Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Yπεραποδίδει για την Κάιλι Μινόγκ η ενασχόληση με το κρασί

Η τραγουδίστρια μιλάει για το brand, που ίδρυσε αρχικά για να έχει ένα χόμπι και τελικά τής αποφέρει έσοδα περισσότερα από το τραγούδι.

Η Κάιλι Μινόγκ σε καμία περίπτωση δεν περίμενε ότι το brand κρασιών που λάνσαρε στην αγορά, θα της αποφέρει τόσα έσοδα. Η 52χρονη τραγουδίστρια έκανε, όπως λέει, το πρώτο βήμα στον επιχειρηματικό τομέα, απλά και μόνο για τη δική της ευχαρίστηση, προκειμένου να δραστηριοποιηθεί σε κάτι νέο. Δεν μπορούσε, όμως, να φανταστεί την επιτυχία του νέου της project.

Tο brand της με το όνομα «Wines by Kylie Minogue» σημειώνει πλέον σημαντικό αριθμό πωλήσεων, που ανέρχεται στα 85.000 μπουκάλια το μήνα, δηλαδή περίπου 1.000.000 μπουκάλια το χρόνο. Όπως λέει η ίδια: «Δεν μπορούσα ποτέ να προβλέψω ότι θα γινόταν κάτι τέτοιο… Δεν είχα ιδέα από επιχειρήσεις και δεν δίσταζα να κάνω τις πιο χαζές ερωτήσεις! Αρχικά, θεώρησα πως ήταν μια ευκαιρία να συνδυάσω την υψηλή αισθητική με την χαρά. Δεν σκέφτηκα ποτέ ότι μια μέρα θα το αποκαλούσα δουλειά.»

Ο συνεργάτης της τραγουδίστριας, Πολ Σαάφσμα, εξηγεί πως το όνομα και η φήμη της τραγουδίστριας είναι αυτά, που κρύβονται πίσω από τη μεγάλη επιτυχία του brand της: «Είναι μία εγγύηση για όποιον φοβάται μήπως αγοράσει λάθος κρασί, μήπως πάρει κάτι που δεν του αρέσει. Λόγω του ότι η Κάιλι είναι ένα πρόσωπο, που αγαπούν και είναι κοντά στον κόσμο, πείθονται πολύ πιο εύκολα να δοκιμάσουν αυτό, που τούς προτείνει.»

To brand της διαθέτει δύο ποικιλίες ροζέ κρασιού, το sauvignon blanc και merlot. Το οινοποιείο, που έχει αναλάβει την παραγωγή είναι το διάσημο Howard Park Wines στο Περθ.

Πηγή protothema.gr

Σχετικά Άρθρα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Για 11η χρονιά τα κορυφαία κόκκινα κρασιά της Ελλάδας παρουσιάζονται δίπλα σε εξίσου σπουδαίες δημιουργίες του διεθνή αμπελώνα στην έκθεση που δικαίως φέρει το...

REPORTS

Η ιστορική Viña Santa Rita της Χιλής κατέκτησε την πρώτη θέση στη φετινή λίστα του Forbes με τις 50 καλύτερα οινοποιεία του κόσμου, μια...

REPORTS

Οι γιορτές, οι επιτυχίες, οι προσωπικές στιγμές αλλά και οι έρωτες εξακολουθούν να συνδέονται με ένα παγωμένο ποτήρι αφρώδους οίνου. Μια παλιά συνήθεια που...

REPORTS

Η ιταλική αγορά κρασιού βρίσκεται σε μια περίοδο αναδιάταξης, με το κοινό να δείχνει ολοένα μεγαλύτερη προτίμηση στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα και στις πιο...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Διευρύνουν σταθερά την παρουσία τους στον οινικό χάρτη της χώρας τα κρασιά της Κεντρικής Ελλάδας, τουλάχιστον όπως αυτά δίνουν τα τελευταία χρόνια το παρών...

REPORTS

Την κατάταξη των αιτούντων περιόδου 2025-2026 για επενδύσεις σε οινοποιεία ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με την διαδικασία των ενστάσεων να ξεκινά στις 26...

REPORTS

Ο παγκόσμιος οινικός κλάδος μετέβη στο 2025 μέσα σε μια περίοδο βαθιάς προσαρμογής, όπου η κατανάλωση μειώνεται αισθητά, αλλά η ζήτηση για ποιοτικότερο κρασί...

REPORTS

Το VINSANTO MIKRA THIRA είναι ο πρώτος επιδόρπιος οίνος του οινοποιείου, μια δημιουργία που εξελίχθηκε με αργό ρυθμό και υπομονή...