Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η εκστρατεία Hors Bordeaux «απέτυχε να αναζωογονήσει την αγορά»

Η καμπάνια Hors Bordeaux «απέτυχε να αναζωογονήσει την αγορά» όταν το συναίσθημα των αγοραστών είχε ήδη αμβλυνθεί από μια άτονη εκστρατεία en primeur, δήλωσε η εταιρεία επενδύσεων εκλεκτού οίνου Wine Cap.

Στην έκθεσή της για το τρίτο τρίμηνο, που κυκλοφόρησε αυτήν την εβδομάδα, η WineCap σημείωσε ότι το στάδιο ήταν ήδη «προκλητικό» για την καμπάνια του Σεπτεμβρίου στη La Place, μετά από έντεκα μήνες πτώσης της αγοράς και παγκόσμιων οικονομικών αβεβαιοτήτων, ενώ το συναίσθημα των αγοραστών είχε ήδη αμβλυνθεί από τη «μικτή υποδοχή του η καμπάνια En Primeur 2022.

Ωστόσο, παρά την κυκλοφορία ορισμένων εξαιρετικών κρασιών, η καμπάνια απέτυχε να «αναζωογονήσει την αγορά», ανέφερε η έκθεση. Επισήμανε την υψηλότερη τιμή των νέων εκδόσεων σε σύγκριση με τα back vintage, τα οποία απέτυχαν να αποδώσουν αξία», καθώς και τον «γρήγορο ρυθμό» της καμπάνιας που «κατέκλυσε» το εμπόριο και τους πελάτες.

«Κάποιες μέρες είδαμε πάνω από πέντε εκδόσεις από διαφορετικές περιοχές, που προσφέρονταν προς πώληση σε διάφορα σημεία και με διαφορετική ποιότητα και στυλ», σημείωσε, σημείωσε ο Tom Parker, ο οποίος είπε ότι κινδύνευε να χάσει τις ιστορίες πίσω από το κάθε κρασί.

Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι στην έκθεσή της τον Οκτώβριο, η Liv-ex σημείωσε επίσης ότι πολλοί έμποροι «εξέφρασαν δυσαρέσκεια» με τον μεγάλο όγκο των κυκλοφοριών «σχετικά άγνωστων κρασιών σε μη ρεαλιστικές τιμές». Όπως και με την προηγούμενη εκστρατεία en primeur, «η υπόσχεση για έναν εξαιρετικό τρύγο δεν ήταν αρκετή για να αντέξει τις βαριές αυξήσεις τιμών που εφαρμόστηκαν από πολλά κτήματα».

Ποιότητα

Αυτή η προφανής αποτυχία για άνοδο ήρθε παρά την ποιότητα ορισμένων από τα κρασιά που ήταν «εξαιρετική», σημείωσε η WineCap, με την Jane Anson να δίνει 100 βαθμούς στα Bibi Graetz Colore 2021, Yjar 2019 και Giaconda Chardonnay 2021, ενώ το Pritchard Hill Cabernet Sauvignon 2019 του νεοφερμένου Chappellet δεν έμεινε πολύ πίσω με 99 βαθμούς από τον κριτικό.

Τέλος, κάποια άλλα καλά νέα ήταν ότι υπήρξαν κάποιες επενδυτικές ευκαιρίες, σημείωσε η WineCap, επισημαίνοντας τα Almaviva 2021 και Masseto 2020, τα οποία «προσέφεραν καλή σχέση ποιότητας τιμής στο πλαίσιο των προηγούμενων σοδειών», παρόλο που η φετινή τιμή κυκλοφορίας ήταν υψηλότερη από την περυσινή κυκλοφορία , καθώς η Almaviva σημείωσε μέση αύξηση των τιμών της τάξεως του 41% τα τελευταία πέντε χρόνια, με τη Masseto να απολαμβάνει αύξηση 48%.

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Οι Βρυξέλλες προετοιμάζουν σχέδιο για την επόμενη φάση της εμπορικής συμφωνίας στην οποία κατέληξαν το καλοκαίρι με τις ΗΠΑ, με στόχο χαμηλότερους δασμούς σε...

REPORTS

Ο Διεθνής Οργανισμός Αμπέλου και Οίνου (OIV) δημοσίευσε τις πρώτες του προβλέψεις για την παγκόσμια παραγωγή κρασιού το 2025. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η Central Wine Fair, η πολυαναμενόμενη ετήσια έκθεση κρασιού της κεντρικής Ελλάδας, επιστρέφει τη Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025 σε νέο χώρο: την Αίγλη Ζαππείου,...

REPORTS

Οι νομοθέτες της Επιτροπής Γεωργίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου υποστήριξαν τα σχέδια για την επισήμανση του κρασιού ως «μειωμένης περιεκτικότητας σε αλκοόλ» αντί για «χαμηλή»...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ο έμπειρος οινοποιός που πάτησε πόδι στη Ζίτσα οραματίζεται να βάλει την γηγενή ποικιλία στο διεθνή οινικό χάρτη. Μετά τη Νάουσα και τη Ραψάνη,...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Την Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025, τα επισκέψιμα οινοποιεία των «Δρόμων του Κρασιού της Βορείου Ελλάδος», συμμετέχουν και φέτος στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Οινοτουρισμού...

REPORTS

Η γαλλική οινοποιία βιώνει μια κρίση που αγγίζει κάθε της επίπεδο, από τους αμπελουργούς έως τους προμηθευτές και τις υπηρεσίες που την πλαισιώνουν. Οι...

REPORTS

Επιδότηση ύψους 79,6 ευρώ το στρέµµα προβλέπει η 3η τροποποίηση του Στρατηγικού Σχεδίου της ΚΑΠ για τη διατήρηση του Αττικού Αµπελώνα και της γηγενής...