Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Σχέδια για απευθείας γραμμή τρένου από τη Βρετανία στους αμπελώνες του Μπορντό

Μια σειρά νέων δρομολογίων από το 2026 που θα φέρνουν τους επιβάτες στην καρδιά του αμπελώνα του Μπορντό σχεδιάζει η HS1 – η οποία διαχειρίζεται το σκέλος του Ηνωμένου Βασιλείου της σιδηροδρομικής σήραγγας της Μάγχης

Την ώρα που το Ηνωμένο Βασίλειο βλέπει ακόμη έναν γύρο απεργιών στις σιδηροδρομικές γραμμές, μπορεί να υπάρχουν καλά νέα για τους λάτρεις του κρασιού που ταξιδεύουν με τρένο, καθώς η HS1 – η οποία διαχειρίζεται το σκέλος του Ηνωμένου Βασιλείου της σήραγγας της Μάγχης – σχεδιάζει να ανοίξει μια νέα διαδρομή από το Λονδίνο κατευθείαν στο αμπελώνες του Μπορντό.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των The Sunday Times, ο διευθύνων σύμβουλος της HSI Dyan Crowther, ελπίζει να ανοίξει μια σειρά νέων δρομολογίων από το 2026, σε μια προσπάθεια να προσφέρει στους ταξιδιώτες εναλλακτικές λύσεις χαμηλότερης εκπομπής άνθρακα σε δρομολόγια μικρών αποστάσεων και να ενισχύσει τη χωρητικότητα της γραμμής.

Η Eurostar υπολόγισε ότι το αποτύπωμα άνθρακα των επιβατών της ανέρχεται σε μόλις 8% των αντίστοιχων δρομολογίων μικρών αποστάσεων που ισοδυναμεί με 13 ταξίδια στην υπηρεσία της, επομένως αυτό θα έκανε σημαντική διαφορά όσον αφορά τις εκπομπές.

Υπάρχει ήδη μια υπάρχουσα γραμμή υψηλής ταχύτητας από το Παρίσι στο Μπορντό, η οποία διαρκεί λίγο περισσότερο από δύο ώρες, ωστόσο αυτή τη στιγμή, οι επιβάτες τρένου από το Λονδίνο πρέπει να διασχίσουν το Παρίσι από τον τερματικό σταθμό Eurostar στο Gare du Nord στον τερματικό σταθμό TGV στο Παρίσι Montparnasse.

Σύμφωνα με την HSI, η απευθείας γραμμή από το Λονδίνο στο Μπορντό θα διαρκούσε περίπου πέντε ώρες (το μέγιστο που οι επιβάτες είναι προφανώς έτοιμοι να ταξιδέψουν, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostar).

«Πιστεύουμε ότι μια απευθείας σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας θα διευκόλυνε αυτή τη ζήτηση και θα βοηθούσε την αγορά να αναπτυχθεί περαιτέρω», δήλωσαν στο drinkbusiness, αν και σε αυτό το στάδιο του σχεδιασμού, δεν ήταν σε θέση να δώσουν συγκεκριμένα στοιχεία, τα οποία θα εξαρτηθούν από την τελική λεπτομέρειες για την απευθείας διαδρομή και πόσα τρένα λειτουργούσαν σε αυτήν. «Συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε αυτά τα σχέδια», είπαν, προσθέτοντας ότι «αν και το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του 2026 ήταν «σφιχτό», «δεν θα ήταν αδύνατο», να δημιουργηθεί αυτή η νέα γραμμή του Μπορντό.

Πηγή: thedrinkbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Wine Paris 2025 πρόκειται να μετατρέψει το Παρίσι σε παγκόσμιο κόμβο για το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά από τις 10 έως τις...

REPORTS

Το Crystal Springs της Napa Valley AVA γίνεται η 18η επίσημη ονομασία της διάσημης αμπελουργικής περιοχής. Η νέα AVA χωροθετείται σε μια λοφώδη περιοχή...

REPORTS

Οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) συνεχίζουν να επηρεάζουν το εμπόριο κρασιού με νέους και συναρπαστικούς τρόπους. Η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να διαδραματίσει βασικό...

REPORTS

Ο François Bouteille ανέλαβε τη θέση του διευθυντή και ο Bertrand Minchin τη θέση του συμπροέδρου του Bureau Interprofessionnel des Vins du Centre-Loire (BIVC).

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες θα πουν την Τρίτη 12 Νοεμβρίου το «ύστατο χαίρε» στον Γιάννη Μπουτάρη, που πέθανε σε ηλικία 82 χρόνων το βράδυ...

REPORTS

Στην Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού την Κυριακή 10 Νοεμβρίου συμμετέχουν τα οινοποιία των Δρόμων του Κρασιού της Ελλάδας.

REPORTS

Εξεπλάγησαν ευχάριστα οι 15 Γερμανοί σομελιέ και επαγγελματίες του οίνου από την δυναμικότητα και την ποικιλομορφία των terroir της Πελοποννήσου, καθώς μέσα από τις...

REPORTS

Η επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών έχει φέρει σε εγρήγορση τη γαλλική οινοβιομηχανία, υπενθυμίζοντας με ανησυχία τις επιπτώσεις του λεγόμενου...