Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα brands οίνου και σαμπάνιας της LVHM αναδείχθηκαν τα πολυτιμότερα για το 2024

Τα brands Moet & Chandon, Chandon, Chandon, Veuve Clicquot και Dom Pérignon που ανήκουν στην Moet Hennessy Louis Vuitton (LVHM) αναδείχθηκαν τα πολυτιμότερα παγκοσμίως, βάσει της νέας έκθεσης της συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance, «Brand Finance Champagne & Wine 10 2024».

Πρωτοπόρος στην κατάταξη παρέμεινε η Moët & Chandon που διατήρησε τα σκήπτρα της και είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 9% σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας τα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Chandon που υποχώρησε κατά 1%, στα 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Η τρίτη και η τέταρτη θέση της λίστας επίσης ανήκουν σε brands της LVMH, και συγκεκριμένα στην Veuve Clicquot, που είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 2% στα 959,2 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η Dom Perignon επίσης κινήθηκε ανοδικά (+7%), αγγίζοντας τα 799,8 εκατομμύρια δολάρια.

Πτωτική ήταν η πορεία της κινέζικης Changyu , η οποία από δεύτερη πιο πολύτιμη εταιρεία πέρυσι, βρίσκεται πλέον στην πέμπτη θέση, μετά από μείωση 33% στην αξία της επωνυμίας της, που βρίσκεται πλέον στα 706,8 εκατομμύρια δολάρια.

Ο διευθυντής της Brand Finance, Henry Farr, σημείωσε ότι η αναβίωση της βιομηχανίας αφρώδους κρασιού μετά από την περίοδο της πανδημίας έδωσε σημαντική ώθηση στην LVMH, δίνοντας εύσημα στον γαλλικό κολοσσό για την στρατηγική τιμολόγησης των προϊόντων του και την διατήρηση του όγκου πωλήσεων του σε υψηλά επίπεδα.

Παράλληλα, ο Farr ανέφερε πως οι παραγωγοί και οι καταναλωτές δείχνουν να αποκτούν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση, γεγονός που μαρτυρά η στροφή του ενδιαφέροντος του 11% των πελατών σε μεθόδους βιωσιμότητας, ενώ τόνισε πως οι εταιρείες που υιοθετούν πρακτικές όπως η μείωση της χρήσης φυτοφαρμάκων, η ανακύκλωση του νερού και η διασφάλιση δίκαιης μεταχείρισης για τους εργαζόμενους τους, γίνονται όλο και πιο ελκυστικές για τους καταναλωτές.

Η αξία της επωνυμίας, όπως ορίζεται από το Brand Finance, αντιπροσωπεύει το καθαρό οικονομικό όφελος που θα μπορούσε να αποκομίσει η εταιρεία, αν αδειοδοτηθεί στην ανοιχτή αγορά, ενώ η ισχύς της επιχείρησης είναι ένα μέτρο του πόσο αποτελεσματικά εδραιώνεται μια επιχείρηση αντίληψη των καταναλωτών, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Με πληροφορίες από European Supermarket Magazine

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η στροφή των καταναλωτών προς την υγεία, τη βιωσιμότητα και τη διαφάνεια αλλάζει γρήγορα και τον κόσμο του κρασιού. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, η...

REPORTS

Τη σκυτάλη από τη Dina Opici λαμβάνει ο Cutter Smith, επικεφαλής της Eder Bros., με προτεραιότητα την ευελιξία και τη στήριξη των μελών.

REPORTS

Από -7 έως 12% σε ένα μήνα. Οι νέες εκτιμήσεις συγκομιδής για τον γαλλικό αμπελώνα έχουν αναθεωρηθεί σημαντικά προς τα κάτω από τις υπουργικές...

REPORTS

Κοιτώντας προς το 2025, ειδικοί παράγοντες όπως η προσωρινή δημιουργία αποθεμάτων πριν από τις αλλαγές στους δασμούς και οι μεταβαλλόμενες αλυσίδες εφοδιασμού αναμένεται να...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές εκδηλώσεις στη Θεσσαλονίκη, στο Βουκουρέστι και στο Μόναχο, στο πλαίσιο του προγράμματος της ΕΘΕΑΣ «Wine & Wisdom», που έχει...

REPORTS

Η στροφή των καταναλωτών προς την υγεία, τη βιωσιμότητα και τη διαφάνεια αλλάζει γρήγορα και τον κόσμο του κρασιού. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, η...

REPORTS

Το γνωστό αμερικανικό περιοδικού οίνου Wine Enthusiast προτείνει την Κρήτη ως μια από τις 7 πιο σημαντικές οινοπαραγωγικές περιοχές παγκοσμίως

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Στην 30η του σεζόν ετοιμάζεται να μπει το Wine Club Thessaloniki’ 96. Στο επίκεντρο της πρώτης συνάντησης της νέας περιόδου που θα πραγματοποιηθεί στο...