Το όνομα της ετικέτας είναι «Nectarose» και πρόκειται για ένα βιολογικό αφρώδες κρασί, με 50gr/L υπολειμματικά σάκχαρα, και φυσαλίδες που ισορροπούν τα χαρακτηριστικά του προϊόντος για να ταξιδέψει στον ουρανίσκο του καταναλωτή. Στο μπουκέτο αρωμάτων κυριαρχεί το τριαντάφυλλο.
Σύμφωνα με την Petra Frebault, υπεύθυνη μάρκετινγκ της Barton & Guestier, το προϊόν έχει σχεδιαστεί για άτομα που θέλουν να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ και να φροντίσουν περισσότερο τον εαυτό τους.
Το αφρώδες θα κυκλοφορήσει από το τέλος του έτους που διανύουμε σε μία τιμή περίπου στα 30€, αλλά δεν θα πωλείται στη Γαλλία, είναι φτιαγμένο για εξαγωγές. «Στοχεύει σε κέντρα θεραπείας με ιαματικά λουτρά, όπου ο κόσμος αποφεύγει το αλκοόλ, ή σε κοινό που αθλείται και επίσης δεν πίνει.» σημείωσε η Frebault.
Ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρίας Philippe Marion, υπογράμμισε πως πρόκειται για μια εξειδικευμένη αγορά, και για αυτό το λόγο οι συνθήκες θέλουν το προϊόν να είναι premium ώστε να πάει καλά και να έχει απήχηση. «Το κοινό που απευθυνόμαστε είναι ένα πολύ μικρό μέρος των Η.Π.Α.» δήλωσε.
Πηγή: Vitisphere.com