Connect with us

Αναζήτηση

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

It’s my wine, and it’s now or never, με την υπογραφή του Jon Bon Jovi

Η εμπορική επιτυχία του Hampton Water, του ροζέ κρασιού με την υπογραφή του γνωστού ροκ σταρ Jon Bon Jovi, έφερε τον 59χρονο καλλιτέχνη στο εξώφυλλο του θρυλικού Αμερικάνικου περιοδικού Wine Spectator.

του Ζήση Πανάγου

Στο project συμμετέχει ο Jon Bon Jovi, ο γιος του Jesse Bongiovi και ο οινοποιός Gérard Bertrand, η ομάδα του οποίου έχει φροντίσει όλες τις λεπτομέρειες της παραγωγής. Το κρασί προέρχεται από την περιοχή Languedoc του γαλλικού Νότου και αποτελεί χαρμάνι των ποικιλιών Grenache, Cinsault και Mourvèdre.

Η οικογένεια και η σκληρή δουλειά είναι το θεμέλιο για τον θρυλικό ροκ σταρ Jon Bon Jovi. Ο ίδιος έχει εφαρμόσει στην καριέρα του, τη φιλανθρωπία του και την προσωπική του ζωή, με μεγάλη επιτυχία. Έτσι, όταν ένας από τους γιους του ήρθε κοντά του με ένα όνειρο να λανσάρει μια ετικέτα κρασιού, όχι μόνο συμφώνησε αλλά συνέβαλλε και στην πραγματοποίηση του συνεργαζόμενος με τον γιο Jesse Bongiovi και τον Gérard Bertrand, έναν από τους πιο έμπειρους αμπελουργούς στη Γαλλία. Έτσι μετά το λανσάρισμα του το 2018, το ροζέ του Languedoc, που ακούει στο όνομα Hampton Water, έγινε αίσθηση, επιτυγχάνοντας διψήφια ανάπτυξη κάθε χρόνο.

Έτσι όπως προαναφέρθηκε, με αυτό του το εγχείρημα ο διάσημος σταρ κατόρθωσε να γίνει και εξώφυλλο στο έγκριτο περιοδικό Wine Spectator, λόγω της μεγάλης αναγνωρισιμότητας και εμπορικής επιτυχίας που είχε το εν λόγω κρασί.

 

 

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Άνοιγμα σε νέες αγορές πέραν των ΗΠΑ για κρασί και αγροτικά ήταν η σύσταση του Επιτρόπου Γεωργίας, Κρίστοφ Χάνσεν, στη διάρκεια ακρόασης του ενώπιον...

REPORTS

Η παγκόσμια βιομηχανία κρασιού υφίσταται σημαντική μεταμόρφωση με την ταχεία ανάπτυξη του τμήματος των μη αλκοολούχων και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ (NOLO) κρασιών, σύμφωνα...

REPORTS

Ο προϋπολογισμός που διατίθεται στους αμπελοκαλλιεργητές της Τοσκάνης αυξήθηκε εκ νέου, φθάνοντας τα 30,48 εκατομμύρια ευρώ για το οικονομικό έτος 2024/2025.

REPORTS

Παροχή εργαλείων μάρκετινγκ σε παραγωγούς οίνων προέλευσης, πιο ξεκάθαρες νομοθεσίες σχετικά με τον περιορισμό αδειών φύτευσης και διασφάλιση χρηματοδότησης πρωτοβουλιών βιωσιμότητας είναι μερικά από...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ευνοϊκές για την ανάπτυξη του ωΐδιου παρουσιάζονται οι καιρικές συνθήκες και τα βλαστικά στάδια που επικρατούν σε όλες τις αμπελουργικές ζώνες της Κρήτης, και...

REPORTS

Η ποιότητα του επώνυµου κρασιού στην Ελλάδα βαίνει βελτιούµενη µε την απήχησή του στις διεθνείς αγορές να αυξάνεται. Ωστόσο, οι οινοποιοί στη χώρα µας...

REPORTS

Η ετικέτα «Μπλε Τρακτέρ» από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη είναι ο πρωταγωνιστής της πρώτης καμπάνιας βιωσιμότητας στο ελληνικό κρασί. Μέσω της καμπάνιας αυτής το γνωστό...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ “Οινοξένεια” κλείνει φέτος 12 χρόνια παρουσίας στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας, έχοντας καταφέρει να καταξιωθεί σε ένα αγαπημένο θεσμό που προωθεί και...