Σύμφωνα με τον εθνικό διευθυντή του τμήματος κρασιού της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Intermarché στη Γαλλία, Stéphane Friez, υπάρχει πραγματική ανησυχία για τα ροζέ κρασιά στην αγορά. Ο ίδιος, έχοντας τριάντα χρόνια εμπειρίας, δηλώνει πως ποτέ στο παρελθόν δεν έχει νοιώσει τόσο μεγάλη πίεση για να καλύψει τις προμήθειες στην αγορά.
Η αλήθεια είναι, πως η αυξανόμενες τιμές των υλικών και οι μεγάλοι χρόνοι παράδοσης, ταράζουν την ισορροπία μεταξύ της προσφοράς και ζήτησης. Για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, «πρόκειται πραγματικά για μια πρόκληση», υπογραμμίζει ο Friez, τονίζοντας ότι διαθέτει επίσης εγκαταστάσεις εμφιάλωσης και δικών της ετικετών.
«Οι παραδόσεις είναι πολύ τυχαίες: δεν ξέρουμε τι θα λάβουμε και πότε. Με πλήττουν παράλογες αυξήσεις τιμών, κάτι που είναι μια πραγματική ανησυχία», λέει ο Friez, με το κύριο ζήτημα να είναι το αν θα πραγματοποιηθούν οι εμφιαλώσεις των ροζέ κρασιών που θα πωληθούν αυτό το καλοκαίρι.
Υπάρχουν ωστόσο και κάποιες εναλλακτικές λύσεις που ίσως βοηθούσαν την κατάσταση, όπως τη χρήση πλαστικών μπουκαλιών για τα χαμηλής ποιότητας κρασιά και η αύξηση των αριθμών των φιαλών ανά κιβώτιο.
Οι εμφιαλώσεις σε πράσινες φιάλες κατά τους ειδικούς του μάρκετινγκ δεν θα βοηθήσουν καθόλου στην πώληση των προϊόντων, καθώς το ροζέ χρώμα αποτελεί κάτι πολύ ελκυστικό για τους καταναλωτές και τα πράγματα δε θα είναι τα ίδια αν το χρώμα δεν είναι εμφανές στα ράφια.
«Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αποφύγουμε να βάζουμε κρασιά ονομαστικών ονομασιών και μάρκες των αγοραστών σε πράσινα μπουκάλια. Αλλά εξαρτάται από το τι λαμβάνουμε, τόσο από μεγάλους όσο και από μικρούς φορείς», λέει ο Friez, ο οποίος φοβάται ότι η αγορά μπορεί να καταρρεύσει: «Δεν ξέρουμε πώς θα αντιδράσουν οι πελάτες…»
Πηγή: Vitisphere.com