Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Penfolds με τοπικό κρασί στοχεύει το νεαρό κοινό της Κίνας

Η αυστραλιανή οινοποιία Penfolds στοχεύει να κερδίσει μια νεότερη γενιά Κινέζων καταναλωτών με την πώληση του πρώτου τοπικού κρασιού της.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Το κόκκινο μείγμα, κάτω από τη νέα ετικέτα της εταιρείας One by Penfolds, κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο στην Κίνα και βρίσκεται σε μια συλλογή που περιλαμβάνει κρασιά που παράγονται στην Καλιφόρνια και τη Γαλλία. Το κρασί έχει παιχνιδιάρικη συσκευασία και παρουσία σε ψηφιακά κανάλια όπως το JD και το TikTok, ενώ οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μια σουίτα emoji μέσω ενός κωδικού QR στην ετικέτα.

Αρχικά, η στροφή της μητρικής εταιρείας Penfolds Treasury Wine Estates Ltd. στην πώληση κρασιού κινεζικής παραγωγής έρχεται αφότου το Πεκίνο το 2020 επέβαλε δασμούς περίπου 200% στο κρασί αυστραλιανής παραγωγής καθώς επιδεινώθηκαν οι εμπορικές και διπλωματικές σχέσεις. Η κίνηση ουσιαστικά απέκλεισε την πρόσβαση στην πιο προσοδοφόρα εξαγωγική αγορά του κλάδου, η οποία στο παρελθόν αντιπροσώπευε το 40% των αποστολών, αξίας περίπου 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας.

Η επιτυχία του προϊόντος μπορεί να εξαρτηθεί από το εάν η Penfolds μπορεί να ξεπεράσει την προκατάληψη των Κινέζων ενάντια στο τοπικό κρασί, σύμφωνα με τον Fongyee Walker, έναν ανεξάρτητο σύμβουλο κρασιού με έδρα το Πεκίνο.

Ωστόσο, η φήμη του Penfolds πιθανότατα θα του δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι άλλων οινοποιών.

«Η Penfolds θα μπορούσε πιθανώς να είναι η μόνη μάρκα που το ξεφεύγει επειδή η σκληρή επωνυμία τους στην Κίνα είναι τόσο ισχυρή», είπε ο Walker. «Έτσι, υπάρχει κάποια δυνατότητα για αυτούς να έχουν ίσως κάποια επιτυχία στο να ανεβάσουν το προφίλ των εγχώριων κρασιών».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Penfolds, Tom King, είναι σίγουρος για τη ζήτηση στην Κίνα.

«Αυτό που πουλάμε και είμαστε σε θέση να παρέχουμε στους καταναλωτές στην Κίνα είναι διαφορετικό από αυτό που έκανε στο παρελθόν και θα φαίνεται ξανά διαφορετικό στο μέλλον», δήλωσε ο King σε συνέντευξή του. «Η πρόκληση είναι ότι δεν έχουμε αναγκαστικά αρκετό κρασί για να διαθέσουμε σε όλους αυτό που θα θέλαμε».

Εν συνεχεία, η εταιρεία δήλωσε ότι θα κυκλοφορήσει το σήμα One by Penfolds παντού από τον Ιούνιο του επόμενου έτους, αλλά μόνο τα γαλλικά και τα καλιφορνέζικα προϊόντα θα συμπεριληφθούν στην παγκόσμια γκάμα. Το κρασί που παράγεται στην Κίνα δεν θα είναι διαθέσιμο εκτός της χώρας λόγω περιορισμένων ποσοτήτων, αλλά αυτό θα μπορούσε μια μέρα να αλλάξει, τόνισε ο King.

«Η φιλοδοξία, στο τέλος της ημέρας, είναι να φέρουμε αυτά τα κρασιά σε περισσότερους καταναλωτές παγκοσμίως και τελικά να εξάγουμε», σημείωσε. «Στην Κίνα μπορούν να παρασκευαστούν φανταστικά κρασιά, για αυτόν τον λόγο θα θέλαμε να είμαστε κομμάτι αυτής της παραγωγής…».

 

ΠΗΓΗ: bloomberg.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αγορά εκλεκτών κρασιών βρίσκεται σε ύφεση τους τελευταίους 18 μήνες, και παρά τη σύντομη άνοδο που σημειώθηκε τον Αύγουστο,...

REPORTS

Μια φρέσκια, πειραματική, Μαλαγουζιά του 2024 από το Κτήμα Κίτρος, ένα Ξινόμαυρο από αμφορέα, σε ειδική οινοποίηση, από το Κτήμα Κυρ Γιάννη, δύο διαφορετικές...

REPORTS

Τέσσερις ελληνικές εταιρείες του κλάδου οινοποιίας συμμετείχαν, με την υποστήριξη του Enterprise Greece, στη Διεθνή Έκθεση Οίνων «ProWine Latin America 2024» που πραγματοποιήθηκε στο...

REPORTS

Η Γαλλία μείωσε την πρόβλεψη για τη φετινή παραγωγή κρασιού μετά τον πιο βροχερό Σεπτέμβριο των τελευταίων 25 ετών, με το 2024 να αναμένεται...

Διαβάστε επίσης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στην αρχέγονη ύπαιθρο της Αττικής, εδώ και τέσσερις γενιές η οικογένεια Παναγιώτου ασχολείται με το αμπέλι και το κρασί, δημιουργώντας με πολλή ενέργεια και...

REPORTS

Η Σαντορίνη αποτελεί έναν παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και, αναμφίβολα, σημαντικότατη συμβολή στη διεθνή της αναγνώριση διαδραματίζει ο γαστρονομικός και οινικός της πλούτος.

REPORTS

Αναρωτιέται ο μέσος καταναλωτής τι μπορεί να κάνει ένα κρασί, που πρώτη ύλη του είναι το σταφύλι, να μην είναι «vegan». Κι όμως... Δεν...

REPORTS

Ενθαρρυντικά ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη για το α’ εξάμηνο του 2024, με την οινοποιία να αυξάνει τον κύκλο εργασιών...