Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος
Αποτελούμενο από μερικά από τα οινοποιεία με τη μεγαλύτερη επιρροή από τη Χιλή και την Αργεντινή, το VSPT Wine Group έχει λάβει μια στρατηγική απόφαση να αυξήσει τις πωλήσεις στις βασικές αγορές του. Στις αρχές του περασμένου έτους, η εταιρεία ανακοίνωσε σχέδια για την ίδρυση νέας θυγατρικής στις ΗΠΑ, ενώ τον Ιανουάριο του 2023 ξεκίνησε το υποκατάστημά της στην Κίνα.
Τώρα, το νεοσύστατο VSPT UK θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του premium χαρτοφυλακίου του ομίλου στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Επικεφαλής της ομάδας του Ηνωμένου Βασιλείου θα είναι ο Cristian Le Dantec, ο οποίος έχει εργαστεί για το VSPT για 18 χρόνια. Η Marcela Burgos, η οποία είναι εκπαιδευτής του WSET και Υποψήφια MW, θα είναι διευθυντής περιοχής πωλήσεων, ενώ ο John Hearn, ο οποίος έχει περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας στο εμπόριο κρασιού στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα φροντίσει για την ανάπτυξη επιχειρηματικής στρατηγικής.
Μια πρόσφατα υπογραφείσα συνεργασία με τον κολοσσό συσκευασίας Encirc για όλες τις εμφιαλώσεις και την αποθήκευση του VSPT UK «θα προσφέρει μια αποτελεσματική διαδρομή προς την αγορά, επιτρέποντας στη θυγατρική να εμφιαλώνει μερικές από τις πιο γνωστές μάρκες της VSPT σε τοπικό επίπεδο», δήλωσε η εταιρεία. Οι αγαπημένες ετικέτες κρασιών στο Ηνωμένο Βασίλειο περιλαμβάνουν τα San Pedro, Graffigna, Viña Leyda και Tarapacá.
Μιλώντας για την κίνηση να δοθεί προτεραιότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο Le Dantec είπε: «Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι μια βασική αγορά για εμάς. Είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η νέα στρατηγική και η διαδρομή προς την αγορά θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε την ευελιξία όσον αφορά την επιμελητεία και να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στην κατηγορία τους. Φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ο προτιμώμενος συνεργάτης για τους λιανοπωλητές, ενώ συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με τους σημερινούς εισαγωγείς και διανομείς μας, όπως η Enotria & Coe, που έχουν σημαντικό ρόλο στη στρατηγική διανομής μας.»
Παράλληλα, ο νέος βραχίονας του ομίλου στο Ηνωμένο Βασίλειο θα βοηθήσει επίσης στην ανάπτυξη των στόχων βιωσιμότητας του VSPT, με τη μητρική εταιρεία να έχει ήδη δείξει τη δέσμευσή της στην περιβαλλοντική διαχείριση μέσω της πρώιμης ένταξής της στην IWCA και στο Sustainable Wine Roundtable και τον στόχο της να γίνει πλήρως άνθρακας ουδέτερο έως το 2050, από αμπέλι σε αγορά.
«Το να είμαστε κοντά στους συνεργάτες μας και να χτίζουμε μαζί επωνυμίες είναι το κλειδί για να κάνουμε premium και να αναπτύξουμε την επιχείρησή μας. Αναπτύσσουμε αυτό το μοντέλο εδώ και μερικά χρόνια και είμαστε σίγουροι ότι η νέα μας στρατηγική εφαρμόζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο», λέει ο German Del Rio, διευθυντής παγκόσμιων πωλήσεων του VSPT.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com