Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Manchester City ανακοινώνει συνεργασία με οίκο σαμπάνιας

Αν και η Μάντσεστερ Σίτι είναι αυτή τη στιγμή δεύτερη στον πίνακα της Πρέμιερ Λιγκ, ο σύλλογος έχει ήδη τακτοποιήσει το πανηγυρικό σκηνικό με τη νέα του συνεργασία με την Ballers Brands Ltd.

Ως μέρος της συμφωνίας που θα είναι ο Επίσημος Τοπικός Συνεργάτης σαμπάνιας της Manchester City Football Club, η Ballers Champagne, η οποία ιδρύθηκε το 2015, θα σερβιριστεί σε VIP και premium περιοχές φιλοξενίας του Etihad Stadium.

Παράλληλα, θα υπάρχει επίσης μια σειρά από μπουκάλια με την επωνυμία του club. Η περιορισμένης έκδοσης σειρά Ballers Champagne Manchester City περιέχει επί του παρόντος ένα μείγμα Brut σαμπάνιας (30% Chardonnay/30% Pinot Noir/40% Meunier, ηλικίας 36 μηνών) και ροζέ σαμπάνιας ( 30% Chardonnay/30% Pinot Noir/40% Meunier, επίσης ηλικίας 36 μηνών). Υπάρχει επίσης συλλεκτική έκδοση, που αγγίζει τις 150 λίρες (30% Chardonnay / 70% Pinot Noir, και έχει υποστεί παλαίωση για 48 μήνες), με το μπουκάλι να έχει το χαρακτηριστικό μπλε του ουρανού χρώμα του κλαμπ και ένα κουτί με λακαρισμένο πιάνο με βελούδινη επένδυση. Το ίδιο το κρασί παράγεται από τη La Maison Penet στο Montagne de Reims.

Μιλώντας στην παρουσίαση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ballers Champagne Nathan Bullas δήλωσε: «Οι καλύτερες αθλητικές επιδόσεις καθοδηγούνται από την αριστεία και στην επιδίωξη και την αφοσίωσή μας στην παραγωγή ποτών υψηλής ποιότητας, επενδύουμε χρόνια για να δημιουργήσουμε προϊόντα που δεν συμβιβάζονται ποτέ με τα υψηλά μας πρότυπα. Τα καλύτερα θα πρέπει να γιορτάζονται με τους καλύτερους και ελπίζουμε να γιορτάσουμε πολλές ακόμη νίκες τροπαίων με ένα ποτήρι Ballers Champagne στο χέρι.»

Τέλος, ο Danny Wilson, Διευθύνων Σύμβουλος της Manchester City, πρόσθεσε: «Σύμφωνα με τις αξίες της αριστείας και της επιτυχίας, η Ballers Champagne αποτελεί την πιο πρόσφατη μάρκα που καλωσορίζουμε στο Etihad Stadium, καθώς αναζητούμε νέες ευκαιρίες για να βελτιώσουμε περαιτέρω την εμπειρία και τις προσφορές των θαυμαστών και των παρευρισκόμενων».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η παγκόσμια βιομηχανία οίνου εισήλθε το 2025 σε μια περίοδο βαθιών μετασχηματισμών, που επηρεάζουν την κατανάλωση, την παραγωγή και το διεθνές εμπόριο. Σύμφωνα με...

REPORTS

Μες στην αυγή μιας νέας εποχής για την οινική εκπαίδευση, η Ιταλία ξαναφέρνει στο προσκήνιο έναν θεσμό που διατρέχει σαν βαθιά γραμμή το παγκόσμιο...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο Σύνδεσμος Οινοποιών Κεφαλονιάς παρουσιάζει μια μοναδική εμπειρία γευσιγνωσίας, σε συνεργασία με τον κορυφαίο Έλληνα pastry chef Στέλιο Παρλιάρο.

REPORTS

Το πρόγραμμα Natura Nostra λειτουργεί σαν ένας αργός παλμός ζωής μέσα στους ιστορικούς αμπελώνες της Καμπανίας, επαναφέροντας τη βιοποικιλότητα μέσα από φυτεύσεις και συλλογική...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Σε ένα νέα πακέτο μέτρων για στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου συμφώνησαν την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την Comité...

REPORTS

Τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα ενέκριναν ένα πακέτο μέτρων για τον οίνο που παρέχει εργαλεία για τη διαχείριση του παραγωγικού δυναμικού, την ενίσχυση της προώθησης...

REPORTS

Τη δυνατότητα σε συλλέκτες, οινόφιλους και επαγγελματίες να αποκτήσουν ξεχωριστές ετικέτες, που δεν συναντά κανείς εύκολα στην πρωτογενή αγορά δίνει δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί...

REPORTS

Με βαθμολογίες από 16 (distinguished) έως 17,5 (superior) βαθμολογήθηκαν 11 κρασιά του Οινοποιείου Λυραράκη από την Master of Wine, Julia Harding, στη σελίδα jancisrobinson.com.