Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Απόπειρα Ουγγαρίας να εδραιώσει τα κρασιά της στην ανερχόμενη αγορά της Κίνας

Η Ουγγαρία έχει στρέψει για τα καλά το «βλέμμα» της στην αγορά της Κίνας και τις ευκαιρίες που παρουσιάζει για τα κρασιά της, όπως αποδεικνύει νέα προωθητική καμπάνια που, φυσικά, έχει στο επίκεντρο της τα ξακουστά Tokaj. Η πρωτοβουλία του οργανισμού Wines of Hungary, έχει ως στόχο της εδραίωση των οίνων της ευρωπαϊκής χώρας στην ραγδαία αναπτυσσόμενη, δυναμική, αλλά ταυτόχρονα πολύπλοκη αγορά της Κίνας.

Η εν λόγω ενέργεια ουσιαστικά αποτελεί μέρος μιας συλλογικής απόπειρας της Ουγγαρίας να εδραιώσει την παρουσία της στην Ασία, εκμεταλλευόμενη τις ακόμα αναπτυσσόμενες αγορές κομβικών χωρών όπως η Κίνα και η Νότια Κορέα.

Η προωθητική καμπάνια θα διαρκέσει από τον φετινό Σεπτέμβριο μέχρι και τον Μάρτιο, και αποτελεί την πρώτη οργανωμένη απόπειρα της Ουγγαρίας να προωθήσει τα κρασιά της στην αγορά της Κίνας. Αποτελείται από μια πολύπλευρη προσέγγιση για την πληροφόρηση των καταναλωτών της ασιατικής χώρας σχετικά με την μεγάλη γκάμα οίνων που έχει να προσφέρει, από τις ξηρές ποικιλίες από ηφαιστιογενή εδάφη, μέχρι και τα πιο διάσημα γλυκά κρασιά της περιφέρειας Tokaj.

Στις δράσεις του προγράμματος περιλαμβάνεται και μια τριήμερη περιήγηση των ουγγρικών οίνων σε κομβικές πόλεις της Κίνας, όπως η Σενζέν και η Σαγκάη, στα πλαίσια της οποίας θα διεξαχθεί μια σειρά εκδηλώσεων, από masterclasses μέχρι και γευσιγνωσία, που στοχεύουν τόσο στους επαγγελματίες στον χώρο του οίνου, όσο και στους κινέζους καταναλωτές. Ανάμεσα σ’ αυτούς που θα δώσουν το παρόν στην εκδήλωση είναι και ο πρώτος master of wine της Κίνας, Fongyee Walker, που θα παραδώσει εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέμα την πλούσια αμπελουργική κληρονομιά της Ουγγαρίας.

Πέρα από τις δια ζώσης ενέργειες η καμπάνια του Wines of Hungary περιλαμβάνει και διαδικτυακές στρατηγικές marketing, με τους Ούγγρους οινοπαραγωγούς να εισέρχονται στα σημαντικότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, όπως το WeChat, και να συνάπτουν συνεργασίες με influencers, ώστε να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές, εκμεταλλευόμενοι την ιδιαίτερα ενεργή διαδικτυακή κοινότητα της χώρας στα social media.

Προκειμένου να διασφαλίσει την επιτυχία της καμπάνιας ο οργανισμός συνεργάστηκε με τη συμβουλευτική εταιρεία σε θέματα επωνυμιών, Nimbility, που διαθέτει μια ομάδα ειδικών με μεγάλη εμπειρία στην αγορά της Κίνας, και που αναγνωρίζει και κατανοεί τις καταναλωτικές συνήθειες των Ασιατών. Η εταιρεία θα αναλάβει και την διεξαγωγή ενός διαδικτυακού σεμιναρίου, με στόχο την πληροφόρηση των Ούγγρων αμπελουργών για τις ιδιαιτερότητες της αγοράς της Κίνας, επιτρέποντας τους να σχεδιάσουν στρατηγικές εστιασμένες στο να αντιμετωπίσουν τις πολυπλοκότητες της αγοράς.

Την σημασία της καμπάνιας αναγνώρισε και ο κυβερνητικός επίτροπος σε θέματα προώθησης κρασιών της Ουγγαρίας, Pal Rokusfalvy, που εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιτυχία του προγράμματος, χάρη στη συνεργασία με την Nimbility και του μεγάλου ενδιαφέροντος που δείχνουν το τελευταίο διάστημα οι κινέζοι για εξερεύνηση νεών περιοχών και ποικιλιών οίνου.

Αποκορύφωμα της καμπάνιας αναμένεται να αποτελέσει και ένα gala στην ουγγρική πρεσβεία στο Πεκίνο, με στόχο την περαιτέρω σύσφιξη των σχέσεων με τους ειδικούς της κινεζικής αγοράς, το οποίο θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μια εκδήλωση γευσιγνωσίας που απευθύνεται στους διακινητές και στους μεταπωλητές της Κίνας, ώστε να μπορέσουν να γνωρίσουν όλες τις ποικιλίες που έχει να προσφέρει η βιομηχανία οίνου της Ουγγαρίας.

Παρότι τα Tokaj αποτελούν αναμφίβολα την ναυαρχίδα των ουγγρικών οίνων, όπως αναφέρει και διευθύντρια του τμήματος πωλήσεων και marketing της Nimbility στην Κίνα, Nichole Mao, η ευρωπαϊκή χώρα διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών κρασιών όπως τα κόκκινα της περιφέρειας Eger και τα λευκά της περιοχής Balaton, και στόχος προγράμματος είναι να εξοικειώσουν και τους κινέζους καταναλωτές με τις λιγότερο γνωστές ποικιλίες.

Τα κρασιά από ηφαιστιογενή εδάφη, όπως αυτά στις περιοχές Eger και Balaton είναι αυτά που μπορούν να ξεχωρίσουν ευκολότερα στις προτιμήσεις των κινέζων καταναλωτών, οι οποίοι δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για πολυτελή κρασιά, με το terroir και τις παραγωγικές μεθόδους παραγωγής της Ουγγαρίας να αποτελούν σημαντικό κομμάτι της προωθητικής ενέργειας.

Παράλληλα με την καμπάνια στην Κίνα, το Wines of Hungary θα τρέξει και μια αντίστοιχη προωθητική ενέργεια στην αγορά της Νότιας Κορέας, δείχνοντας το ισχυρό ενδιαφέρον της Ουγγαρίας να εδραιώσει την παρουσία της στην αγορά της Ασίας και να εκμεταλλευτεί τις πολλές ευκαιρίες που παρουσιάζει για τα κρασιά της. Όπως αναφέρει ο Rokusfalvy, η Νότια Κορέα αποτελεί έναν εξίσου δελεαστικό προορισμό για τους ουγγρικούς οίνους, αφού η αγορά της συνεχίζει να εξελίσσεται και να ωριμάζει.

Με πληροφορίες από Vinetur

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η αγορά εκλεκτών οίνων, μετά από την μακροβιότερη ύφεση που έχει βιώσει τις τελευταίες δεκαετίες, ενδέχεται να πλησιάζει σε ένα σημείο καμπής, σύμφωνα με...

REPORTS

Ο ιταλικός αμπελοοινικός τομέας πρέπει επειγόντως να επανεξετάσει τη διαχείριση της προσφοράς και της ζήτησης, εάν θέλει να αποφύγει την πτώση των τιμών στο...

REPORTS

Με τις εκτιμήσεις για τη σοδειά του 2025 που δημοσιεύθηκαν, η Αυστραλία αντιμετωπίζει μια σημαντική αύξηση στην παραγωγή, η οποία οφείλεται, παραδόξως, στην ανάκαμψη...

REPORTS

Η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ των ΗΠΑ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης για δασμούς 15% σε όλες τις ευρωπαϊκές εξαγωγές κρασιού προς την αγορά των ΗΠΑ,...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Τις τιμές αγοράς για τα οινοστάφυλα εσοδείας 2025 ανακοίνωσε στα μέλη παραγωγούς της η Ένωση Ηρακλείου. Η παραλαβή των σταφυλιών θα ξεκινήσει τη Δευτέρα...

REPORTS

Με πρωτεργάτη το ούζο, σε πολλές premium αλλά και καινοτόµες εκδοχές, που κινεί τις ελληνικές εξαγωγές από τον προηγούµενο αιώνα, αλλά και το τσίπουρο,...

REPORTS

Ως αμπελουργός, ο μυθικός βασιλιάς «Αγκαίος» της Σάμου θα εκτιμούσε αναμφίβολα αυτό το αρωματικό και ελαφρύ στο στόμα κόκκινο κρασί από τη νησιωτική ποικιλία...

REPORTS

Σε απόσταση από τις πραγµατικές ανάγκες της αγοράς και τις προδιαγραφές που υπαγορεύει η διαχείριση ενός ευαίσθητου προϊόντος όπως είναι το κρασί, δείχνει να...