Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Αλλάζουν οι προτιμήσεις των Αμερικάνων στο κρασί, στροφή προς ελαφρότερες επιλογές

Προς τους πολυτελείς οίνους στρέφει το ενδιαφέρον του το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ, όπως δείχνουν τα στοιχεία από νέα έρευνα της εταιρείας που ειδικεύεται σε φορολογικά θέματα, Sovos, σύμφωνα με την οποία, παρότι οι πωλήσεις κρασιών μειώθηκαν κατά 11% σε όγκο μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, η αντίστοιχη αξία τους έπεσε, μόλις, κατά 5%. Παράλληλα, η μέση τιμή της φιάλης κυμαίνεται στα 45,33 ευρώ (+6%).

Σύμφωνα με την Sovos τα μεγάλα οινοποιεία που παράγουν περισσότερες από 500 χιλιάδες κούτες ετησίως, έχουν δει αύξηση των πωλήσεων τους κατά 14%, ενώ μικρότεροι παραγωγοί που εξάγουν συνολικού χίλιες κούτες και κάτω είδαν μια άνοδο του 13%. Άξιο αναφοράς είναι ότι η μέση τιμή των φιάλων από τα μικρότερα οινοποιεία ήταν υψηλότερη και βρισκόταν στα περίπου 64 ευρώ, ενώ οι μεγαλύτερες εταιρείες κυριάρχησαν στην αγορά με την τιμή των μπουκαλιών να βρίσκεται στα 20,5 ευρώ.

Οι δημοφιλέστερες ποικιλίες

Αναφορικά με τις δημοφιλέστερες ποικιλίες, το Sauvignon Blanc βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων και είναι η μόνη ανάμεσα στις 15 με τις μεγαλύτερες πωλήσεις που συνεχίζει να ακολουθεί ανοδική πορεία, με τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 3,3%. Κατά τον αντιπρόεδρο της εισαγωγικής εταιρείας Prestige Ledroit Distributing Co., Chris Schmid, οι πωλήσεις των Sauvingnon Blanc που διακινεί στην αμερικανική αγορά αυξήθηκαν κατά 150%, ξεπερνώντας ακόμα και το Cabernet Sauvignon, δείχνοντας μια στροφή προς πιο ανάλαφρα και φρέσκα κρασιά. Μετριοπαθή άνοδο είδαν και τα Cabernet Franc (+13%), Fume/Sauvignon Blanc (+2%) και Sangiovese (+11%).

Σε αντίθετη ρότα κινούνται οι πωλήσεις παραδοσιακών ποικιλιών, όπως το Cabernet Sauvignon, το Pinot Noir και το Chardonnay, που παρότι αθροιστικά αποτελούν το 54% του συνόλου των αποστολών οίνου, είδαν την αξία τους να πέφτουν κατά 3%-6%.

Διφορούμενη είναι η εικόνα στα αφρώδη κρασιά, με τις πωλήσεις σαμπάνιας να πέφτουν κατά 8,2% στην διάρκεια του περασμένου έτους, και την LVMH να σημειώνει κάθοδο της τάξεως του 15% στο πρώτο μισό του έτους, την ώρα που εναλλακτικές επιλογές, όπως οι οίνοι Prosecco και Cava ανθίζουν. Πιο συγκεκριμένα, η επωνυμία κρασιών Prosecco, La Marca, φαίνεται να αποτελεί την αγαπημένη επιλογή των Αμερικάνων με τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 6,7% τον Σεπτέμβριο.

Σε επίπεδο χωρών, τα γαλλικά κρασιά συνεχίζουν να αποτελούν βασικές επιλογές στις ΗΠΑ, με τον όγκο εισαγωγών τους στην αγορά της άλλης πλευράς του Ατλαντικού να αυξάνονται κατά 3,4%.

Πληροφορίες Vinetur

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το να απολαμβάνεις ένα ποτήρι κρασί σε ένα αεροπλάνο, που πετάει σε ύψος 39.000 ποδιών, δεν είναι το ίδιο με το να το απολαμβάνεις...

REPORTS

Στις αρχές Ιουλίου, εκατοντάδες αμπελουργοί στην κοιλάδα Douro βγήκαν στους δρόμους, συγκλονισμένοι από την κατάρρευση των πωλήσεων και των τιμών. Μεταξύ της πτώσης παραγωγής,...

REPORTS

Εάν ο δασμός 30% στα ευρωπαϊκά προϊόντα τεθεί σε ισχύ τον Αύγουστο, θα μπορούσε να έχει σημαντικές συνέπειες για την αγορά οίνου

REPORTS

Τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα μπύρας, ποτών, σαμπάνιας και κρασιού στον κόσμο σημείωσαν συνολική αύξηση της αξίας τους το 2025, σύμφωνα με νέα έκθεση...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ο φετινός τρύγος του μοσχάτου στη Σάμο ξεκινά την Πέμπτη 31 Ιουλίου και θα διαρκέσει ως το Σεπτέμβρη και η παραγωγή, παρά τις κλιματικές...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Κατάθεση ψυχής και όχι ένα απλό προϊόν είναι το τσίπουρο, και ειδικά το παλαιωµένο, σύµφωνα µε τον εµβληµατικό αποσταγµατοποιό Κώστα Τσιλιλή, τον άνθρωπο που...

REPORTS

Kαταρτίστηκε με απόφαση του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Γιάννη Ανδριανού ο Εθνικός Κατάλογος ποικιλιών, υποκειμένων και κλώνων αμπέλου (Vitis L.), ο οποίος τέθηκε σε ισχύ...

REPORTS

Πήγε, είδε, δοκίμασε και θα μείνει. Ο Αρτέμης Καραμολέγκος προχωρά στην εξαγορά ενός από τα τρία οινοποιεία του Παναγιώτη Δημόπουλου στο Ξινό Νερό της...