Η ανάλυση της IWSR δείχνει ότι οι προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται για την κατηγορία κρασιού, καθώς οι οικονομικές αβεβαιότητες οδηγούν τους καταναλωτές οίνου σε πολλές αγορές να περικόψουν τις διακριτικές δαπάνες, ειδικά στο εμπόριο.
Έπειτα, η αργή πτώση της κατηγορίας των κρασιών γίνεται αισθητή σε παγκόσμια κλίμακα, χωρίς σημάδια να αλλάξουν άμεσα. Όλες οι κατηγορίες ποτών Τα μπαρ ΕΤΑ παρουσίασαν πτώση στις πωλήσεις το 2020 λόγω της πανδημίας Covid-19. Τα οινοπνευματώδη ποτά συνεχίζουν να αναπηδούν και η μπύρα επιστρέφει στην εύνοια στις αναπτυσσόμενες αγορές, δείχνει η ανάλυση της IWSR.
Ωστόσο, η μακροπρόθεσμη πτωτική πορεία του κρασιού συνεχίστηκε. Οι όγκοι κρασιών για το πρώτο εξάμηνο 2021-2022 μειώθηκαν κατά 5%. Η Βραζιλία είναι αυτή τη στιγμή η μόνη χώρα στις 20 κορυφαίες αγορές κρασιού παγκοσμίως που πίνει περισσότερο κρασί τώρα από ό,τι το 2017.
Ο αριθμός των ενηλίκων που ταξινομούνται ως τακτικοί οινοπότες συνεχίζει επίσης να μειώνεται σε πολλές βασικές αγορές. Σε 20 βασικές αγορές, οι όγκοι των κρασιών μειώθηκαν κατά -4% το πρώτο εξάμηνο του 2022 σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Ωστόσο, η κατηγορία των super-premium σημείωσε ανάπτυξη αυτή την περίοδο, υποδεικνύοντας μια στροφή προς την πριμοδότηση στην κατηγορία κρασιών.
Το 2021, οι όγκοι της παγκόσμιας αγοράς για το ήρεμο κρασί μειώθηκαν κατά 2%, αλλά η λιανική αξία αυξήθηκε κατά 5%. Ο αφρώδης οίνος σημείωσε αύξηση 9% σε όρους όγκου το 2021, ενώ η αξία του αυξήθηκε κατά ένα πέμπτο (20%), αντανακλώντας τη στροφή προς τα premium προϊόντα τόσο στα αφρώδη όσο και στα αφρώδη κρασιά.
Ο αφρώδης οίνος είναι όντως έτοιμος για ένα καλύτερο μέλλον, σε σχέση με τώρα. Το πρώτο εξάμηνο του 2022, οι όγκοι αυξήθηκαν για όλα τα τμήματα τιμών εκτός από τη ζώνη τιμών αξίας. Η συνολική κατηγορία ανθρακούχων αναψυκτικών αυξήθηκε κατά 3% το 1ο εξάμηνο του 2022 έναντι του 1ου εξαμήνου του 2021 σε βασικές αγορές.
Τέλος, οι τακτικοί οινοπότες έχουν επίσης ανακάμψει μετά την πανδημία, λόγω της επιστροφής ορισμένων νεότερων ενηλίκων καταναλωτών στην κατηγορία και της επαναλειτουργίας του on-trade, υποδηλώνοντας ότι το μέλλον δεν είναι καθόλου ζοφερό για το κρασί…
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com