Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Σχέδια για απευθείας γραμμή τρένου από τη Βρετανία στους αμπελώνες του Μπορντό

Μια σειρά νέων δρομολογίων από το 2026 που θα φέρνουν τους επιβάτες στην καρδιά του αμπελώνα του Μπορντό σχεδιάζει η HS1 – η οποία διαχειρίζεται το σκέλος του Ηνωμένου Βασιλείου της σιδηροδρομικής σήραγγας της Μάγχης

Την ώρα που το Ηνωμένο Βασίλειο βλέπει ακόμη έναν γύρο απεργιών στις σιδηροδρομικές γραμμές, μπορεί να υπάρχουν καλά νέα για τους λάτρεις του κρασιού που ταξιδεύουν με τρένο, καθώς η HS1 – η οποία διαχειρίζεται το σκέλος του Ηνωμένου Βασιλείου της σήραγγας της Μάγχης – σχεδιάζει να ανοίξει μια νέα διαδρομή από το Λονδίνο κατευθείαν στο αμπελώνες του Μπορντό.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των The Sunday Times, ο διευθύνων σύμβουλος της HSI Dyan Crowther, ελπίζει να ανοίξει μια σειρά νέων δρομολογίων από το 2026, σε μια προσπάθεια να προσφέρει στους ταξιδιώτες εναλλακτικές λύσεις χαμηλότερης εκπομπής άνθρακα σε δρομολόγια μικρών αποστάσεων και να ενισχύσει τη χωρητικότητα της γραμμής.

Η Eurostar υπολόγισε ότι το αποτύπωμα άνθρακα των επιβατών της ανέρχεται σε μόλις 8% των αντίστοιχων δρομολογίων μικρών αποστάσεων που ισοδυναμεί με 13 ταξίδια στην υπηρεσία της, επομένως αυτό θα έκανε σημαντική διαφορά όσον αφορά τις εκπομπές.

Υπάρχει ήδη μια υπάρχουσα γραμμή υψηλής ταχύτητας από το Παρίσι στο Μπορντό, η οποία διαρκεί λίγο περισσότερο από δύο ώρες, ωστόσο αυτή τη στιγμή, οι επιβάτες τρένου από το Λονδίνο πρέπει να διασχίσουν το Παρίσι από τον τερματικό σταθμό Eurostar στο Gare du Nord στον τερματικό σταθμό TGV στο Παρίσι Montparnasse.

Σύμφωνα με την HSI, η απευθείας γραμμή από το Λονδίνο στο Μπορντό θα διαρκούσε περίπου πέντε ώρες (το μέγιστο που οι επιβάτες είναι προφανώς έτοιμοι να ταξιδέψουν, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostar).

«Πιστεύουμε ότι μια απευθείας σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας θα διευκόλυνε αυτή τη ζήτηση και θα βοηθούσε την αγορά να αναπτυχθεί περαιτέρω», δήλωσαν στο drinkbusiness, αν και σε αυτό το στάδιο του σχεδιασμού, δεν ήταν σε θέση να δώσουν συγκεκριμένα στοιχεία, τα οποία θα εξαρτηθούν από την τελική λεπτομέρειες για την απευθείας διαδρομή και πόσα τρένα λειτουργούσαν σε αυτήν. «Συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε αυτά τα σχέδια», είπαν, προσθέτοντας ότι «αν και το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του 2026 ήταν «σφιχτό», «δεν θα ήταν αδύνατο», να δημιουργηθεί αυτή η νέα γραμμή του Μπορντό.

Πηγή: thedrinkbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Όλοι μιλούν για νούμερα. Εμείς λέμε: ας κοιτάξουμε την πραγματικότητα στα μάτια. Η Σαντορίνη δεν είναι απλώς τόνοι σταφυλιών· είναι άνθρωποι, τόπος, μνήμη και...

REPORTS

Καθώς οι προετοιμασίες για το ProWine Mumbai βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ο διευθυντής έργων, Rajeev Naresh, εξηγεί γιατί «η συμμετοχικότητα, η οικοδόμηση κοινότητας και...

REPORTS

Η Ιταλία ετοιμάζεται να ανακτήσει το 2025 την πρωτιά στην παγκόσμια παραγωγή κρασιού, σύμφωνα με τις επίσημες εκτιμήσεις των Assoenologi, ISMEA και Unione Italiana...

REPORTS

Η European Wine Industry Association (AIVE) καλεί οινοποιεία και συνεταιρισμούς να αποφύγουν τις «πωλήσεις κάτω του κόστους» την τρέχουσα περίοδο τρύγου, προειδοποιώντας ότι τέτοιες...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η Ιταλία ετοιμάζεται να ανακτήσει το 2025 την πρωτιά στην παγκόσμια παραγωγή κρασιού, σύμφωνα με τις επίσημες εκτιμήσεις των Assoenologi, ISMEA και Unione Italiana...

REPORTS

Καθώς οι προετοιμασίες για το ProWine Mumbai βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ο διευθυντής έργων, Rajeev Naresh, εξηγεί γιατί «η συμμετοχικότητα, η οικοδόμηση κοινότητας και...

REPORTS

Η European Wine Industry Association (AIVE) καλεί οινοποιεία και συνεταιρισμούς να αποφύγουν τις «πωλήσεις κάτω του κόστους» την τρέχουσα περίοδο τρύγου, προειδοποιώντας ότι τέτοιες...

REPORTS

Όλοι μιλούν για νούμερα. Εμείς λέμε: ας κοιτάξουμε την πραγματικότητα στα μάτια. Η Σαντορίνη δεν είναι απλώς τόνοι σταφυλιών· είναι άνθρωποι, τόπος, μνήμη και...