Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Penfolds με τοπικό κρασί στοχεύει το νεαρό κοινό της Κίνας

Η αυστραλιανή οινοποιία Penfolds στοχεύει να κερδίσει μια νεότερη γενιά Κινέζων καταναλωτών με την πώληση του πρώτου τοπικού κρασιού της.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Το κόκκινο μείγμα, κάτω από τη νέα ετικέτα της εταιρείας One by Penfolds, κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο στην Κίνα και βρίσκεται σε μια συλλογή που περιλαμβάνει κρασιά που παράγονται στην Καλιφόρνια και τη Γαλλία. Το κρασί έχει παιχνιδιάρικη συσκευασία και παρουσία σε ψηφιακά κανάλια όπως το JD και το TikTok, ενώ οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μια σουίτα emoji μέσω ενός κωδικού QR στην ετικέτα.

Αρχικά, η στροφή της μητρικής εταιρείας Penfolds Treasury Wine Estates Ltd. στην πώληση κρασιού κινεζικής παραγωγής έρχεται αφότου το Πεκίνο το 2020 επέβαλε δασμούς περίπου 200% στο κρασί αυστραλιανής παραγωγής καθώς επιδεινώθηκαν οι εμπορικές και διπλωματικές σχέσεις. Η κίνηση ουσιαστικά απέκλεισε την πρόσβαση στην πιο προσοδοφόρα εξαγωγική αγορά του κλάδου, η οποία στο παρελθόν αντιπροσώπευε το 40% των αποστολών, αξίας περίπου 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας.

Η επιτυχία του προϊόντος μπορεί να εξαρτηθεί από το εάν η Penfolds μπορεί να ξεπεράσει την προκατάληψη των Κινέζων ενάντια στο τοπικό κρασί, σύμφωνα με τον Fongyee Walker, έναν ανεξάρτητο σύμβουλο κρασιού με έδρα το Πεκίνο.

Ωστόσο, η φήμη του Penfolds πιθανότατα θα του δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι άλλων οινοποιών.

«Η Penfolds θα μπορούσε πιθανώς να είναι η μόνη μάρκα που το ξεφεύγει επειδή η σκληρή επωνυμία τους στην Κίνα είναι τόσο ισχυρή», είπε ο Walker. «Έτσι, υπάρχει κάποια δυνατότητα για αυτούς να έχουν ίσως κάποια επιτυχία στο να ανεβάσουν το προφίλ των εγχώριων κρασιών».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Penfolds, Tom King, είναι σίγουρος για τη ζήτηση στην Κίνα.

«Αυτό που πουλάμε και είμαστε σε θέση να παρέχουμε στους καταναλωτές στην Κίνα είναι διαφορετικό από αυτό που έκανε στο παρελθόν και θα φαίνεται ξανά διαφορετικό στο μέλλον», δήλωσε ο King σε συνέντευξή του. «Η πρόκληση είναι ότι δεν έχουμε αναγκαστικά αρκετό κρασί για να διαθέσουμε σε όλους αυτό που θα θέλαμε».

Εν συνεχεία, η εταιρεία δήλωσε ότι θα κυκλοφορήσει το σήμα One by Penfolds παντού από τον Ιούνιο του επόμενου έτους, αλλά μόνο τα γαλλικά και τα καλιφορνέζικα προϊόντα θα συμπεριληφθούν στην παγκόσμια γκάμα. Το κρασί που παράγεται στην Κίνα δεν θα είναι διαθέσιμο εκτός της χώρας λόγω περιορισμένων ποσοτήτων, αλλά αυτό θα μπορούσε μια μέρα να αλλάξει, τόνισε ο King.

«Η φιλοδοξία, στο τέλος της ημέρας, είναι να φέρουμε αυτά τα κρασιά σε περισσότερους καταναλωτές παγκοσμίως και τελικά να εξάγουμε», σημείωσε. «Στην Κίνα μπορούν να παρασκευαστούν φανταστικά κρασιά, για αυτόν τον λόγο θα θέλαμε να είμαστε κομμάτι αυτής της παραγωγής…».

 

ΠΗΓΗ: bloomberg.com

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Αντλώντας έμπνευση και ερεθίσματα από την οινική παράδοση των Γιάλτρων της Βόρειας Εύβοιας, που αποτέλεσε το παλαιότερο κρασοχώρι της ευρύτερης περιοχής, ο οινοποιός Κώστας...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μια πιο νέα φρέσκια πρόταση φέρνει το κτήμα RIRA με το ροζέ Pinot Noir του 2021 το οποίο κέντρισε το ενδιαφέρον στο Peloponnese Wine...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Από τις πλαγιές του Ολύμπου στις βουνοκορφές της Πίνδου και από εκεί στο πλατό του Αμυνταίου και σε όλη τη Μακεδονία, στους παραλίμνιους, παραθαλάσσιους...

REPORTS

Κολλινιάτικο, Μαύρο Καλαβρυτινό, Λαγόρθι και Τινακτορώγος έκαναν το ντεμπούτο τους στο οινικό κοινό της Αθήνας, στο πλαίσιο του Peloponnese Wine Festival που φιλοξένησε την...

Copyright © 2020 | Η Υπηρεσία Winetrails.gr είναι Ιδιοκτησία της Εταιρίας Green Box A.E.