Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι πωλήσεις κρασιού στην Ιρλανδία πέφτουν κάτω από τα προ-Covid επίπεδα

Οι πωλήσεις κρασιού στην Ιρλανδία παρέμειναν κάτω από τα προ πανδημίας επίπεδα πέρυσι, καθώς η κατά κεφαλήν κατανάλωση συνέχισε να μειώνεται σύμφωνα με μια γενική τάση προς πιο μέτρια κατανάλωση.

Η Μείωση της κατανάλωσης οφείλεται κυρίως στην γενική τάση προς πιο μέτρια κατανάλωση αλκοόλ, αναφέρει ο όμιλος Ibec.

Το μερίδιο του ποτού στη συνολική αγορά αλκοολούχων ποτών μειώθηκε επίσης κατά 8,9% το 2022 από το 2021, σύμφωνα με νέα στοιχεία από τον όμιλο λόμπι εργοδοτών Ibec’s Drinks Ireland, και 17% από το 2020 στο αποκορύφωμα της περιόδου καραντίνας Covid, όταν οι παμπς ήταν κλειστές και η κατανάλωση κρασιού στο σπίτι αυξήθηκε.

Παράλληλα, στην Έκθεσή του για την Αγορά Κρασιού για το 2022, ο όμιλος είπε ότι οι πωλήσεις κρασιού του δεύτερου αγαπημένου αλκοολούχου ποτού της Ιρλανδίας μετά την μπύρα «δεν παρουσίασαν πραγματική αλλαγή» σε σύγκριση με το 2021, αλλά παρέμειναν 3 τοις εκατό χαμηλότερες από τα επίπεδα πριν από τον Covid. «Συνεχίζουμε να γινόμαστε μάρτυρες μιας συνολικής αλλαγής στις τάσεις κατανάλωσης, με την Ιρλανδία να κινείται προς μια πιο ισορροπημένη και μετριοπαθή προσέγγιση στο ποτό», δήλωσε ο διευθυντής της Drinks Ireland, Cormac Healy.

Το λευκό κρασί παραμένει η πιο δημοφιλής αγαπημένη κατηγορία, αντιπροσωπεύοντας το 48% της συνολικής αγοράς, ακολουθούμενο από το κόκκινο κρασί με 45% και το ροζέ με ελαφρώς μικρότερο μερίδιο από το 2021 στο 6 τοις εκατό.

Το χιλιανό κρασί παραμένει το πιο δημοφιλές κρασί με 24,7 τοις εκατό του μεριδίου αγοράς, ακολουθούμενο από τα ισπανικά, αυστραλιανά και γαλλικά κρασιά.

«Η σημερινή έκθεση δείχνει μια ανθεκτική κατηγορία κρασιού, μια κατηγορία με συνειδητούς και συνειδητοποιημένους καταναλωτές που απολαμβάνουν την ουσιαστική επιλογή προϊόντων υψηλής ποιότητας που έχει να προσφέρει η κατηγορία», είπε ο κ. Healy. «Είναι, επομένως, απογοητευτικό το γεγονός ότι οι Ιρλανδοί καταναλωτές συνεχίζουν να πληρώνουν δυσανάλογα υψηλά επίπεδα ειδικού φόρου κατανάλωσης».

Η Drinks Ireland ζήτησε μείωση κατά 15% του φόρου αλκοόλ στους επόμενους δύο προϋπολογισμούς.

Ωστόσο, οι φόροι στο αλκοόλ και τα τσιγάρα είναι πιθανό να παραμείνουν ανέγγιχτοι όταν ο προϋπολογισμός του 2024 θα παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα.

Τέλος, ανώτερα κυβερνητικά στελέχη δήλωσαν τον Αύγουστο ότι δεν πίστευαν ότι ήταν η ώρα να αυξηθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης στα λεγόμενα «παλιά αξιόπιστα προϊόντα» του αλκοόλ ή των τσιγάρων εν μέσω ανησυχιών για αύξηση της επιβάρυνσης των καταναλωτών. Ωστόσο, η μείωση του φόρου αλκοόλ θεωρείται επίσης απίθανη παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις από τη βιομηχανία ποτών.

ΠΗΓΗ: irishtimes.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μια εντυπωσιακή «λευκή γάντι» επιτυχία σημείωσε στο Χονγκ Κονγκ η πρώτη δημοπρασία με κρασιά απευθείας από το κελάρι του ιστορικού οίκου Edouard Delaunay. Η...

REPORTS

Στο Μπορντό, εκεί όπου η ιστορία του κρασιού συναντά σταθερά την καλλιτεχνική έκφραση, κάθε νέα ετικέτα του Château Mouton-Rothschild λειτουργεί σαν μια μικρή αποκάλυψη....

REPORTS

Μια κορυφαία διάκριση με διεθνή αντίκτυπο επιβεβαιώνει το όραμα, την αφοσίωση και την ποιότητα που χαρακτηρίζουν το Κτήμα Σεμέλη. Το Σάββατο 29 Νοεμβρίου, στο...

REPORTS

Τα μη αλκοολούχα κρασιά τα γνωστά «00» κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στην αγορά, όμως η απουσία αλκοόλ στερεί αναπόφευκτα ένα κομμάτι της πολυπλοκότητας...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Σε ένα νέα πακέτο μέτρων για στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου συμφώνησαν την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την Comité...

REPORTS

Με βαθμολογίες από 16 (distinguished) έως 17,5 (superior) βαθμολογήθηκαν 11 κρασιά του Οινοποιείου Λυραράκη από την Master of Wine, Julia Harding, στη σελίδα jancisrobinson.com.

REPORTS

Τη δυνατότητα σε συλλέκτες, οινόφιλους και επαγγελματίες να αποκτήσουν ξεχωριστές ετικέτες, που δεν συναντά κανείς εύκολα στην πρωτογενή αγορά δίνει δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί...

REPORTS

Τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα ενέκριναν ένα πακέτο μέτρων για τον οίνο που παρέχει εργαλεία για τη διαχείριση του παραγωγικού δυναμικού, την ενίσχυση της προώθησης...