Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα 685,99 δις δολάρια τζίρο θα αγγίξει η παγκόσμια αγορά κρασιού το 2028

Στα 685,99 δισεκατομμύρια δολάρια τζίρο προβλέπεται να φτάσει η παγκόσμια αγορά κρασιού σύμφωνα με έκθεση της Grand View Research, σύμφωνα με την οποία η ετήσια ποσοστιαία αύξηση θα αγγίξει το 6,4%. Αυτό συμβαίνει ως απόρροια της αύξησης προτίμησης του κρασιού μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων στις παγκόσμιες αγορές.

Η διαμόρφωση της κατανάλωσης δε θα αλλάξει πολύ όσον αφορά τα ήρεμα κρασιά, λευκά και κόκκινα, με τις εκτιμήσεις να τους αποδίδουν το 84% επί του συνόλου πωλήσεων. Σε αυτό παίζουν ρόλο η διαθεσιμότητα και οι προσιτές τιμές, καθώς αποτελούν βασικό στοιχείο στην διεύρυνση του πελατολογίου και στην προσέλκυση νεαρού καταναλωτικού κοινού.

Την πιο συνεπή ετήσια μεταβολή, της τάξης του 6,6%, θα γνωρίσουν σύμφωνα με την έκθεση τα ανθρακούχα κρασιά. Η αύξηση της κατανάλωσης των απεριτίφ και spritz, κουλτούρα προερχόμενη από την Ιταλία, αφομοιωμένη πλέον από την υπόλοιπη Ευρώπη, ευθύνεται κυρίως για την αυξητική μεταβολή της συγκεκριμένης κατηγορίας κρασιού.

Τη «μερίδα του λέοντος» στην πώληση κρασιού καταλαμβάνει το λιανεμπόριο, που με ποσοστό της τάξης του 89% , παραμένει στα ίδια υψηλά επίπεδα, σύμφωνα με τις προβλέψεις, για το χρονικό διάστημα 2021 – 2028. Όσον αφορά τη γεωγραφική κατανομή της κατανάλωσης, τα πρωτεία παίρνει η Ευρώπη, καταγράφοντας το 46% του παγκόσμιου τζίρου, με χώρες όπως η Πορτογαλία, η Γαλλία, ή η Ιταλία να ξεχωρίζουν στη μέση κατά κεφαλήν κατανάλωση.

Αναντίρρητα, το κρασί σήμερα μπορεί να θεωρηθεί ένα είδος «προσιτής πολυτέλειας» – η εκλεπτυσμένη γεύση του σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή -, αλλά και το διαδικτυακό εμπόριο που έσπασε τους φραγμούς των αποστάσεων, αποτελούν σίγουρα παράγοντες που ευνοούν τη διάδοσή του σε παγκόσμια κλίμακα. Σημαντικό ρόλο παίζουν οι πωλήσεις των καταστημάτων λιανικού εμπορίου όπου καθημερινά διαθέτουν εκατοντάδες ετικέτες εγχώριων και εισαγόμενων προϊόντων. Επιπλέον, στα ράφια των σούπερ μάρκετ, οι χαμηλές τιμές συγκεκριμένων κρασιών, αποτελούν βασική μόχλευση για τη διεύρυνση του καταναλωτικού κοινού.

Παράλληλα, οι οινολογικοί κολοσσοί οφείλουν να προβλέπουν και να εκμεταλλεύονται τις τάσεις στην κατανάλωση, όπως για παράδειγμα τα ροζέ ή τα αφρώδη που βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων στο κοινό νεαρής ηλικίας.

 

Πηγή winenews.it

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η London Wine Fair 2025 ετοιμάζεται να φιλοξενήσει ένα από τα πιο πολυσυζητημένα γεγονότα της χρονιάς: την τυφλή γευσιγνωσία «Μάχη των Φυσαλίδων». Η εμβληματική...

REPORTS

Μετά το σοκ, ήρθε η ώρα να γίνει απολογισμός. Ο τομέας οίνου παγκόσμια υπολογίζει πόσο θα μπορούσε να του κοστίσει η επιβολή προσαυξήσεων στις...

REPORTS

Το παγκόσμιο εμπόριο οίνου και γλεύκους παρέμεινε σχεδόν σταθερό το 2024, με μικρή αύξηση 0,8% σε όγκο, φθάνοντας τα 100,2 εκατομμύρια εκατόλιτρα, και μικρή...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

H Wine Plus ετοιμάζει τη 6th Rosé Grand Tasting @Thessaloniki, μία πραγματικά ‘μεγάλη’ γευστική δοκιμή αφιερωμένη αποκλειστικά στα ροζέ κρασιά, η οποία θα πραγματοποιηθεί...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η Rioja, μία από τις πιο αναγνωρίσιμες και ιστορικές οινικές περιοχές της Ισπανίας, βρίσκεται μπροστά σε ένα φαινομενικά παράδοξο ενδεχόμενο: την ελεγχόμενη μείωση των...

REPORTS

Με ιστορία πάνω από 145 χρόνια και διαρκή αφοσίωση στην ποιότητα, τα Οινοποιεία Μπουτάρη συνεχίζουν να αποδεικνύουν την αξία τους στην παγκόσμια οινική αγορά....

REPORTS

Σε μια ιδιαίτερα ατμοσφαιρική και προσεγμένη εκδήλωση στο Vintage Wine Bar & Bistrot Athens, στην καρδιά της Αθήνας, πραγματοποιήθηκε μία μοναδική κάθετη γευστική δοκιμή...

REPORTS

Σε επαυξημένη προσοχή για ασθένειες-εχθρούς στο αμπέλι που ευνοούνται από τις καιρικές συνθήκες καλούν τους αμπελουργούς οι Γεωπονικές αρχές των ΔΑΟΚ. Σε προειδοποίηση της...