Η ανανέωση αυτή δεν περιορίζεται μόνο στην ετικέτα και την εμφάνιση της φιάλης, αλλά αντιπροσωπεύει και την αφοσίωση της εταιρείας στην καινοτομία και την προσαρμογή στις σύγχρονες τάσεις της αγοράς. Οι 2 ετικέτες απευθύνονται στους λάτρεις των φρέσκων ροζέ κρασιών, η μεν demi-sec για εκείνους που αγαπούν τα ημίξηρα ενώ η sec για εκείνους που αγαπούν το ανοικτόχρωμο ροζέ ξηρό κρασί.
Με στόχο να προσδώσουν στα προϊόντα τους μια πιο νεανική και μοντέρνα εικόνα, οι νέες φιάλες είναι σχεδιασμένες για να προσελκύουν ένα ευρύτερο και πιο δυναμικό κοινό που αναζητά ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές, ενώ παράλληλα διατηρούν την εξαιρετική ποιότητα και την μοναδική γεύση που χαρακτηρίζει τα κρασιά της Οινοποιίας Μπουτάρη εδώ και δεκαετίες. Το easy opening με βιδωτό καπάκι, προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευκολία για εύκολο άνοιγμα σε κάθε περίσταση κατανάλωσης.
Αυτή η κίνηση υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρείας να παραμένει επίκαιρη και ελκυστική για τους καταναλωτές, ενισχύοντας την παρουσία της στην αγορά και προβάλλοντας τα προϊόντα της ως ιδανική επιλογή για κάθε περίσταση. Παρασκευασμένα από τις ποικιλίες Ξινόμαυρο, Syrah και Merlot από την περιοχή της Μακεδονίας, τα ανανεωμένα ροζέ της οινοποιίας Μπουτάρη θα γίνουν το απόλυτο προσιτό ροζέ κρασί του καλοκαιριού.