Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα 685,99 δις δολάρια τζίρο θα αγγίξει η παγκόσμια αγορά κρασιού το 2028

Στα 685,99 δισεκατομμύρια δολάρια τζίρο προβλέπεται να φτάσει η παγκόσμια αγορά κρασιού σύμφωνα με έκθεση της Grand View Research, σύμφωνα με την οποία η ετήσια ποσοστιαία αύξηση θα αγγίξει το 6,4%. Αυτό συμβαίνει ως απόρροια της αύξησης προτίμησης του κρασιού μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων στις παγκόσμιες αγορές.

Η διαμόρφωση της κατανάλωσης δε θα αλλάξει πολύ όσον αφορά τα ήρεμα κρασιά, λευκά και κόκκινα, με τις εκτιμήσεις να τους αποδίδουν το 84% επί του συνόλου πωλήσεων. Σε αυτό παίζουν ρόλο η διαθεσιμότητα και οι προσιτές τιμές, καθώς αποτελούν βασικό στοιχείο στην διεύρυνση του πελατολογίου και στην προσέλκυση νεαρού καταναλωτικού κοινού.

Την πιο συνεπή ετήσια μεταβολή, της τάξης του 6,6%, θα γνωρίσουν σύμφωνα με την έκθεση τα ανθρακούχα κρασιά. Η αύξηση της κατανάλωσης των απεριτίφ και spritz, κουλτούρα προερχόμενη από την Ιταλία, αφομοιωμένη πλέον από την υπόλοιπη Ευρώπη, ευθύνεται κυρίως για την αυξητική μεταβολή της συγκεκριμένης κατηγορίας κρασιού.

Τη «μερίδα του λέοντος» στην πώληση κρασιού καταλαμβάνει το λιανεμπόριο, που με ποσοστό της τάξης του 89% , παραμένει στα ίδια υψηλά επίπεδα, σύμφωνα με τις προβλέψεις, για το χρονικό διάστημα 2021 – 2028. Όσον αφορά τη γεωγραφική κατανομή της κατανάλωσης, τα πρωτεία παίρνει η Ευρώπη, καταγράφοντας το 46% του παγκόσμιου τζίρου, με χώρες όπως η Πορτογαλία, η Γαλλία, ή η Ιταλία να ξεχωρίζουν στη μέση κατά κεφαλήν κατανάλωση.

Αναντίρρητα, το κρασί σήμερα μπορεί να θεωρηθεί ένα είδος «προσιτής πολυτέλειας» – η εκλεπτυσμένη γεύση του σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή -, αλλά και το διαδικτυακό εμπόριο που έσπασε τους φραγμούς των αποστάσεων, αποτελούν σίγουρα παράγοντες που ευνοούν τη διάδοσή του σε παγκόσμια κλίμακα. Σημαντικό ρόλο παίζουν οι πωλήσεις των καταστημάτων λιανικού εμπορίου όπου καθημερινά διαθέτουν εκατοντάδες ετικέτες εγχώριων και εισαγόμενων προϊόντων. Επιπλέον, στα ράφια των σούπερ μάρκετ, οι χαμηλές τιμές συγκεκριμένων κρασιών, αποτελούν βασική μόχλευση για τη διεύρυνση του καταναλωτικού κοινού.

Παράλληλα, οι οινολογικοί κολοσσοί οφείλουν να προβλέπουν και να εκμεταλλεύονται τις τάσεις στην κατανάλωση, όπως για παράδειγμα τα ροζέ ή τα αφρώδη που βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων στο κοινό νεαρής ηλικίας.

 

Πηγή winenews.it

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο διοργανώνει το Ελληνικό Συλλογικό Περίπτερο στην εμπορική έκθεση κρασιού EUROVINO 2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 1 και...

REPORTS

Ο διευθύνων σύμβουλος του Wine Society, Steve Finlan, εξέφρασε έντονη ανησυχία για τη βιωσιμότητα της αγοράς κρασιού στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενόψει του προϋπολογισμού του...

REPORTS

Μια μελέτη αποκαλύπτει τα εμπόδια που απομακρύνουν τους καταναλωτές από το κρασί, έναντι της μπύρας και των κοκτέιλ.0

REPORTS

Η αγορά κρασιού στην Κίνα έχει περάσει από εντυπωσιακές διακυμάνσεις τα τελευταία είκοσι χρόνια. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η χώρα εξελίχθηκε σε...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου, πρώτη παραλαβή στο οινοποιείο. Οικοδεσπότης εδώ, ο οινολόγος, Αλέξανδρος Τζαχρήστας. Το παλιό σπίτι του Ανδρέα Καμπά, ένα μικρό μουσείο. Ο εξοπλισμός...

REPORTS

Ένα νέο κεφάλαιο για τον αμπελοοινικό τομέα ανοίγει με τη δημιουργία του «House of Clauss», στην Αχαΐα. Πρόκειται για μια νέα ομπρέλα που ενώνει...

REPORTS

Ένα ισχυρό πλήγμα για τον ισπανικό αμπελώνα: η σοδειά του 2025 δεν θα φτάσει τους αναμενόμενους όγκους. Η ξηρασία, οι καύσωνες και ο περονόσπορος...

REPORTS

Μια ακόμη διεθνής διάκριση για τον Ενιαίο Οινοποιητικό Συνεταιρισμό Σάμου, καθώς δύο από τα πιο εμβληματικά παλαιωμένα γλυκά κρασιά του, το Samos Anthemis 2019...