Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα brands οίνου και σαμπάνιας της LVHM αναδείχθηκαν τα πολυτιμότερα για το 2024

Τα brands Moet & Chandon, Chandon, Chandon, Veuve Clicquot και Dom Pérignon που ανήκουν στην Moet Hennessy Louis Vuitton (LVHM) αναδείχθηκαν τα πολυτιμότερα παγκοσμίως, βάσει της νέας έκθεσης της συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance, «Brand Finance Champagne & Wine 10 2024».

Πρωτοπόρος στην κατάταξη παρέμεινε η Moët & Chandon που διατήρησε τα σκήπτρα της και είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 9% σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας τα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Chandon που υποχώρησε κατά 1%, στα 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Η τρίτη και η τέταρτη θέση της λίστας επίσης ανήκουν σε brands της LVMH, και συγκεκριμένα στην Veuve Clicquot, που είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 2% στα 959,2 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η Dom Perignon επίσης κινήθηκε ανοδικά (+7%), αγγίζοντας τα 799,8 εκατομμύρια δολάρια.

Πτωτική ήταν η πορεία της κινέζικης Changyu , η οποία από δεύτερη πιο πολύτιμη εταιρεία πέρυσι, βρίσκεται πλέον στην πέμπτη θέση, μετά από μείωση 33% στην αξία της επωνυμίας της, που βρίσκεται πλέον στα 706,8 εκατομμύρια δολάρια.

Ο διευθυντής της Brand Finance, Henry Farr, σημείωσε ότι η αναβίωση της βιομηχανίας αφρώδους κρασιού μετά από την περίοδο της πανδημίας έδωσε σημαντική ώθηση στην LVMH, δίνοντας εύσημα στον γαλλικό κολοσσό για την στρατηγική τιμολόγησης των προϊόντων του και την διατήρηση του όγκου πωλήσεων του σε υψηλά επίπεδα.

Παράλληλα, ο Farr ανέφερε πως οι παραγωγοί και οι καταναλωτές δείχνουν να αποκτούν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση, γεγονός που μαρτυρά η στροφή του ενδιαφέροντος του 11% των πελατών σε μεθόδους βιωσιμότητας, ενώ τόνισε πως οι εταιρείες που υιοθετούν πρακτικές όπως η μείωση της χρήσης φυτοφαρμάκων, η ανακύκλωση του νερού και η διασφάλιση δίκαιης μεταχείρισης για τους εργαζόμενους τους, γίνονται όλο και πιο ελκυστικές για τους καταναλωτές.

Η αξία της επωνυμίας, όπως ορίζεται από το Brand Finance, αντιπροσωπεύει το καθαρό οικονομικό όφελος που θα μπορούσε να αποκομίσει η εταιρεία, αν αδειοδοτηθεί στην ανοιχτή αγορά, ενώ η ισχύς της επιχείρησης είναι ένα μέτρο του πόσο αποτελεσματικά εδραιώνεται μια επιχείρηση αντίληψη των καταναλωτών, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Με πληροφορίες από European Supermarket Magazine

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μια νέα μελέτη της FTI Consulting σκιαγραφεί μια ανησυχητική πραγματικότητα για τον νοτιοαφρικανικό αμπελώνα: μέσα σε μία δεκαετία, η χώρα χάνει καλλιεργήσιμη έκταση, οι...

REPORTS

Σε μια χρονική στιγμή όπου οι ισορροπίες της ευρωπαϊκής οινοπαραγωγής αλλάζουν, η απόφαση του Deutscher Weinbauverband (DWV) να ενταχθεί στη European Federation of Origin...

REPORTS

Το Chablis βρίσκεται στη δική του, εύθραυστη ισορροπία: μια ιστορική περιοχή που χτίστηκε πάνω στη φρεσκάδα του Chardonnay και την αυστηρή ορυκτότητά του, αλλά...

REPORTS

Τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα ενέκριναν ένα πακέτο μέτρων για τον οίνο που παρέχει εργαλεία για τη διαχείριση του παραγωγικού δυναμικού, την ενίσχυση της προώθησης...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Διευρύνουν σταθερά την παρουσία τους στον οινικό χάρτη της χώρας τα κρασιά της Κεντρικής Ελλάδας, τουλάχιστον όπως αυτά δίνουν τα τελευταία χρόνια το παρών...

REPORTS

Σε ένα νέα πακέτο μέτρων για στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου συμφώνησαν την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την Comité...

REPORTS

Την κατάταξη των αιτούντων περιόδου 2025-2026 για επενδύσεις σε οινοποιεία ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με την διαδικασία των ενστάσεων να ξεκινά στις 26...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Τα ΒορΟινά των Χριστουγέννων έρχονται να αναδείξουν το αίσθημα της ανθρωπιάς και αλληλεγγύης και να μας θυμίσουν ότι οι γιορτές είναι για να μοιράζεσαι!...