Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος
Όλοι ήταν ντυμένοι στα ροζ, το κορυφαίο χρώμα της οινοπαραγωγικής περιοχής και πηγή οινικής επιτυχίας στη Γαλλία και στο εξωτερικό. Η επιτυχία των κρασιών τροφοδότησε την αναβάθμιση της περιοχής, με τις τιμές για τα ροζέ Προβηγκίας να έχουν σχεδόν διπλασιαστεί μέσα σε διάστημα δέκα χρόνων στα γαλλικά σούπερ μάρκετ, καθώς έκαναν και μια στροφή προς τις εξαγωγικές αγορές, οι οποίες απορροφούν πλέον περισσότερο από το 40% των όγκων μάρκετινγκ της περιοχής.
Έτσι, η νέα διαφημιστική καμπάνια έχει σχεδιάστηκε για να φέρει αυτές τις αλλαγές. «Στόχος είναι να αντικατοπτρίζει την ισχυρή premiumation των ροζέ μας τα τελευταία χρόνια», τόνισε η Carole Guinchard, διευθύντρια μάρκετινγκ και επικοινωνίας στο Provence Wine Marketing Board (CIVP), η οποία παρουσίασε την κύρια ώθηση της εκστρατείας στις 25 Ιανουαρίου στη Μασσαλία της Νότιας Γαλλίας, μαζί με τον Éric Pastorino, τον πρόεδρό της και τον σκηνοθέτη Brice Eymard.
Τέλος, η καμπάνια στοχεύει επίσης να διαφοροποιήσει τα ροζέ της Προβηγκίας από τα ροζέ κρασιά από άλλες περιοχές που έχουν αγκαλιάσει την ίδια χρωματική τάση και έχουν προσπαθήσει να οδηγήσουν στην κορυφή του κύματος της Προβηγκίας, σε διάφορους βαθμούς επιτυχίας.
ΠΗΓΗ: vitisphere.com