Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα brands οίνου και σαμπάνιας της LVHM αναδείχθηκαν τα πολυτιμότερα για το 2024

Τα brands Moet & Chandon, Chandon, Chandon, Veuve Clicquot και Dom Pérignon που ανήκουν στην Moet Hennessy Louis Vuitton (LVHM) αναδείχθηκαν τα πολυτιμότερα παγκοσμίως, βάσει της νέας έκθεσης της συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance, «Brand Finance Champagne & Wine 10 2024».

Πρωτοπόρος στην κατάταξη παρέμεινε η Moët & Chandon που διατήρησε τα σκήπτρα της και είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 9% σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας τα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Chandon που υποχώρησε κατά 1%, στα 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Η τρίτη και η τέταρτη θέση της λίστας επίσης ανήκουν σε brands της LVMH, και συγκεκριμένα στην Veuve Clicquot, που είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 2% στα 959,2 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η Dom Perignon επίσης κινήθηκε ανοδικά (+7%), αγγίζοντας τα 799,8 εκατομμύρια δολάρια.

Πτωτική ήταν η πορεία της κινέζικης Changyu , η οποία από δεύτερη πιο πολύτιμη εταιρεία πέρυσι, βρίσκεται πλέον στην πέμπτη θέση, μετά από μείωση 33% στην αξία της επωνυμίας της, που βρίσκεται πλέον στα 706,8 εκατομμύρια δολάρια.

Ο διευθυντής της Brand Finance, Henry Farr, σημείωσε ότι η αναβίωση της βιομηχανίας αφρώδους κρασιού μετά από την περίοδο της πανδημίας έδωσε σημαντική ώθηση στην LVMH, δίνοντας εύσημα στον γαλλικό κολοσσό για την στρατηγική τιμολόγησης των προϊόντων του και την διατήρηση του όγκου πωλήσεων του σε υψηλά επίπεδα.

Παράλληλα, ο Farr ανέφερε πως οι παραγωγοί και οι καταναλωτές δείχνουν να αποκτούν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση, γεγονός που μαρτυρά η στροφή του ενδιαφέροντος του 11% των πελατών σε μεθόδους βιωσιμότητας, ενώ τόνισε πως οι εταιρείες που υιοθετούν πρακτικές όπως η μείωση της χρήσης φυτοφαρμάκων, η ανακύκλωση του νερού και η διασφάλιση δίκαιης μεταχείρισης για τους εργαζόμενους τους, γίνονται όλο και πιο ελκυστικές για τους καταναλωτές.

Η αξία της επωνυμίας, όπως ορίζεται από το Brand Finance, αντιπροσωπεύει το καθαρό οικονομικό όφελος που θα μπορούσε να αποκομίσει η εταιρεία, αν αδειοδοτηθεί στην ανοιχτή αγορά, ενώ η ισχύς της επιχείρησης είναι ένα μέτρο του πόσο αποτελεσματικά εδραιώνεται μια επιχείρηση αντίληψη των καταναλωτών, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Με πληροφορίες από European Supermarket Magazine

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το πρόγραμμα Natura Nostra λειτουργεί σαν ένας αργός παλμός ζωής μέσα στους ιστορικούς αμπελώνες της Καμπανίας, επαναφέροντας τη βιοποικιλότητα μέσα από φυτεύσεις και συλλογική...

REPORTS

Η Wine Paris 2026 θα πραγματοποιηθεί από τις 9 έως τις 11 Φεβρουαρίου στη γαλλική πρωτεύουσα, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 6.000 εκθέτες από 60 χώρες,...

REPORTS

Η γεωργία της Καλιφόρνια βρίσκεται σε ένα διαρκές μεταβατικό στάδιο, πιεζόμενη από την κλιματική αστάθεια, την αυξανόμενη έλλειψη υδατικών πόρων και ένα ολοένα πιο...

REPORTS

Μια εντυπωσιακή «λευκή γάντι» επιτυχία σημείωσε στο Χονγκ Κονγκ η πρώτη δημοπρασία με κρασιά απευθείας από το κελάρι του ιστορικού οίκου Edouard Delaunay. Η...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Σε ένα νέα πακέτο μέτρων για στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου συμφώνησαν την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την Comité...

REPORTS

Τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα ενέκριναν ένα πακέτο μέτρων για τον οίνο που παρέχει εργαλεία για τη διαχείριση του παραγωγικού δυναμικού, την ενίσχυση της προώθησης...

REPORTS

Τη δυνατότητα σε συλλέκτες, οινόφιλους και επαγγελματίες να αποκτήσουν ξεχωριστές ετικέτες, που δεν συναντά κανείς εύκολα στην πρωτογενή αγορά δίνει δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί...

REPORTS

Με βαθμολογίες από 16 (distinguished) έως 17,5 (superior) βαθμολογήθηκαν 11 κρασιά του Οινοποιείου Λυραράκη από την Master of Wine, Julia Harding, στη σελίδα jancisrobinson.com.