Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι γηραιότεροι καταναλωτές προτιμούν βιδωτά καπάκια στο κρασί

Σύμφωνα με το Wine Intelligence, σε αντίθεση με τη δημοφιλή θεωρία, οι millennials είναι αυτοί που προτιμούν φιάλες με φελλό, με τους ηλικίας πάνω από 65 να στρέφονται στα βιδωτά καπάκια.

https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας είναι οι πιο ενθουσιασμένοι με τα κρασιά με βιδωτά καπάκια, σύμφωνα με έρευνα του Wine Intelligence.

«Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου η χρησιμότητα και η λειτουργικότητα είναι εξίσου σημαντικές για τους καταναλωτές. Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές προτιμούν τώρα το βιδωτό καπάκι από τον φελλό, καθώς είναι πολύ εύκολο στο άνοιγμα», δήλωσε η Lulie Halstead, αναλύτρια του Wine Intelligence.

«Η έρευνά μας δείχνει ότι η ‘’αποδοχή’’ των βιδωτών καπακιών μεταξύ των καταναλωτών άνω των 65 ετών είναι αρκετά διαδεδομένη. Ωστόσο, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών που βρίσκονται στην ηλικία των 20, σύμφωνα με την έρευνά μας, προτιμούν τον φελλό.» «Η γενιά Gen Z σχετίζει τον φελλό με υψηλότερη ποιότητα ενώ θεωρεί τα κρασιά με βιδωτό καπάκι με λιγότερο κύρος. Οι millennials έχουν επίσης δείξει προτίμηση για τον φυσικό φελλό σε σχέση με εναλλακτικές λύσεις όπως τα πλαστικά πώματα.»

Περισσότεροι από τους μισούς (51%) από τους ερωτηθέντες, ηλικίας 65 ετών και άνω, δήλωσαν στην έρευνα Vinitrac του Wine Intelligence ότι «τους άρεσαν» οι φιάλες με βιδωτά καπάκια. Αντίθετα, το 18% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-24 ετών εξέφρασαν δυσαρέσκεια για τα βιδωτά καπάκια, σε σύγκριση με μόλις το 4% του πληθυσμού των 65 και άνω.

H Halstead πρόσθεσε ότι η στάση απέναντι στα διαφορετικά συστήματα κλεισίματος διέφερε επίσης σημαντικά ανάλογα με τις διαφορετικές αγορές ανά τον κόσμο.

«Τα στοιχεία του Wine Intelligence στην αγορά των ΗΠΑ δείχνουν ότι πολλοί γηραιότεροι Αμερικανοί είναι απρόθυμοι να αγοράσουν κρασιά που δεν είναι σφραγισμένα με φελλό», ανέφερε. «Αυτό τους φέρνει σε αντίθεση με τους Βρετανούς ομολόγους τους.»

Σχολιάζοντας σχετικά, ο Carlos de Jesus της Amorim ανέφερε στο the drinks business ότι ήταν «καλά νέα» για τον φυσικό φελλό στο Ηνωμένο Βασίλειο, προσθέτοντας ότι η προτίμηση για τον τύπο κλεισίματος μεταξύ «μιας τόσο περιζήτητης ομάδας όπως η Gen Z ανοίγει μια εντελώς νέα σειρά δυνατοτήτων».

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Από τις 28 Απριλίου αναµένεται να ανοίξουν οι αιτήσεις για το πρόγραµµα αναδιάρθρωσης Αµπελώνων της περιόδου 2025-2026, σύµφωνα µε την υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 6587/Β’/2024)...

REPORTS

Στη Βουργουνδία, μια από τις πιο διάσημες αμπελουργικές περιοχές της Γαλλίας, οι παραγωγοί έχουν ξεκινήσει ένα φιλόδοξο σχέδιο για την επίτευξη ουδετερότητας ως προς...

REPORTS

Μετά από δυο ισχνές παραγωγικά χρονιές, οι προοπτικές για τη συγκομιδή του 2025, μετά την επέλαση του πρώτου κύματος του παγετού στις 19 προς...

REPORTS

Καθώς η ζήτηση για λευκά κρασιά συνεχίζει να αυξάνεται στην Ασία και οι τιμές για τα κόκκινα κρασιά της Βουργουνδίας εκτοξεύονται, τα κρασιά του...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Από τις 28 Απριλίου αναµένεται να ανοίξουν οι αιτήσεις για το πρόγραµµα αναδιάρθρωσης Αµπελώνων της περιόδου 2025-2026, σύµφωνα µε την υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 6587/Β’/2024)...

REPORTS

Στη Βουργουνδία, μια από τις πιο διάσημες αμπελουργικές περιοχές της Γαλλίας, οι παραγωγοί έχουν ξεκινήσει ένα φιλόδοξο σχέδιο για την επίτευξη ουδετερότητας ως προς...

REPORTS

Ο Χρήστος Τσιτσιρίγγος ανακηρύχθηκε Πρόεδρος του Αγροτικού Οινοποιητικού Συνδέσμου για τρίτη διαδοχική φορά, ενώ ο Απόστολος Καλμπούρης αποτελεί το νέο Πρόεδρο του Εποπτικού Συμβουλίου...

REPORTS

Σε μόλις 226 εκατ. εκατόλιτρα ανήλθε η παγκόσμια παραγωγή οίνου για το 2024 (-5% έναντι 2023), νούμερο το οποίο αντιστοιχεί στην χαμηλότερη τιμή της...