Τα αυξημένα μικτά κέρδη της εισηγμένης υπερκάλυψαν την αύξηση των εξόδων διοίκησης και διάθεσης, με αποτέλεσμα τα κέρδη προ φόρων να ανέλθουν σε 1,65 εκατ. ευρώ, έναντι ποσού 961 χιλ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση του τζίρου της εταιρείας προήλθε κατά κύριο λόγο από τις εγχώριες πωλήσεις, που εκτοξεύθηκαν από τα 4,94 εκατ. ευρώ στο α’ εξάμηνο 2021, στα 6,83 εκατ. στο α’ εξάμηνο 2022, ενώ και οι πωλήσεις σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης σχεδόν διπλασιάστηκαν, φτάνοντας τα 907.592 ευρώ, την ώρα που οι πωλήσεις σε χώρες της ΕΕ παρέμειναν σταθερές στα 1,14 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά στο δεύτερο εξάμηνο του 2022, η πολύ καλή πορεία στον κλάδο του τουρισμού και της εστίασης έχει επηρεάσει θετικά την πορεία εργασιών της εταιρείας, ωστόσο υπάρχει σημαντικός βαθμός αβεβαιότητας για το τελευταίο τρίμηνο του έτους, ως προς την εξέλιξη της ενεργειακής κρίσης και των μέτρων που θα παρθούν για την αντιμετώπιση της και πόσο αυτή θα επηρεάσει τον κλάδο της εστίασης και κατά συνέπεια τα έσοδα του ομίλου.