Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Σχέδια για απευθείας γραμμή τρένου από τη Βρετανία στους αμπελώνες του Μπορντό

Μια σειρά νέων δρομολογίων από το 2026 που θα φέρνουν τους επιβάτες στην καρδιά του αμπελώνα του Μπορντό σχεδιάζει η HS1 – η οποία διαχειρίζεται το σκέλος του Ηνωμένου Βασιλείου της σιδηροδρομικής σήραγγας της Μάγχης

Την ώρα που το Ηνωμένο Βασίλειο βλέπει ακόμη έναν γύρο απεργιών στις σιδηροδρομικές γραμμές, μπορεί να υπάρχουν καλά νέα για τους λάτρεις του κρασιού που ταξιδεύουν με τρένο, καθώς η HS1 – η οποία διαχειρίζεται το σκέλος του Ηνωμένου Βασιλείου της σήραγγας της Μάγχης – σχεδιάζει να ανοίξει μια νέα διαδρομή από το Λονδίνο κατευθείαν στο αμπελώνες του Μπορντό.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των The Sunday Times, ο διευθύνων σύμβουλος της HSI Dyan Crowther, ελπίζει να ανοίξει μια σειρά νέων δρομολογίων από το 2026, σε μια προσπάθεια να προσφέρει στους ταξιδιώτες εναλλακτικές λύσεις χαμηλότερης εκπομπής άνθρακα σε δρομολόγια μικρών αποστάσεων και να ενισχύσει τη χωρητικότητα της γραμμής.

Η Eurostar υπολόγισε ότι το αποτύπωμα άνθρακα των επιβατών της ανέρχεται σε μόλις 8% των αντίστοιχων δρομολογίων μικρών αποστάσεων που ισοδυναμεί με 13 ταξίδια στην υπηρεσία της, επομένως αυτό θα έκανε σημαντική διαφορά όσον αφορά τις εκπομπές.

Υπάρχει ήδη μια υπάρχουσα γραμμή υψηλής ταχύτητας από το Παρίσι στο Μπορντό, η οποία διαρκεί λίγο περισσότερο από δύο ώρες, ωστόσο αυτή τη στιγμή, οι επιβάτες τρένου από το Λονδίνο πρέπει να διασχίσουν το Παρίσι από τον τερματικό σταθμό Eurostar στο Gare du Nord στον τερματικό σταθμό TGV στο Παρίσι Montparnasse.

Σύμφωνα με την HSI, η απευθείας γραμμή από το Λονδίνο στο Μπορντό θα διαρκούσε περίπου πέντε ώρες (το μέγιστο που οι επιβάτες είναι προφανώς έτοιμοι να ταξιδέψουν, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostar).

«Πιστεύουμε ότι μια απευθείας σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας θα διευκόλυνε αυτή τη ζήτηση και θα βοηθούσε την αγορά να αναπτυχθεί περαιτέρω», δήλωσαν στο drinkbusiness, αν και σε αυτό το στάδιο του σχεδιασμού, δεν ήταν σε θέση να δώσουν συγκεκριμένα στοιχεία, τα οποία θα εξαρτηθούν από την τελική λεπτομέρειες για την απευθείας διαδρομή και πόσα τρένα λειτουργούσαν σε αυτήν. «Συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε αυτά τα σχέδια», είπαν, προσθέτοντας ότι «αν και το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του 2026 ήταν «σφιχτό», «δεν θα ήταν αδύνατο», να δημιουργηθεί αυτή η νέα γραμμή του Μπορντό.

Πηγή: thedrinkbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Συμμετοχή της Εν.Ε.Α.Π. σε Ημερίδες της Ελληνικής Αστυνομίας με θέμα «Παράνομη διακίνηση και διάθεση αλκοολούχων ποτών στην εσωτερική αγορά, αντιμετώπισή της και επιπτώσεις στην...

REPORTS

Με δεκαπέντε μονοποικιλιακές Κυδωνίτσες σε ένα masterclass που έκλεψε τις εντυπώσεις στις φετινές Μεγάλες Μέρες της, η Νεμέα δείχνει να απολαμβάνει την ανερχόμενη λευκή...

REPORTS

Στα τέλη Σεπτεμβρίου στη Νέα Υόρκη, η πολιτική διακήρυξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για την πρόληψη και τον έλεγχο των μη μεταδοτικών ασθενειών έκανε...

REPORTS

Οι Έλληνες καταναλωτές είναι ολοένα και πιο δεκτικοί στην ιδέα του μη αλκοολούχου κρασιού, με τις γυναίκες και τους νεότερους σε ηλικία να δείχνουν...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

VIDEOS

Περίπου 100 χρόνια μετά της οινοποιητικής Καμπά στη Μαντινεία, το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής Μπουτάρη από τον όμιλο...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...