Η έκθεση περιλαμβάνει εκπαιδευτικά και κοινωνικά σχέδια της εταιρείας που έχουν ως στόχο την τοπική κοινότητα, αφορούν εκπαιδευτικές, κοινωνικές και πρωτοβουλίες πάνω στην υγεία (με κέντρο το προσωπικό της εταιρείας αλλά και την ευρύτερη κοινότητα) μαζί με βελτιώσεις όσον αφορά στην φροντίδα για το περιβάλλον.
«Η βιώσιμη ανάπτυξη που είναι στο κέντρο της επιχειρηματικής μας στρατηγικής, είναι πιθανή μόνο στη περίπτωση που οι άνθρωποι βρίσκονται στο επίκεντρο της δουλειάς μας, επιτρέποντας στην εταιρεία μας να κοιτάει το μέλλον», δήλωσε η Elena Carretero διευθύντρια των εταιρικών θεμάτων και της βιωσιμότητας του οινοποιείου.
Ανάμεσα στα έτη 2018 και 2019 υπήρξε αύξηση της τάξης του 19% στις ώρες εκπαίδευσης του προσωπικού, ενώ οι επιχορηγήσεις στην εκπαίδευση αυξήθηκαν κατά 44% για τους εργάτες και 98% για τα παιδιά τους.
Άλλο παράδειγμα αποτελεί το πρόγραμμα με την ονομασία Territorial Valorization Program που βοήθησε στη διάσωση των οινοποιητικών παραδόσεων και της φυσικής κληρονομιάς της περιοχής.
Επιπλέον, και ανάμεσα σε άλλα σχέδια της εταιρείας πάνω στο ζήτημα, το WiSe Project που ξεκίνησε το 2014 αποτέλεσε ένα τρόπο εξασφάλισης της βιωσιμότητας σε βάθος χρόνου του αμπελώνα της, που θριάμβευσε με την φύτευση 10.000 στρεμμάτων.
Με στοιχεία από the drinksbusiness.com