Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι Η.Π.Α ξεπερνούν την Κίνα και βρίσκονται στην κορυφή των online πωλήσεων κρασιού

Ένας αργός ρυθμός ανάπτυξης στην κινεζική αγορά αναμένεται να επιτρέψει στις Ηνωμένες Πολιτείες να γίνουν η μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο για το διαδικτυακό εμπόριο αλκοολούχων ποτών μέχρι το τέλος του 2021, σύμφωνα με τις προβλέψεις του IWSR.

Με βάση μια νέα μελέτη, το IWSR προβλέπει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο αλκοολούχων ποτών θα αυξηθεί κατά 42% φέτος σε 10 μεγάλες αγορές. Η παγκόσμια αξία της αναμένεται να φτάσει τα 24 δισεκατομμύρια δολάρια (ή 19,8 δισεκατομμύρια ευρώ), ειδικά υπό την επίδραση της πανδημίας που έχει ωθήσει τους καταναλωτές να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Αυτή η νέα πρόβλεψη διαφέρει σημαντικά από μια προηγούμενη μελέτη του IWSR το 2018, η οποία διαπίστωσε ότι η διαδικτυακή αγορά αλκοολούχων ποτών της Κίνας είναι τετραπλάσια από το αντίστοιχο μέγεθος των Ηνωμένων Πολιτειών. Η Κίνα βρίσκεται επί του παρόντος στην κορυφή του βάθρου, αλλά ο ρυθμός ανάπτυξής της (+ 23% σε αξία το 2019-2020) έχει ξεπεραστεί από αυτόν των Ηνωμένων Πολιτειών, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Αυστραλίας και της Βραζιλίας. , σημειώνει το IWSR. Αυτή η επιβράδυνση εξηγείται από το γεγονός ότι αυτός ο τρόπος εμπορίου είναι ήδη αρκετά διαδεδομένος στην Κίνα, μειώνοντας έτσι τις πιθανότητες ανάπτυξής του.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι περισσότεροι (46%) των Κινέζων καταναλωτών που αγοράζουν αλκοολούχα ποτά στο διαδίκτυο το έκαναν εδώ και αρκετά χρόνια. Η αγορά εξαρτάται επίσης πολύ από εστιατόρια και μπαρ, όπου πωλούνται περίπου τα μισά από τα αλκοολούχα ποτά στην Κίνα. Αντίθετα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 80% σε αξία το 2019-2020. Αποτέλεσμα: η αμερικανική αγορά βρίσκεται στα πρόθυρα να ξεπεράσει την Κίνα για να γίνει η μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο μέχρι το τέλος του 2021. Μεταξύ 2019 και 2024, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα δει τον κύκλο εργασιών του πολλαπλασιασμένο επί έξι στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ωστόσο, αυτή η ανάπτυξη ξεκινά από ένα χαμηλό επίπεδο: το 2019, το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσώπευε μόνο το 1% του όγκου των αλκοολούχων ποτών που πωλήθηκαν για κατανάλωση στο σπίτι στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μέχρι το 2024, το IWSR εκτιμά ότι το μερίδιο αυτό θα αυξηθεί στο 7%, σε σύγκριση με το 6% στην Κίνα.

“Φέτος, υπήρξε τεράστια ευαισθητοποίηση μεταξύ των Αμερικανών καταναλωτών σχετικά με την ύπαρξη διαδικτυακών πωλήσεων αλκοολούχων ποτών. Ταυτόχρονα, ορισμένα κράτη έχουν χαλαρώσει τους κανονισμούς τους για να διευκολύνουν το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις παραδόσεις από πόρτα σε πόρτα. Τα δεδομένα των καταναλωτών από τη μελέτη IWSR δείχνουν ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες, το 44% εκείνων που αγοράζουν αλκοολούχα ποτά το έπραξαν μέσω διαδικτύου το 2020, έναντι 19% το 2019. Η ανάπτυξη καθοδηγείται σε μεγάλο βαθμό από το τμήμα omnichannel (προσωποποιημένη πληροφόρηση μέσω διαφορετικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης), σούπερ μάρκετ και παραδοσιακών λιανοπωλητών που θέλουν να βελτιώσουν γρήγορα τις διαδικτυακές προσφορές τους. Οι παίκτες στην κατηγορία «κατά παραγγελία» θα πρέπει επίσης να αποκτήσουν σημαντικό μερίδιο αγοράς”, σημειώνει ο Guy Wolfe, επικεφαλής στρατηγικών πληροφοριών στην IWSR Drinks Market Analysis.

Η νέα στρατηγική μελέτη για το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο καλύπτει τις δέκα κορυφαίες αγορές της Γερμανίας, της Αυστραλίας, της Βραζιλίας, της Κίνας, της Ισπανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ιαπωνίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ. Μαζί, αντιπροσωπεύουν πάνω από το 90% της αξίας αυτής της αγοράς. Περιλαμβάνονται επίσης δέκα αναδυόμενες χώρες (Μεξικό, Κολομβία, Αργεντινή, Ολλανδία, Ισραήλ, Νιγηρία, Κένυα, Νότια Αφρική, Σιγκαπούρη και Φιλιππίνες). Σε αυτές τις 20 αγορές, το IWSR προβλέπει κύκλο εργασιών άνω των 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων (ή 33 δισεκατομμυρίων ευρώ) έως το 2024. «Οι καταναλωτές έχουν αγοράσει περισσότερα στο διαδίκτυο τους τελευταίους μήνες από ανάγκη, αλλά αυτές οι συμπεριφορές δείχνουν ότι η αγορά είναι βιώσιμη. Καθώς οι ιδιοκτήτες επωνυμιών επενδύουν σε αυτό το κανάλι, κάθε αγορά θα πρέπει να αξιολογηθεί βάσει των πλεονεκτημάτων της και πρέπει να αναπτυχθεί μια προσαρμοσμένη στρατηγική. Αυτή η απαίτηση είναι ακόμη πιο σημαντική καθώς οι κρατικοί κανονισμοί που διέπουν την πώληση αλκοολούχων ποτών στο διαδίκτυο μπορεί να αλλάξουν καθώς αυτό το κανάλι επεκτείνεται », λέει ο αναλυτής. Στις δέκα κύριες χώρες, οι πλατφόρμες «αγοράς» αντιπροσωπεύουν επί του παρόντος σχεδόν το ήμισυ των συνολικών πωλήσεων ως προς την αξία, αλλά τα κανάλια omnichannel και κατά παραγγελία (on demand) πρόκειται να κερδίσουν και άλλα μερίδια αγοράς.

Πηγή: ΚΕΟΣΟΕ

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Τα 25 χρόνια λειτουργίας του γιορτάζει το οινοποιείο Αργατία, το οποίο στη διάρκεια της μακράς πορείας του έχει εξελιχθεί σε έναν από τους σημαντικότερους...

REPORTS

Δείχνουν να έχουν σφυγμό οι εξαγωγές αφρωδών οίνων της Καμπανίας, οι οποίες έπειτα από ένα υποτονικό ξεκίνημα στη χρονιά και ένα απογοητευτικό 2024, είδαν...

REPORTS

Φαντάσου ένα κρασί που αιχμαλωτίζει την ουσία ενός ελληνικού καλοκαιριού, του ήλιου, της θάλασσας, της μαγικής ατμόσφαιρας του ηλιοβασιλέματος και δροσερών, απολαυστικών απόβραδων. Δεν...

REPORTS

Περισσότεροι από εκατό ειδικοί της οινοποιητικής βιομηχανίας συγκεντρώθηκαν στη Σαραγόσα της Ισπανίας, από τις 15 έως τις 17 Μαΐου, για το τέταρτο ετήσιο συνέδριο...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η ετικέτα «Μπλε Τρακτέρ» από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη είναι ο πρωταγωνιστής της πρώτης καμπάνιας βιωσιμότητας στο ελληνικό κρασί. Μέσω της καμπάνιας αυτής το γνωστό...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ “Οινοξένεια” κλείνει φέτος 12 χρόνια παρουσίας στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας, έχοντας καταφέρει να καταξιωθεί σε ένα αγαπημένο θεσμό που προωθεί και...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Σε εξέλιξη βρίσκεται η δεύτερη πτήση του εντόμου της ευδεμίδας στους νομούς Ηρακλείου-Λασιθίου, με το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών Ποιοτικού και Φυτοϋγειονομικού Ελέγχου Ηρακλείου...

REPORTS

Μια ιδιαίτερη εμπειρία οινικού πολιτισμού, ο οποίος αναδεικνύεται μέσα από ένα ταξίδι γεύσεων και αρωμάτων που διακρίνουν τις πεπαλαιωμένες ετικέτες της, υπόσχεται κάθε επίσκεψη...