Η συμφωνία, η οποία υπεγράφη την περασμένη εβδομάδα σε μια υψηλού επιπέδου κυβερνητική τελετή στη Σαγκάη, προβλέπει ότι μια ομάδα παγκόσμιων εταιρικών κολοσσών δεσμεύεται να διαθέσει νέα κεφάλαια στην οικονομία της Κίνας.
Πιο συγκεκριμένα, ο δήμαρχος της Σαγκάης Gong Zheng και άλλοι ανώτεροι ηγέτες ήταν παρόντες στην τελετή. Η ASC Fine Wines ήταν η μόνη εταιρεία οίνου μεταξύ άλλων παγκόσμιων εταιρειών, όπως η Kirin, η Burberry, η GE Aerospace και επτά εταιρείες του Fortune 500.
Η συγκέντρωση επισημοποίησε νέες περιφερειακές έδρες για 30 πολυεθνικές εταιρείες και 15 κέντρα Ε&Α που χρηματοδοτούνται από το εξωτερικό, με συνολικές επενδυτικές δεσμεύσεις που φθάνουν τα 3,68 δισ. δολάρια ΗΠΑ.
Η παρουσία της ASC στην τελετή υπογραμμίζει την υγεία του μακροπρόθεσμου δυναμικού της κινεζικής αγοράς οίνου.
«Η Κίνα είναι, και θα συνεχίσει να είναι, μία από τις σημαντικότερες αγορές κρασιού στον κόσμο», δήλωσε ο Don St. Pierre, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ASC Fine Wines.
«Η επένδυση της ASC αντανακλά την πεποίθησή μας ότι, καθώς η αγορά ανακάμπτει, η Κίνα έχει τη δυνατότητα να γίνει μία από τις πιο δυναμικές παγκόσμιες αγορές κρασιού τα επόμενα χρόνια».
Παράλληλα, η αγορά κρασιού της Κίνας έχει αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις τα τελευταία χρόνια, που προκλήθηκαν από τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες και την οικονομική δυσπραγία που σφίγγει τα πορτοφόλια των καταναλωτών κρασιού. Ωστόσο, ο St Pierre επέκρινε τους αναλυτές που βλέπουν καθαρά αρνητικά την κατάσταση της κινεζικής αγοράς. «Η αφήγηση για το κρασί της Κίνας είναι συχνά υπεραπλουστευμένη», δήλωσε. «Ο σημερινός μετασχηματισμός παρουσιάζει όχι μόνο προκλήσεις, αλλά και ουσιαστικές ευκαιρίες για όσους διαθέτουν την τεχνογνωσία και την υπομονή να περιηγηθούν σε αυτό το νέο τοπίο».
Έχοντας πρόσφατα επιστρέψει στην οικογενειακή ιδιοκτησία μετά από 15 χρόνια υπό την Suntory, η ASC Fine Wines τοποθετείται ώστε να επωφεληθεί από τις αλλαγές στις κινεζικές καταναλωτικές συνήθειες. «Η εποχή της κατανάλωσης με γνώμονα τα δώρα έχει δώσει τη θέση της σε κάτι πιο βιώσιμο και συναρπαστικό», εξηγεί ο St. Pierre. «Αξιοποιούμε την οικονομική μας ισχύ, τη γνώση της αγοράς επί δεκαετίες, τις δυνατότητες ψηφιακής και καινοτομικής εφοδιαστικής αλυσίδας για να ανταποκριθούμε σε αυτή τη νέα γενιά των Κινέζων λάτρεις του κρασιού».
Συνοψίζοντας, η εταιρεία δήλωσε ότι η νέα επένδυση θα εξυπηρετήσει πολλαπλούς στρατηγικούς σκοπούς, ενισχύοντας την ηγετική θέση της ASC στην αγορά, επιδεικνύοντας μακροπρόθεσμη δέσμευση μέσω της σχεδόν 30ετούς παρουσίας της στην Κίνα και χρηματοδοτώντας κρίσιμες καινοτομίες στην ψηφιακή δέσμευση, τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής και την εκπαίδευση των καταναλωτών.
