Κάτω από την ομπρέλα της ΕΛΓΕΚΑ Wines έχουν ενταχθεί ήδη επτά εταιρείες (The Wine Barrel, Κτήμα Γκλίβανος, ΑΟΣ Τυρνάβου, Πατραϊκή, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Symposium Cellars και Ευλογία ΙΚΕ – Monoxilitis) που διαθέτουν περίπου 300 ετικέτες ενώ αυτό το διάστημα ο όμιλος βρίσκεται σε συζητήσεις για την ένταξη και άλλων οινοποιείων.
Σύμφωνα με τον Γιώργο Αλεξάκη, επικεφαλής της ΕΛΓΕΚΑ Wines, καθώς η επέκταση της ΕΛΓΕΚΑ (μεγαλύτερη ελληνική επιχείρηση στον κλάδο των τροφίμων) στην νέα δραστηριότητα συνέπεσε με την περίοδο της πανδημίας δεν έχει δείξει τις δυνατότητες του το σκέλος του HoReCa που είναι σημαντικό για την κατηγορία του κρασιού.
Η νέα δραστηριότητα παρουσιάστηκε στην FoodExpo και η επέκταση στην συγκεκριμένη κατηγορία έγινε καθώς ο κλάδος του κρασιού έχει σημαντικές δυνατότητές ανάπτυξης και καινοτομίας, σύμφωνα με τους ανθρώπους της ΕΛΓΕΚΑ. Η εμπορική εταιρεία η οποία συμπληρώνει σχεδόν 50 χρόνια παρουσίας, πέρα από την διανομή των προϊόντων των παραπάνω οινοποιείων έχει και συμβουλευτικό ρόλο τόσο σε θέμα εμπορικής πολιτικής προς τους συνεργάτες της όσο και σε επίπεδο τοποθέτησης τους στην αγορά με απώτερο στόχο την αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας των οινοποιητικών επιχειρήσεων.
Καθώς η ΕΛΓΕΚΑ έχει παρουσία και στο εξωτερικό υπάρχει προοπτική για προώθηση των προϊόντων των συνεργαζόμενων οινοποιών και στις αγορές που έχει παρουσία η εταιρεία αλλά και σε τρίτες χώρες. Σε πρώτη φάση, λέει ο κ. Αλεξάκης, στόχος είναι η ολοκλήρωση του κύκλου των συνεργασιών με τους παραγωγούς ελληνικών κρασιών και σε δεύτερη φάση θα εξεταστεί και το ενδεχόμενο εισαγωγής ετικετών από το εξωτερικό.