Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι αδερφές Delevingne βάζουν το Della Vite στην λίστα Sainsbury

Το Della Vite Prosecco, που δημιουργήθηκε από την Chloe, την Poppy και την Cara Delevingne, κέρδισε μία θέση στην εθνική λίστα παντοπωλείων Sainsbury.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η κυκλοφορία συμπίπτει με την αύξηση της ζήτησης των καταναλωτών για premium Proseccos και τη μετεωρική αύξηση της δημοτικότητας του Della Vite από την κυκλοφορία του τον Αύγουστο του 2020, μαζί με τα σχέδια του εθνικού λιανοπωλητή να προσφέρει στους αγοραστές μια πιο ιδιαίτερη επιλογή.

Τα Prosecco αειφόρου παραγωγής, που ωριμάζει στην καρδιά της κοιλάδας Valdobbiadene, αποτελούν μέρος της αποστολής των αδελφών Delevingne να αμφισβητήσουν και να εξυψώσουν τις αντιλήψεις των καταναλωτών, φέρνοντας στο προσκήνιο ένα Prosecco υψηλής ποιότητας.

Δημιουργημένο από μια οικογένεια οινοποιών τρίτης γενιάς, το Della Vite Superiore παρασκευάζεται αποκλειστικά από σταφύλια Glera, που έχουν τρυγηθεί χειρωνακτικά και προσφέρει μια πλούσια και γεμάτη αίσθηση στο στόμα με αρώματα άνθους εσπεριδοειδών, ελιάς, κροστίνι και χαμομηλιού.

Το Prosecco που προκύπτει, το οποίο επωφελείται από μεγαλύτερη περίοδο ζύμωσης 60 ημερών σε αντίθεση με το τυπικό 30 ημερών, έχει λεία υφή και μακρύ φινίρισμα και είναι επίσης κατάλληλο για vegans.

Η καταχώριση του Sainsbury για το Della Vite αποτελεί μέρος του προγράμματος Future Brands του λιανοπωλητή, μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην προώθηση και υποστήριξη ανερχόμενων εμπορικών σημάτων.

Η γενική διευθύντρια της Della Vite, Clara Latham, δήλωσε: «Η κατάκτηση της πρώτης μας εθνικής καταχώρισης παντοπωλείου είναι μια στιγμή ορόσημο και είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να προσφέρουμε το Della Vite σε ένα ευρύτερο κοινό σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο. Ως ένα από τα λίγα επώνυμα Prosecco στην αγορά, η Della Vite έχει ένα συναρπαστικό μέλλον μπροστά στην εκπαίδευση και την αναμόρφωση των αντιλήψεων των καταναλωτών σχετικά με το πόσο καλό μπορεί να είναι πραγματικά το Prosecco. Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στο πρόγραμμα Sainsbury’s Future Brands, το οποίο θα ανοίξει μια σειρά από συναρπαστικούς τρόπους που μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο, μεγιστοποιώντας τη συνεργασία μας και παίρνοντας πραγματικά τους αγοραστές της Sainsbury στο ταξίδι μαζί μας».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Καθώς ολοκληρώνεται ο τρύγος, η φροντίδα του αμπελώνα παραμένει κρίσιμη. Ο περονόσπορος, μία από τις πιο διαδεδομένες ασθένειες του αμπελιού, μπορεί να παραμείνει ενεργός...

REPORTS

Ο τρύγος 2025 του Οινοποιείο Λυραράκη ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Η χρονιά, που δοκίμασε την αντοχή τόσο της γης όσο και των ανθρώπων της, χαρακτηρίστηκε από...

REPORTS

Σε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον podcast του drink business τον περασμένο μήνα, o Aυστριακός οινοποιός Lenz Maria Moser μίλησε ανοιχτά για τις δυνατότητες του λευκού...

REPORTS

Συμμετοχή της Εν.Ε.Α.Π. σε Ημερίδες της Ελληνικής Αστυνομίας με θέμα «Παράνομη διακίνηση και διάθεση αλκοολούχων ποτών στην εσωτερική αγορά, αντιμετώπισή της και επιπτώσεις στην...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Περίπου 100 χρόνια μετά της οινοποιητικής Καμπά στη Μαντινεία, το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής Μπουτάρη από τον όμιλο...

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...