Η εταιρεία παραγωγής μη αλκοολούχων κρασιών Moderato στοχεύει να υπερτετραπλασιάσει τον όγκο πωλήσεων των κρασιών της με 0,0% abv σε δύο χρόνια, μετά την πρόσφατη συγκέντρωση κεφαλαίων ύψους 3 εκατ. ευρώ (3,3 εκατ. δολάρια).
Μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο διευθύνων σύμβουλος Fabien Marchand-Cassagne δήλωσε ότι η επιχείρηση αναμένει να πουλήσει 300.000 φιάλες το 2024, να αυξηθεί σε 800.000 φιάλες το επόμενο έτος και «μεταξύ 1,5 και 2 εκατομμυρίων φιαλών [μέχρι] το 2026».
Παράλληλα, το οινοποιείο χωρίς αλκοόλ εξασφάλισε 3 εκατ. ευρώ τον περασμένο μήνα σε έναν γύρο με επικεφαλής την εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων αρχικών σταδίων και τον κύριο μέτοχο Eutopia.
Ο τοπικός γεωργικός συνεταιρισμός Vivadour, ο κύριος προμηθευτής της Moderato, συνέβαλε επίσης στον γύρο.
Νωρίτερα φέτος, ο όμιλος Vivadour συνεργάστηκε με την εταιρεία για να εισφέρει ένα ποσό ύψους 1 εκατ. ευρώ για την κατασκευή μιας εξειδικευμένης μονάδας παραγωγής «μη αλκοολούχων» κρασιών με την ονομασία Chai Sobre (νηφάλιο οινοποιείο), που βρίσκεται στην περιοχή Occitanie της νοτιοδυτικής Γαλλίας.
Άλλοι επενδυτές στον τελευταίο επενδυτικό γύρο ήταν η Xinomavro Ventures και η εταιρεία Andromède VC, θυγατρική του οικογενειακού γραφείου Heriard Dubreuil που είναι ο κύριος μέτοχος της Remy Cointreau.
Όταν ρωτήθηκε πώς η Moderato σκόπευε να χρησιμοποιήσει την τελευταία αύξηση, ο Marchand-Cassagne δήλωσε ότι ένα μέρος της θα διατεθεί για την ανάπτυξη έρευνας σχετικά με τις τεχνικές αποαλκοολοποίησης και τη βελτίωση της ποιότητας των κρασιών χωρίς αλκοόλ στο Chai Sobre.
Εν συνεχεία, ο χώρος, ο οποίος αναμένεται να λειτουργήσει μέχρι τον Ιανουάριο, θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή των δικών της κρασιών, καθώς και για την αποαλκοολοποίηση κρασιών ιδιωτικής ετικέτας για τρίτους κατασκευαστές.
Μέχρι τώρα, δεν υπήρχε εγκατάσταση αποαλκολοποίησης στη Γαλλία, με τη Moderato να αφαιρεί το αλκοόλ από τα κρασιά της σε εγκαταστάσεις τρίτων στο Βέλγιο και τη Γερμανία.
Ο Marchand-Cassagne δήλωσε ότι το υπόλοιπο ποσό των 3 εκατ. ευρώ θα χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση του μάρκετινγκ και των πωλήσεων, κυρίως στη Γαλλία, ακολουθούμενη από τη βορειοδυτική Ευρώπη, τις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Η Moderato εργάζεται επίσης για την κυκλοφορία προϊόντων περιορισμένης έκδοσης σε όλες τις αγορές της «κάθε τρεις έως έξι μήνες» σε μια προσπάθεια «να εμπνεύσει την κατηγορία». Σε αυτά περιλαμβάνονται ένα Chardonnay παλαιωμένο σε βαρέλι 0,0% ξύλου, που θα κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο και ένα Pinot Noir, που θα κυκλοφορήσει «σε λίγους μήνες».
Το σημερινό χαρτοφυλάκιο του ομίλου περιλαμβάνει κρασιά Merlot, Sauvignon, Colombard χωρίς αλκοόλ και μια σειρά από ποικιλίες χαρμάνι, τα οποία πωλούνται είτε με την ετικέτα Original Cuvée είτε με την ετικέτα Cuvée Révolutionnaire.
Στον ιστότοπό του, τα κρασιά πωλούνται σε τιμές που κυμαίνονται από 9,90 ευρώ για το Original Cuvee έως 14,90 ευρώ για το Cuvée Revolutionnaire.
Τέλος, όταν ρωτήθηκε αν η προσφορά μη αλκοολούχων οίνων σε πιο υψηλές τιμές ήταν βασικός παράγοντας για την ανάπτυξη της κατηγορίας των μη αλκοολούχων οίνων, ο Marchand-Cassagne δήλωσε: «Νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε την αγορά πιστευτή, οπότε πρέπει να ξεκινήσουμε με ένα προϊόν υψηλής ποιότητας και με ένα προϊόν υψηλής τιμής, όποια και αν είναι… η κατηγορία».