Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι γηραιότεροι καταναλωτές προτιμούν βιδωτά καπάκια στο κρασί

Σύμφωνα με το Wine Intelligence, σε αντίθεση με τη δημοφιλή θεωρία, οι millennials είναι αυτοί που προτιμούν φιάλες με φελλό, με τους ηλικίας πάνω από 65 να στρέφονται στα βιδωτά καπάκια.

https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας είναι οι πιο ενθουσιασμένοι με τα κρασιά με βιδωτά καπάκια, σύμφωνα με έρευνα του Wine Intelligence.

«Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου η χρησιμότητα και η λειτουργικότητα είναι εξίσου σημαντικές για τους καταναλωτές. Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές προτιμούν τώρα το βιδωτό καπάκι από τον φελλό, καθώς είναι πολύ εύκολο στο άνοιγμα», δήλωσε η Lulie Halstead, αναλύτρια του Wine Intelligence.

«Η έρευνά μας δείχνει ότι η ‘’αποδοχή’’ των βιδωτών καπακιών μεταξύ των καταναλωτών άνω των 65 ετών είναι αρκετά διαδεδομένη. Ωστόσο, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών που βρίσκονται στην ηλικία των 20, σύμφωνα με την έρευνά μας, προτιμούν τον φελλό.» «Η γενιά Gen Z σχετίζει τον φελλό με υψηλότερη ποιότητα ενώ θεωρεί τα κρασιά με βιδωτό καπάκι με λιγότερο κύρος. Οι millennials έχουν επίσης δείξει προτίμηση για τον φυσικό φελλό σε σχέση με εναλλακτικές λύσεις όπως τα πλαστικά πώματα.»

Περισσότεροι από τους μισούς (51%) από τους ερωτηθέντες, ηλικίας 65 ετών και άνω, δήλωσαν στην έρευνα Vinitrac του Wine Intelligence ότι «τους άρεσαν» οι φιάλες με βιδωτά καπάκια. Αντίθετα, το 18% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-24 ετών εξέφρασαν δυσαρέσκεια για τα βιδωτά καπάκια, σε σύγκριση με μόλις το 4% του πληθυσμού των 65 και άνω.

H Halstead πρόσθεσε ότι η στάση απέναντι στα διαφορετικά συστήματα κλεισίματος διέφερε επίσης σημαντικά ανάλογα με τις διαφορετικές αγορές ανά τον κόσμο.

«Τα στοιχεία του Wine Intelligence στην αγορά των ΗΠΑ δείχνουν ότι πολλοί γηραιότεροι Αμερικανοί είναι απρόθυμοι να αγοράσουν κρασιά που δεν είναι σφραγισμένα με φελλό», ανέφερε. «Αυτό τους φέρνει σε αντίθεση με τους Βρετανούς ομολόγους τους.»

Σχολιάζοντας σχετικά, ο Carlos de Jesus της Amorim ανέφερε στο the drinks business ότι ήταν «καλά νέα» για τον φυσικό φελλό στο Ηνωμένο Βασίλειο, προσθέτοντας ότι η προτίμηση για τον τύπο κλεισίματος μεταξύ «μιας τόσο περιζήτητης ομάδας όπως η Gen Z ανοίγει μια εντελώς νέα σειρά δυνατοτήτων».

Σχετικά Άρθρα

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Αισιόδοξη είναι η εικόνα της παραγωγής στους αµπελώνες σε όλη τη χώρα, καθώς, όπως παρατηρούµε από τους επιτόπιους ελέγχους στα αµπέλια, η παραγωγή είναι...

REPORTS

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Δημοκρατία της Μολδαβίας θα φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Συνέδριο Αμπέλου και Οίνου, ένα σημαντικό γεγονός για την παγκόσμια...

REPORTS

Τα αποτελέσματα του 2025 International Wine Challenge, τα οποία ανακοινώθηκαν αυτόν τον μήνα στο Λονδίνο, σηματοδοτούν μια αξιοσημείωτη μεταβολή στην παγκόσμια βιομηχανία κρασιού.

REPORTS

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε το πράσινο φως σε μια γαλλική πρωτοβουλία ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ, που αποσκοπεί στη στήριξη των εξαγωγών οίνου και αλκοολούχων...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η γαλλική παραγωγή κρασιού μειώθηκε το 2024 στο χαμηλότερο επίπεδο από τη δεκαετία του 1950, ενώ η κατανάλωση κρασιού στην κορυφαία οινοπαραγωγό χώρα έφτασε...

REPORTS

Διπλή διάκριση απέσπασαν τα κρασιά της Οινοποιίας Ψαρούλη στον 14ο διεθνή διαγωνισμό Balcan International Wine Competition, με την εταιρεία να συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις...

REPORTS

Τη συγκρατημένη ικανοποίηση τους εκφράζουν, σύμφωνα με την ΚΕΟΣΟΕ, κύκλοι των αμπελουργικών οργανώσεων και των συνεταιριστικών σχημάτων της χώρας για την σχεδιαζόμενη ένταξη των...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Αισιόδοξη είναι η εικόνα της παραγωγής στους αµπελώνες σε όλη τη χώρα, καθώς, όπως παρατηρούµε από τους επιτόπιους ελέγχους στα αµπέλια, η παραγωγή είναι...