Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η πόλωση των καταναλωτών για δαπάνη αλκοόλ εν μέσω πιέσεων κόστους

Η premium κατηγορία ποτών διατηρείται ισχυρή παρά το γεγονός ότι η πλειονότητα των παγκόσμιων καταναλωτών μειώνει τις δαπάνες για το αλκοόλ υπέρ των βασικών προϊόντων, σύμφωνα με την Ανάλυση Αγοράς Ποτών της IWSR.

Τα ευρήματα από την IWSR Drinks Market Analysis, μια ειδική στα παγκόσμια δεδομένα και γνώσεις για το αλκοόλ ποτών, αποκάλυψαν ότι η δαπάνη για αλκοόλ μειώνεται σε ορισμένες βασικές αγορές σε όλο τον κόσμο.

Πιο συγκεκριμένα, τα δεδομένα προέρχονται από το δεύτερο κύμα της παρακολούθησης ευαισθησίας τιμών καταναλωτή του βαρόμετρου καταναλωτή της IWSR, με βάση έρευνες καταναλωτών που διεξήχθησαν τον Φεβρουάριο του 2023 σε 17 βασικές αγορές της Αυστραλίας, της Βραζιλίας, του Καναδά, της Κίνας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ινδίας, της Ιταλίας, της Ιαπωνίας, του Μεξικού, της Ολλανδίας. Πολωνία, Νότια Αφρική, Ισπανία, Ταϊβάν, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.

Παράλληλα, οι καταναλωτές επιλέγουν να περικόψουν τις δαπάνες για το αλκοόλ, δίνοντας προτεραιότητα σε προϊόντα πρώτης ανάγκης, όπως κρέας, ψάρι, πουλερικά και προϊόντα καθαρισμού.

Το Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο έχει βιώσει διψήφιο πληθωρισμό, έχει αισθανθεί αυτή την τάση πιο έντονα, με την  μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ να είναι επίσης αξιοσημείωτη στη Γερμανία και την Αυστραλία. Η επιλογή να μην αγοράσετε αλκοόλ ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής στρατηγική για εξοικονόμηση χρημάτων σε αυτές τις χώρες, καθώς και στη Γαλλία και τον Καναδά, που επίσης αντιμετωπίζουν οικονομικές πιέσεις.

«Για να αμβλύνουν τον αντίκτυπο της κρίσης κόστους ζωής, οι καταναλωτές αλκοολούχων ποτών γίνονται πιο επιλεκτικοί ως προς το πώς και πότε ξοδεύουν για αλκοόλ», δήλωσε ο Richard Halstead, COO Consumer Insights, IWSR Drinks Market Analysis.

Ωστόσο, οι αγορές γίνονται όλο και πιο πολωμένες όσον αφορά τις προσδοκίες για τις τιμές, με την τάση της πριμοδότησης να συνεχίζεται για ορισμένους καταναλωτές, καθώς άλλοι σφίγγουν το πορτοφόλι τους. Η συμπεριφορά κατανάλωσης premium συνεχίζεται σε πολλές αγορές, αλλά αυξάνεται με πιο μέτριο ρυθμό από ό,τι στο παρελθόν. Πολλοί καταναλωτές επιλέγουν τώρα να πίνουν λιγότερο συχνά αλκοόλ καλύτερης ποιότητας αντί να αναγκάζονται να υποχωρούν, χρησιμοποιώντας το μέτρο ως στρατηγική εξοικονόμησης χρημάτων.

Το on-trade αντιστέκεται στις οικονομικές πιέσεις σε πολλές αγορές και διατηρείται σε μεγάλο βαθμό στην Ευρώπη και την Αμερική. Η χαλάρωση των περιορισμών του Covid-19 στην Κίνα, την Ιαπωνία και την Ταϊβάν ήταν μια ώθηση για τις επιτόπιες εγκαταστάσεις.

«Μετά την πανδημία, η κατανάλωση αλκοόλ στο σπίτι εξακολουθεί να προτιμάται, αλλά υπάρχει ένα ισχυρό κίνητρο για έξοδο, απλώς με λιγότερη συχνότητα και περισσότερη προσοχή στην κατανάλωση και την κατανάλωση αλκοόλ», πρόσθεσε ο Halstead.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το Ελληνικό Πάσχα είναι μια μεγάλη γιορτή με χαρές, χορούς, γέλια και φαγοπότι. Τα φαγητά που απλώνονται στο τραπέζι της Λαμπρής ποικίλουν από περιοχή...

REPORTS

Σημαντική μείωση στις εισαγωγές κρασιού κατέγραψε η Ελβετία το 2024, σύμφωνα με στοιχεία της S&P Global (IHS). Η χώρα εισήγαγε κρασί συνολικής αξίας 1,177...

REPORTS

Ο ισπανικός αμπελοοινικός τομέας διέσχισε μια χρονιά μεγάλων αντιθέσεων το 2024, η οποία χαρακτηρίστηκε από μειωμένους όγκους, ανθεκτικές αξίες εξαγωγών, αυξανόμενη εξάρτηση από τις...

REPORTS

Η χρήση καλλιεργειών κάλυψης στους αμπελώνες αποτελεί ολοένα και πιο διαδεδομένη πρακτική στο πλαίσιο της βιώσιμης γεωργίας. Αυτές οι καλλιέργειες, που εγκαθίστανται ανάμεσα στις...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ένα καυτό θέμα συζήτησης στις τάξεις των οινοπαραγωγών αυτή τη στιγμή, ιδιαίτερα εκείνων που είναι… αγκυροβολημένοι σε περιοχές παραγωγής κόκκινου οίνου, είναι οι προτιμήσεις...

REPORTS

Καθώς το παγκόσμιο κλίμα συνεχίζει την ακανόνιστη μεταβολή του, οι αμπελώνες της Ελλάδας, που για πολύ καιρό ήταν ευλογημένοι με μεσογειακή αύρα και ηλιόλουστες...

REPORTS

Η Καμπανία υιοθετεί τώρα μια νέα ταυτότητα: αυτή ενός παγκόσμιας κλάσης, φιλόξενου οινικού προορισμού. Καθώς οι πόρτες των κελαριών ανοίγουν και οι πολυτελείς εμπειρίες...

REPORTS

Σε μόλις 226 εκατ. εκατόλιτρα ανήλθε η παγκόσμια παραγωγή οίνου για το 2024 (-5% έναντι 2023), νούμερο το οποίο αντιστοιχεί στην χαμηλότερη τιμή της...