Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Το οινοποιείο Santa Rita λανσάρει την έκτη έκθεση πάνω στη βιωσιμότητα

Το οινοποιείο της Santa Rita, που αποτελεί πρωτοπόρο οινοπαραγωγό στη Νότια Αμερική, έχει εκδώσει την έκτη έκθεση όσον αφορά στη βιωσιμότητα, που επικεντρώνεται σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα.

Η έκθεση περιλαμβάνει εκπαιδευτικά και κοινωνικά σχέδια της εταιρείας που έχουν ως στόχο την τοπική κοινότητα, αφορούν εκπαιδευτικές, κοινωνικές και πρωτοβουλίες πάνω στην υγεία (με κέντρο το προσωπικό της εταιρείας αλλά και την ευρύτερη κοινότητα) μαζί με βελτιώσεις όσον αφορά στην φροντίδα για το περιβάλλον.

«Η βιώσιμη ανάπτυξη που είναι στο κέντρο της επιχειρηματικής μας στρατηγικής, είναι πιθανή μόνο στη περίπτωση που οι άνθρωποι βρίσκονται στο επίκεντρο της δουλειάς μας, επιτρέποντας στην εταιρεία μας να κοιτάει το μέλλον», δήλωσε η Elena Carretero διευθύντρια των εταιρικών θεμάτων και της βιωσιμότητας του οινοποιείου.

Ανάμεσα στα έτη 2018 και 2019 υπήρξε αύξηση της τάξης του 19% στις ώρες εκπαίδευσης του προσωπικού, ενώ οι επιχορηγήσεις στην εκπαίδευση αυξήθηκαν κατά 44% για τους εργάτες και 98% για τα παιδιά τους.

Άλλο παράδειγμα αποτελεί το πρόγραμμα με την ονομασία Territorial Valorization Program που βοήθησε στη διάσωση των οινοποιητικών παραδόσεων και της φυσικής κληρονομιάς της περιοχής.

Επιπλέον, και ανάμεσα σε άλλα σχέδια της εταιρείας πάνω στο ζήτημα, το WiSe Project που ξεκίνησε το 2014 αποτέλεσε ένα τρόπο εξασφάλισης της βιωσιμότητας σε βάθος χρόνου του αμπελώνα της, που θριάμβευσε με την φύτευση 10.000 στρεμμάτων.

 

Με στοιχεία από the drinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Άνοιγμα σε νέες αγορές πέραν των ΗΠΑ για κρασί και αγροτικά ήταν η σύσταση του Επιτρόπου Γεωργίας, Κρίστοφ Χάνσεν, στη διάρκεια ακρόασης του ενώπιον...

REPORTS

Η παγκόσμια βιομηχανία κρασιού υφίσταται σημαντική μεταμόρφωση με την ταχεία ανάπτυξη του τμήματος των μη αλκοολούχων και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ (NOLO) κρασιών, σύμφωνα...

REPORTS

Ο προϋπολογισμός που διατίθεται στους αμπελοκαλλιεργητές της Τοσκάνης αυξήθηκε εκ νέου, φθάνοντας τα 30,48 εκατομμύρια ευρώ για το οικονομικό έτος 2024/2025.

REPORTS

Παροχή εργαλείων μάρκετινγκ σε παραγωγούς οίνων προέλευσης, πιο ξεκάθαρες νομοθεσίες σχετικά με τον περιορισμό αδειών φύτευσης και διασφάλιση χρηματοδότησης πρωτοβουλιών βιωσιμότητας είναι μερικά από...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ευνοϊκές για την ανάπτυξη του ωΐδιου παρουσιάζονται οι καιρικές συνθήκες και τα βλαστικά στάδια που επικρατούν σε όλες τις αμπελουργικές ζώνες της Κρήτης, και...

REPORTS

Η ποιότητα του επώνυµου κρασιού στην Ελλάδα βαίνει βελτιούµενη µε την απήχησή του στις διεθνείς αγορές να αυξάνεται. Ωστόσο, οι οινοποιοί στη χώρα µας...

REPORTS

Η ετικέτα «Μπλε Τρακτέρ» από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη είναι ο πρωταγωνιστής της πρώτης καμπάνιας βιωσιμότητας στο ελληνικό κρασί. Μέσω της καμπάνιας αυτής το γνωστό...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ “Οινοξένεια” κλείνει φέτος 12 χρόνια παρουσίας στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας, έχοντας καταφέρει να καταξιωθεί σε ένα αγαπημένο θεσμό που προωθεί και...