«Βασισμένοι σε παρόμοιες βαθμολογίες από προηγούμενες σοδειές (2018, 2016 και 2015), οι παραγωγοί θα μπορούσαν να προχωρήσουν σε αύξηση τιμών σε αυτή τη καμπάνια», δηλώνει η πλατφόρμα ετήσιας ανάλυσης “Bordeaux Study” έπειτα από παρουσίαση των αποτελεσμάτων της.
Με τους περισσότερους γευσιγνώστες να συμφωνούν ότι το 2020 συμπληρώνεται – όπως περιέγραψε ο Gavin Quinney – ως ένα ωραίο τρίπτυχο των 2018, 2019 και 2020, στο ετήσιο δελτίο τρύγου του Bordeaux για το περιοδικό Harpers, που δείχνει μικρότερη πυκνότητα στο σταφύλι σε σχέση με το 2019. Το 2020 φανερώνει κρασιά υψηλής ποιότητας με ωραία έκφραση του terroir ανάμεσα στις premium ετικέτες.
Συμπληρώνεται «πολύ ωραία φρεσκάδα» που οι προηγούμενοι τρύγοι, διαμορφώνουν «την τρίτη σε μια μεγάλη τριλογία από σοδειές του Bordeaux» αλλά «χωρίς να φτάνει τα ύψη του 2019».
Οι κριτικοί Antonio Galloni and Neil Martin στην μελέτη του Wine Lister συμπληρώνουν «υπάρχει εξέλιξη στην οινοποίηση τα τελευταία 10 χρόνια» με τους παραγωγούς να επικεντρώνονται σε αμπελουργικές πρακτικές που φέρνουν «φρεσκάδα και ενέργεια στο φρούτο», αντί για απλή επικέντρωση στην ωριμότητα.
Όσον αφορά τις τιμές, η έρευνα πρότεινε το εξής: ενώ οι παραγωγοί ίσως να νιώθουν πιο “τολμηροί” φέτος μετά την ανακατάταξη της «χωρίς προηγούμενο χρονιάς του 2019», θα πρέπει να παραμείνουν σχετικά επιφυλακτικοί με τις τιμές του 2020 για να συνεχιστεί το ενδιαφέρον που ξεκίνησε από την καμπάνια του 2019 από μεριάς καταναλωτών.
«Η σοδειά του 2020 φτάνει τον πιο υψηλό μέσο όρο στις βαθμολογίες ποιότητας για τις τελευταίες σοδειές, κερδίζοντας 5, 9 και 10 πόντους περισσότερο από τις ήδη υψηλές βαθμολογίες των 2019, 2016 και 2015 αντίστοιχα,» ενημερώνει η σχετική Μελέτη.
Πηγή harpers.co.uk