Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι γηραιότεροι καταναλωτές προτιμούν βιδωτά καπάκια στο κρασί

Σύμφωνα με το Wine Intelligence, σε αντίθεση με τη δημοφιλή θεωρία, οι millennials είναι αυτοί που προτιμούν φιάλες με φελλό, με τους ηλικίας πάνω από 65 να στρέφονται στα βιδωτά καπάκια.

https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας είναι οι πιο ενθουσιασμένοι με τα κρασιά με βιδωτά καπάκια, σύμφωνα με έρευνα του Wine Intelligence.

«Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου η χρησιμότητα και η λειτουργικότητα είναι εξίσου σημαντικές για τους καταναλωτές. Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές προτιμούν τώρα το βιδωτό καπάκι από τον φελλό, καθώς είναι πολύ εύκολο στο άνοιγμα», δήλωσε η Lulie Halstead, αναλύτρια του Wine Intelligence.

«Η έρευνά μας δείχνει ότι η ‘’αποδοχή’’ των βιδωτών καπακιών μεταξύ των καταναλωτών άνω των 65 ετών είναι αρκετά διαδεδομένη. Ωστόσο, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών που βρίσκονται στην ηλικία των 20, σύμφωνα με την έρευνά μας, προτιμούν τον φελλό.» «Η γενιά Gen Z σχετίζει τον φελλό με υψηλότερη ποιότητα ενώ θεωρεί τα κρασιά με βιδωτό καπάκι με λιγότερο κύρος. Οι millennials έχουν επίσης δείξει προτίμηση για τον φυσικό φελλό σε σχέση με εναλλακτικές λύσεις όπως τα πλαστικά πώματα.»

Περισσότεροι από τους μισούς (51%) από τους ερωτηθέντες, ηλικίας 65 ετών και άνω, δήλωσαν στην έρευνα Vinitrac του Wine Intelligence ότι «τους άρεσαν» οι φιάλες με βιδωτά καπάκια. Αντίθετα, το 18% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-24 ετών εξέφρασαν δυσαρέσκεια για τα βιδωτά καπάκια, σε σύγκριση με μόλις το 4% του πληθυσμού των 65 και άνω.

H Halstead πρόσθεσε ότι η στάση απέναντι στα διαφορετικά συστήματα κλεισίματος διέφερε επίσης σημαντικά ανάλογα με τις διαφορετικές αγορές ανά τον κόσμο.

«Τα στοιχεία του Wine Intelligence στην αγορά των ΗΠΑ δείχνουν ότι πολλοί γηραιότεροι Αμερικανοί είναι απρόθυμοι να αγοράσουν κρασιά που δεν είναι σφραγισμένα με φελλό», ανέφερε. «Αυτό τους φέρνει σε αντίθεση με τους Βρετανούς ομολόγους τους.»

Σχολιάζοντας σχετικά, ο Carlos de Jesus της Amorim ανέφερε στο the drinks business ότι ήταν «καλά νέα» για τον φυσικό φελλό στο Ηνωμένο Βασίλειο, προσθέτοντας ότι η προτίμηση για τον τύπο κλεισίματος μεταξύ «μιας τόσο περιζήτητης ομάδας όπως η Gen Z ανοίγει μια εντελώς νέα σειρά δυνατοτήτων».

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το Crystal Springs της Napa Valley AVA γίνεται η 18η επίσημη ονομασία της διάσημης αμπελουργικής περιοχής. Η νέα AVA χωροθετείται σε μια λοφώδη περιοχή...

REPORTS

Οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) συνεχίζουν να επηρεάζουν το εμπόριο κρασιού με νέους και συναρπαστικούς τρόπους. Η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να διαδραματίσει βασικό...

REPORTS

Ο François Bouteille ανέλαβε τη θέση του διευθυντή και ο Bertrand Minchin τη θέση του συμπροέδρου του Bureau Interprofessionnel des Vins du Centre-Loire (BIVC).

REPORTS

Η οινοβιομηχανία της ΕΕ ζητά από την νέα Κομισιόν μια τολμηρή και ανοικτή εμπορική πολιτική για τόνωση των εξαγωγών στις διεθνές αγορές.

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες θα πουν την Τρίτη 12 Νοεμβρίου το «ύστατο χαίρε» στον Γιάννη Μπουτάρη, που πέθανε σε ηλικία 82 χρόνων το βράδυ...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το «4th ATHENS WINE AND ART FESTIVAL» θα διεξαχθεί στις 23&24 Nοεμβρίου σε ένα μοναδικό χώρο 1.500 τ.μ., όπου κρασί και τέχνη θα συνυπάρξουν...

REPORTS

Στην Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού την Κυριακή 10 Νοεμβρίου συμμετέχουν τα οινοποιία των Δρόμων του Κρασιού της Ελλάδας.

REPORTS

Εξεπλάγησαν ευχάριστα οι 15 Γερμανοί σομελιέ και επαγγελματίες του οίνου από την δυναμικότητα και την ποικιλομορφία των terroir της Πελοποννήσου, καθώς μέσα από τις...