Η Ημερίδα και το Wine Tasting θα πραγματοποιηθoύν την Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022 και ώρα 18.00 στο ξενοδοχείο ASTIR. Ομιλητής θα είναι ο κύριος Γρηγόρης Μιχαήλος, Diploma WSET.
Σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση για τη λελογισμένη κατανάλωση επώνυμου οίνου καθώς και το Ενωσιακό καθεστώς που διέπει τους οίνους με Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης και Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη. Η υλοποίηση γίνεται στο πλαίσιο της ΚΟΑ Οίνου και συγκεκριμένα το μέτρο «Ενημέρωση στα Κράτη μέλη» του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, με συνολική συγχρηματοδότηση 3.371.666,70 εκατ. Ευρώ, η οποία καλύπτεται σχεδόν εξ’ ολοκλήρου από Ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους. Στόχος να αναδειχθούν τα εγγενή, ανώτερα χαρακτηριστικά των υπό ενημέρωση οίνων, η εφαρμογή των αυστηρών ευρωπαϊκών κανόνων που διέπουν την παραγωγή και την εμπορία, καθώς και η εφαρμογή πρότυπης αμπελουργίας όπου καλλιεργούνται οι οίνοι ενδιαφέροντος.
Το πρόγραμμα φιλοδοξεί, επίσης, να παράσχει στους επαγγελματίες του οίνου πληροφορίες και εργαλεία για την παρουσίαση του κρασιού με υπευθυνότητα, εστιάζοντας στα ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ελληνικών αμπελουργικών περιοχών, αλλά και των γηγενών ποικιλιών, σε μια προσπάθεια να καθιερώσει τους ελληνικούς οίνους ΠΟΠ και ΠΓΕ στον παγκόσμιο οινικό χάρτη και να συνδέσει τον ελληνικό οίνο με την ισχυρή πολιτιστική ελληνική ταυτότητα. Η καμπάνια “ENOS” περιλαμβάνει ενημερωτικές εκστρατείες στον γενικό και εξειδικευμένο τύπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως συνεντεύξεις τύπου, δημιουργία ενημερωτικού και προωθητικού υλικού, ενημερωτικά σποτ στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, δημιουργία site, διαχείριση social media, έντυπες και digital καταχωρήσεις και διαφημιστικά banners σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους ενδιαφέροντος.
Η συμμετοχή της ΕΔΟΑΟ στην PROWEIN, την κορυφαία εμπορική έκθεση κρασιών και οινοπνευματωδών, που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας ήταν η πρώτη από μια σειρά δράσεων σε πόλεις της Ελλάδας και της Γερμανίας που πλαισιώνουν την καμπάνια, όπως η πραγματοποίηση σεμιναρίων σε σχολές εστίασης και τουρισμού, η υλοποίηση οινικών ενημερωτικών εκδηλώσεων όπως διεξαγωγή ημερίδων και γευστικών δοκιμών για επαγγελματίες και καταναλωτές, Masterclasses και άλλα. Στις 7/7 ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία η εβδομάδα δράσεων στο Μόναχο και το Βερολίνο, που περιελάμβανε συνεντεύξεις τύπου, wine tastings, masterclasses και VIP dinners με ανθρώπους του οινικού χώρου των ΜΜΕ.