Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Το οινοποιείο Αβαντίς Σαντορίνη «μεταμορφώνεται» σε «Anhydrous»

Το νέο brand του οινοποιείου παίρνει την ονομασία «ANHYDROUS» που προέρχεται από την ελληνική λέξη «ΑΝΥΔΡΟΣ». O όρος προέρχεται από το έδαφος της Σαντορίνης το οποίο είναι άνυδρο όπως και το αμπέλι, που «ποτίζεται» από την ατμοσφαιρική υγρασία. Η νυχτερινή θαλάσσια δροσιά από την καλντέρα, σχηματίζει δροσοσταλίδες που πέφτουν πάνω στο αμπέλι και καταλήγουν στο έδαφος. Έτσι, πριν ο ήλιος τις διαλύσει, δροσίζουν την άνυδρη ηφαιστειακή γη.

Το νέο λογότυπο του οινοποιείου αποτελεί μια συμβολική απεικόνιση του αμπελοτοπίου και των απρόβλεπτων, εναλασσόμενων καιρικών συνθηκών που επικρατούν στο νησί. Τα στοιχεία της φύσης εναλλάσονται συνδράμοντας στην ποιότητα και την πολυπλοκότητα των κρασιών. Παρουσιάζονται σε μια εικόνα ως σύνολο, με σχεδιασμό που παραπέμπει σε παλιά γκραβούρα, γεφυρώνοντας με αυτό τον τρόπο, το παρελθόν με το μέλλον.

Έτσι, το Αβαντίς Σαντορίνη, διανύοντας τον ένατο χρόνο του, διαμορφώνει τις νέες ετικέτες κρασιού ως εξής:

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Άνοιγμα σε νέες αγορές πέραν των ΗΠΑ για κρασί και αγροτικά ήταν η σύσταση του Επιτρόπου Γεωργίας, Κρίστοφ Χάνσεν, στη διάρκεια ακρόασης του ενώπιον...

REPORTS

Η παγκόσμια βιομηχανία κρασιού υφίσταται σημαντική μεταμόρφωση με την ταχεία ανάπτυξη του τμήματος των μη αλκοολούχων και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ (NOLO) κρασιών, σύμφωνα...

REPORTS

Ο προϋπολογισμός που διατίθεται στους αμπελοκαλλιεργητές της Τοσκάνης αυξήθηκε εκ νέου, φθάνοντας τα 30,48 εκατομμύρια ευρώ για το οικονομικό έτος 2024/2025.

REPORTS

Παροχή εργαλείων μάρκετινγκ σε παραγωγούς οίνων προέλευσης, πιο ξεκάθαρες νομοθεσίες σχετικά με τον περιορισμό αδειών φύτευσης και διασφάλιση χρηματοδότησης πρωτοβουλιών βιωσιμότητας είναι μερικά από...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ευνοϊκές για την ανάπτυξη του ωΐδιου παρουσιάζονται οι καιρικές συνθήκες και τα βλαστικά στάδια που επικρατούν σε όλες τις αμπελουργικές ζώνες της Κρήτης, και...

REPORTS

Η ποιότητα του επώνυµου κρασιού στην Ελλάδα βαίνει βελτιούµενη µε την απήχησή του στις διεθνείς αγορές να αυξάνεται. Ωστόσο, οι οινοποιοί στη χώρα µας...

REPORTS

Η ετικέτα «Μπλε Τρακτέρ» από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη είναι ο πρωταγωνιστής της πρώτης καμπάνιας βιωσιμότητας στο ελληνικό κρασί. Μέσω της καμπάνιας αυτής το γνωστό...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ “Οινοξένεια” κλείνει φέτος 12 χρόνια παρουσίας στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας, έχοντας καταφέρει να καταξιωθεί σε ένα αγαπημένο θεσμό που προωθεί και...