Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ντεμπούτο στην ελληνική αγορά για την Alexandrion Wines & Spirits

Η Alexandrion Wines & Spirits, μέλος του Ομίλου Alexandrion, εισέρχεται στην ελληνική αγορά αναλαμβάνοντας την εισαγωγή, διανομή και προώθηση αλκοολούχων ποτών και κρασιών σε όλη την επικράτεια.

Kyler-Kwock

Με αφετηρία το πάθος και οδηγό τη διεθνή της εμπειρία, υπόσχεται να παρέχει μοναδικά προϊόντα στους Έλληνες καταναλωτές. Η εταιρεία ξεκινά με την αποκλειστική εκπροσώπηση 23 διεθνών οίκων και συνολικά 54 brands.

O Όμιλος Alexandrion – με θυγατρικές σε Ρουμανία, Κύπρο, Βραζιλία, ΗΠΑ και τώρα στην Ελλάδα – αποτελεί συνδυασμό ιστορίας, παράδοσης και εμπειρίας που χρονολογείται από το 1789. Διαθέτει πολυβραβευμένα προϊόντα, με εξαγωγές σε περισσότερες από 50 χώρες, ενώ οι παραγωγικές εγκαταστάσεις του Ομίλου θεωρούνται από τις πιο σύγχρονες στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Δέσμευση των ανθρώπων της Alexandrion Wines & Spirits, αποτελεί η αποτελεσματική εμπορική ανάπτυξη και η ισχυρή επέκταση της διανομής των προϊόντων σε όλη την Ελλάδα – τόσο αυτών που παράγει ο Όμιλος όσο και αυτών που αποκλειστικά εκπροσωπεί.

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Άνοιγμα σε νέες αγορές πέραν των ΗΠΑ για κρασί και αγροτικά ήταν η σύσταση του Επιτρόπου Γεωργίας, Κρίστοφ Χάνσεν, στη διάρκεια ακρόασης του ενώπιον...

REPORTS

Η παγκόσμια βιομηχανία κρασιού υφίσταται σημαντική μεταμόρφωση με την ταχεία ανάπτυξη του τμήματος των μη αλκοολούχων και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ (NOLO) κρασιών, σύμφωνα...

REPORTS

Ο προϋπολογισμός που διατίθεται στους αμπελοκαλλιεργητές της Τοσκάνης αυξήθηκε εκ νέου, φθάνοντας τα 30,48 εκατομμύρια ευρώ για το οικονομικό έτος 2024/2025.

REPORTS

Παροχή εργαλείων μάρκετινγκ σε παραγωγούς οίνων προέλευσης, πιο ξεκάθαρες νομοθεσίες σχετικά με τον περιορισμό αδειών φύτευσης και διασφάλιση χρηματοδότησης πρωτοβουλιών βιωσιμότητας είναι μερικά από...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ευνοϊκές για την ανάπτυξη του ωΐδιου παρουσιάζονται οι καιρικές συνθήκες και τα βλαστικά στάδια που επικρατούν σε όλες τις αμπελουργικές ζώνες της Κρήτης, και...

REPORTS

Η ποιότητα του επώνυµου κρασιού στην Ελλάδα βαίνει βελτιούµενη µε την απήχησή του στις διεθνείς αγορές να αυξάνεται. Ωστόσο, οι οινοποιοί στη χώρα µας...

REPORTS

Η ετικέτα «Μπλε Τρακτέρ» από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη είναι ο πρωταγωνιστής της πρώτης καμπάνιας βιωσιμότητας στο ελληνικό κρασί. Μέσω της καμπάνιας αυτής το γνωστό...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ “Οινοξένεια” κλείνει φέτος 12 χρόνια παρουσίας στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας, έχοντας καταφέρει να καταξιωθεί σε ένα αγαπημένο θεσμό που προωθεί και...