Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η γνώση των καταναλωτών για το κρασί μειώνεται, σύμφωνα με νέα έρευνα

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Wine Intelligence, οι καταναλωτές δεν ενδιαφέρονται πλέον να έχουν μια εγκυκλοπαιδική γνώση του κρασιού

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών στη γνώση του κρασιού βρίσκεται σε ύφεση, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το εύρος της γνώσης των καταναλωτών μειώνεται σταδιακά και τους ενδιαφέρει όλο και λιγότερο να μάθουν για ποικιλίες σταφυλιών, στυλ κρασιού και περιοχές παραγωγής κρασιού.

Αυτή η τάση μπορεί να φανεί πιο ξεκάθαρα σε αγορές όπως οι ΗΠΑ, η Βραζιλία, η Γερμανία και η Αυστραλία, όπου οι γνώσεις μεταξύ των καταναλωτών για το κρασί έχουν μειωθεί μεταξύ του 2019 και του 2021.

Το Ηνωμένο Βασίλειο ανατρέπει την τάση

Το Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο, αντισταθμίζει την τάση και είναι η μόνη σημαντική αγορά που βλέπει αύξηση στον «δείκτη γνώσης για το κρασί», ο οποίος μετρά την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τις χώρες παραγωγής, και τις μάρκες κρασιού.

«Η βιομηχανία κρασιού βοήθησε αναμφίβολα τους καταναλωτές να αισθάνονται πιο σίγουροι τόσο για την επιλογή όσο και για την απόλαυση του κρασιού, χωρίς να χρειάζεται να φέρουν μαζί τους μια εγκυκλοπαιδική γνώση», δήλωσε η CEO της Wine Intelligence, Lulie Halstead.

«Οι καταναλωτές κρασιού βοηθιούνται από το γεγονός ότι πολλές από τις σημερινές ετικέτες κρασιού είναι τόσο οπτικά ελκυστικές όσο και ιδιαίτερα επιτυχημένες», προσθέτει.

Σε αντίθεση με αυτά τα ευρήματα, η έκθεση αναφέρει επίσης ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο κρασί παραμένει σταθερή, πράγμα που σημαίνει ότι οι καταναλωτές αντί να βασίζονται στη γνώση τους για το κρασί για να καθοδηγήσουν την αγοραστική τους απόφαση, χρησιμοποιούν άλλου είδους σημάδια για την τελική τους αγορά.

Γνωστική ελάφρυνση

«Ενώ η γνώση για το κρασί είναι προσβάσιμη, δεν διατηρείται απαραιτήτως, οδηγώντας σε συνολική μείωση της διατηρημένης γνώσης των καταναλωτών για το κρασί. Ο πλούτος των διαδικτυακών πηγών πληροφοριών για το κρασί, είναι εύκολα και γρήγορα προσβάσιμος μέσω smartphone, και δίνει τη δυνατότητα στους αγοραστές να αγοράζουν με εμπιστοσύνη, χωρίς να χρειάζεται να διατηρούν σκληρά στοιχεία ».

Ο Halstead λέει ότι ένας αυξανόμενος αριθμός καταναλωτών θέλει να έχει γρήγορη πρόσβαση στις πληροφορίες εν κινήσει και να αποφεύγει τις βαθιές βουτιές σε ιστορίες οινοποίησης και των πολυεπίπεδων πληροφοριών. «Η εμπιστοσύνη δεν είναι συνδεδεμένη με τη γνώση τα τελευταία χρόνια, δημιουργώντας μια κατηγορία κρασιού πιο περιεκτική – βασική αναγκαιότητα για να διατηρηθεί το μερίδιο αγοράς ενάντια στις προκλήσεις της βιοτεχνικής μπύρας και των ΕΤΑ», λέει.

Πηγή: www.decanter.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Με το Fendt e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο µικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασµένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα»...

REPORTS

Οι ευρωπαϊκές εξαγωγές κρασιού προς τις Ηνωμένες Πολιτείες έφτασαν σε επίπεδα ρεκόρ το 2024, αλλά τα νούμερα κρύβουν μια πολύπλοκη και δύσκολη πραγματικότητα για...

REPORTS

Kαταρτίστηκε με απόφαση του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Γιάννη Ανδριανού ο Εθνικός Κατάλογος ποικιλιών, υποκειμένων και κλώνων αμπέλου (Vitis L.), ο οποίος τέθηκε σε ισχύ...

REPORTS

Ο φετινός τρύγος του μοσχάτου στη Σάμο ξεκινά την Πέμπτη 31 Ιουλίου και θα διαρκέσει ως το Σεπτέμβρη και η παραγωγή, παρά τις κλιματικές...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Στο Μουσείου Οίνου της Σάμου, που παντρεύει την αυθεντική οινική παράδοση με τη σύγχρονη μουσειακή άποψη, οι συμμετέχοντες στις premium γευσιγνωσίες, ταξιδεύουν μέσα από...

REPORTS

Η παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών αλλάζει ραγδαία, καθώς οι νέες προτιμήσεις των καταναλωτών και οι τεχνολογικές εξελίξεις καθορίζουν ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο.

REPORTS

Οι κατά τόπους Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας των Περιφερειών ενημερώνουν ότι οι δηλώσεις συγκομιδής θα υποβάλλονται από τους υπόχρεους αμπελουργούς οινοποιήσιμων ποικιλιών αμπέλου, μόνο ηλεκτρονικά...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Κατάθεση ψυχής και όχι ένα απλό προϊόν είναι το τσίπουρο, και ειδικά το παλαιωµένο, σύµφωνα µε τον εµβληµατικό αποσταγµατοποιό Κώστα Τσιλιλή, τον άνθρωπο που...