Σύμφωνα με τον οίκο Sotheby’s, ο οποίος διοργάνωσε την πώληση, η δημοπρασία είδε τη μέση τιμή της παρτίδας και των περιπτώσεων να πωλούνται υψηλότερα από ποτέ και προσέλκυσε διεθνείς συλλέκτες μέσω μιας ειδικά κατασκευασμένης διαδικτυακής πλατφόρμας για την έκθεση. Αν και η μερίδα του λέοντος των αγοραστών ήταν από τη Βόρεια Αμερική, η πώληση προσέλκυσε επιτυχημένες προσφορές από συλλέκτες από την Ασία, την Ευρώπη και την Κεντρική Αμερική, ανέφερε ο Sotheby’s.
Ο Jamie Ritchie, Πρόεδρος του οίνου Sotheby’s είπε ότι ήταν ενθουσιασμένος με την επιτυχία της δημοπρασίας, η οποία συγκέντρωσε περίπου 1,5 εκατομμύρια δολάρια για να υποστηρίξει την υγεία των παιδιών στην κοιλάδα Napa και γύρω από αυτήν, «μια σημαντική περιοχή που πρέπει να επικεντρωθεί, ιδιαίτερα αυτές τις στιγμές».
Αυτή η δημοπρασία ήταν η τέταρτη που παρουσίασε ο Sotheby’s με τους οινοπαραγωγούς της Napa Valley φέτος και η μοναδική μορφής “leader board” (όπου δέκα κιβώτια από κάθε κρασί πωλούνται στους δέκα υποψηφίους σε διαφορετικές τιμές) πράγμα που απαιτούσε από τον Sotheby’s να κατασκευάσει την τεχνολογία από την αρχή, σε λιγότερο από τέσσερις μήνες. «Ήταν υπέροχο να δεις αυτή τη νέα πλατφόρμα, με αυτή τη μοναδική μορφή, σε δράση και να καταλάβεις πόσο κοντά 600 υποψήφιοι επεξεργάστηκαν διαφορετικές στρατηγικές υποβολής προσφορών. Ανυπομονούμε να βελτιώσουμε περαιτέρω την τεχνολογία και την επόμενη ζωντανή δημοπρασία Collective Napa Valley τον Νοέμβριο».
Το Collective Napa Valley είναι ένα πρόγραμμα μελών της οινοποιίας που συγκεντρώνει κεφάλαια για το καλό της κοινότητας της Napa Valley, συμμετέχοντας με αμπελουργούς και εξερευνώντας την περιοχή μέσω ποικίλων εκδηλώσεων διαδικτυακά και αυτοπροσώπως.
Η ετήσια πώληση πραγματοποιήθηκε στο Raymond Vineyards στη Νάπα την Παρασκευή, ενώ ακολούθησε ένα Σαββατοκύριακο ζωντανών εκδηλώσεων, συμπεριλαμβανομένων εκδηλώσεων κρασιού και εμπειριών που φιλοξενήθηκαν από στο κτήμα, με γευσιγνωσίες κρασιού από το βαρέλι και φαγητού από τοπικά εστιατόρια.