Η Κάιλι Μινόγκ σε καμία περίπτωση δεν περίμενε ότι το brand κρασιών που λάνσαρε στην αγορά, θα της αποφέρει τόσα έσοδα. Η 52χρονη τραγουδίστρια έκανε, όπως λέει, το πρώτο βήμα στον επιχειρηματικό τομέα, απλά και μόνο για τη δική της ευχαρίστηση, προκειμένου να δραστηριοποιηθεί σε κάτι νέο. Δεν μπορούσε, όμως, να φανταστεί την επιτυχία του νέου της project.
Tο brand της με το όνομα «Wines by Kylie Minogue» σημειώνει πλέον σημαντικό αριθμό πωλήσεων, που ανέρχεται στα 85.000 μπουκάλια το μήνα, δηλαδή περίπου 1.000.000 μπουκάλια το χρόνο. Όπως λέει η ίδια: «Δεν μπορούσα ποτέ να προβλέψω ότι θα γινόταν κάτι τέτοιο… Δεν είχα ιδέα από επιχειρήσεις και δεν δίσταζα να κάνω τις πιο χαζές ερωτήσεις! Αρχικά, θεώρησα πως ήταν μια ευκαιρία να συνδυάσω την υψηλή αισθητική με την χαρά. Δεν σκέφτηκα ποτέ ότι μια μέρα θα το αποκαλούσα δουλειά.»
Ο συνεργάτης της τραγουδίστριας, Πολ Σαάφσμα, εξηγεί πως το όνομα και η φήμη της τραγουδίστριας είναι αυτά, που κρύβονται πίσω από τη μεγάλη επιτυχία του brand της: «Είναι μία εγγύηση για όποιον φοβάται μήπως αγοράσει λάθος κρασί, μήπως πάρει κάτι που δεν του αρέσει. Λόγω του ότι η Κάιλι είναι ένα πρόσωπο, που αγαπούν και είναι κοντά στον κόσμο, πείθονται πολύ πιο εύκολα να δοκιμάσουν αυτό, που τούς προτείνει.»
To brand της διαθέτει δύο ποικιλίες ροζέ κρασιού, το sauvignon blanc και merlot. Το οινοποιείο, που έχει αναλάβει την παραγωγή είναι το διάσημο Howard Park Wines στο Περθ.
Πηγή protothema.gr