Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι γηραιότεροι καταναλωτές προτιμούν βιδωτά καπάκια στο κρασί

Σύμφωνα με το Wine Intelligence, σε αντίθεση με τη δημοφιλή θεωρία, οι millennials είναι αυτοί που προτιμούν φιάλες με φελλό, με τους ηλικίας πάνω από 65 να στρέφονται στα βιδωτά καπάκια.

https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας είναι οι πιο ενθουσιασμένοι με τα κρασιά με βιδωτά καπάκια, σύμφωνα με έρευνα του Wine Intelligence.

«Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου η χρησιμότητα και η λειτουργικότητα είναι εξίσου σημαντικές για τους καταναλωτές. Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές προτιμούν τώρα το βιδωτό καπάκι από τον φελλό, καθώς είναι πολύ εύκολο στο άνοιγμα», δήλωσε η Lulie Halstead, αναλύτρια του Wine Intelligence.

«Η έρευνά μας δείχνει ότι η ‘’αποδοχή’’ των βιδωτών καπακιών μεταξύ των καταναλωτών άνω των 65 ετών είναι αρκετά διαδεδομένη. Ωστόσο, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών που βρίσκονται στην ηλικία των 20, σύμφωνα με την έρευνά μας, προτιμούν τον φελλό.» «Η γενιά Gen Z σχετίζει τον φελλό με υψηλότερη ποιότητα ενώ θεωρεί τα κρασιά με βιδωτό καπάκι με λιγότερο κύρος. Οι millennials έχουν επίσης δείξει προτίμηση για τον φυσικό φελλό σε σχέση με εναλλακτικές λύσεις όπως τα πλαστικά πώματα.»

Περισσότεροι από τους μισούς (51%) από τους ερωτηθέντες, ηλικίας 65 ετών και άνω, δήλωσαν στην έρευνα Vinitrac του Wine Intelligence ότι «τους άρεσαν» οι φιάλες με βιδωτά καπάκια. Αντίθετα, το 18% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-24 ετών εξέφρασαν δυσαρέσκεια για τα βιδωτά καπάκια, σε σύγκριση με μόλις το 4% του πληθυσμού των 65 και άνω.

H Halstead πρόσθεσε ότι η στάση απέναντι στα διαφορετικά συστήματα κλεισίματος διέφερε επίσης σημαντικά ανάλογα με τις διαφορετικές αγορές ανά τον κόσμο.

«Τα στοιχεία του Wine Intelligence στην αγορά των ΗΠΑ δείχνουν ότι πολλοί γηραιότεροι Αμερικανοί είναι απρόθυμοι να αγοράσουν κρασιά που δεν είναι σφραγισμένα με φελλό», ανέφερε. «Αυτό τους φέρνει σε αντίθεση με τους Βρετανούς ομολόγους τους.»

Σχολιάζοντας σχετικά, ο Carlos de Jesus της Amorim ανέφερε στο the drinks business ότι ήταν «καλά νέα» για τον φυσικό φελλό στο Ηνωμένο Βασίλειο, προσθέτοντας ότι η προτίμηση για τον τύπο κλεισίματος μεταξύ «μιας τόσο περιζήτητης ομάδας όπως η Gen Z ανοίγει μια εντελώς νέα σειρά δυνατοτήτων».

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το γαλλικό Υπουργείο Γεωργίας ανακοίνωσε τη Δευτέρα 24 Νοεμβρίου ότι θα παράσχει στην οινοβιομηχανία πρόσθετη στήριξη ύψους 130 εκατ. ευρώ για την περαιτέρω εκρίζωση...

REPORTS

Το VINSANTO MIKRA THIRA είναι ο πρώτος επιδόρπιος οίνος του οινοποιείου, μια δημιουργία που εξελίχθηκε με αργό ρυθμό και υπομονή...

REPORTS

Το Οινοποιείο Ακριώτου ολοκλήρωσε με επιτυχία τον τρύγο του 2025, σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από ιδιαίτερα ευνοϊκές κλιματικές συνθήκες και οδήγησε σε σταφύλια...

REPORTS

Οι Βρυξέλλες προετοιμάζουν σχέδιο για την επόμενη φάση της εμπορικής συμφωνίας στην οποία κατέληξαν το καλοκαίρι με τις ΗΠΑ, με στόχο χαμηλότερους δασμούς σε...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού, την Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025, η Οινοποιία Ψαρούλη υποδέχθηκε επαγγελματίες του τουρισμού, ξενοδόχους, ξεναγούς, τουριστικά γραφεία και δημοσιογράφους...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η Central Wine Fair, η πολυαναμενόμενη ετήσια έκθεση κρασιού της κεντρικής Ελλάδας, επιστρέφει τη Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025 σε νέο χώρο: την Αίγλη Ζαππείου,...

REPORTS

Τα λαμπερά Μοσχάτα κρασιά του Συνεταιρισμού Σάμου ήταν οι πρωταγωνιστές μιας βραδιάς εμπνευσμένης από το ακριτικό νησί, σε ένα μοναδικό παιχνίδισμα γεύσεων που επιμελήθηκε...

REPORTS

Την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου, το Choix Concept Store by Cava Halari στον Πειραιά μετατράπηκε σε σκηνή μιας ιδιαίτερης οινικής εμπειρίας με επίκεντρο το κτήμα...