, το Esoterica και το Wines Unearthed, θα μεταφερθείτε στο ισόγειο του εμβληματικού Grand Hall της Ολυμπίας. Περισσότερες πληροφορίες και άλλες νέες πρωτοβουλίες θα αποκαλυφθούν ενόψει της εκδήλωσης έναρξης τον Φεβρουάριο.
Τέλος, οι κρατήσεις Masterclass θα λειτουργήσουν από τις αρχές Απριλίου.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com