Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η αμερικανική αγορά προτιμά τα κρασιά του κτήματος Μυλωνά στην Κερατέα

Ύστερα από έναν αιώνα δουλειάς και παραγωγής το Σαββατιανό του κτήματος ανταμοίβεται με βραβεία από όλο τον κόσμο

Έχοντας τις ρίζες τους τρεις σχεδόν γενιές πίσω στο χρόνο, τα αδέλφια μυλωνά συνεχίζουν να παράγουν με παραδοσιακό και μη τρόπο ετικέτες κρασιών. Τα προϊόντα τους, νέα και παλαιότερα δεν έλειψαν από την έκθεση του ΣΜΟΕ, γεμίζοντας τα ποτήρια των επισκεπτών. 
Η ποικιλία των οινοποιήσεων που γίνονται με επιτυχία μέχρι σήμερα προδίδουν την βαθιά σύνδεση των παραγωγών με το παρελθόν αλλά και την ταυτόχρονη εξέλιξη και προσαρμογή στις απαιτήσεις των καταναλωτών του σήμερα.  
Στον πάγκο της έκθεσης, υπήρχε πλήθος ετικετών με κάποιες από αυτές να τραβούν τα βλέμματα, είτε επειδή αποτελούν νέες αφίξεις στο εμπόριο, είτε επειδή έχουν οινοποιηθεί με πιο ιδιαίτερο τρόπο.

Ανάμεσά στα νέα, ήταν το Pet Nat του κτήματος. Πρόκειται για αφρώδη οίνο, μονοποικιλιακό, από 100% Σαββατιανό. Η παραγωγή του περιορίστηκε στις 2200 φιάλες, καθώς δημιουργήθηκε πειραματικά. Ωστόσο, με τη νέα σοδειά, η παραγωγή θα αυξηθεί όπως μας ενημέρωσαν, καθώς υπάρχει μεγάλη ζήτηση. Όταν ρωτήθηκαν πληροφορίες για την υλοποίηση της ιδέας αυτής, η απάντηση ήταν “το ζήταγε η Αμερική”. Οι πειραματική παραγωγή αυτή έχει ήδη εξαντληθεί, δίνοντας έτσι περισσότερο θάρρος για καινούργιές δημιουργίες.

Δοκιμάζοντας την ιδιαίτερη ετικέτα τους, την κλασσική ρετσίνα, επιβεβαιωθήκαμε πως η παράδοση των οινοπαραγωγών συνεχίζεται, προσπαθώντας για διατήρηση της ονομασίας κατά παράδοση, όμως με μεγαλύτερη φινέτσα και ισορροπία.  
“ο Παππούς Αντώνης, από το 1917 που έφτιαχνε κρασί, έβαζε στη ρετσίνα την εξαπλάσια ποσότητα ρητίνης από πεύκα”, μας είπαν, κυρίως για τη συντήρηση του οίνου. Μπορεί η ρετσίνα για του Έλληνες λάτρεις του κρασιού να προκαλεί διαφωνίες, για την Αμερική όμως ήταν παραγγελία, και το χρυσό μετάλλιο στο “BALKANS INTERNATIONAL WINE COMPETITION 2019” δόθηκε σε αυτή την ετικέτα του κτήματος Mylona.

Οι οινοπαραγωγοί, δοκίμασαν να οινοποιήσουν για ακόμα μια χρονιά με αυθόρμητες ζύμες, κάνοντας την ετικέτα “Naked Truth” από 100% Σαββατιανό και με παραμονή του οίνου στα στέμφυλα για 20 μέρες. Το αποτέλεσμα ήταν αρμονικό, ισορροπημένο και περίπλοκο.

Φωτογραφικό Υλικό: Γεωργία Καραμαλή

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Wine Paris 2025 πρόκειται να μετατρέψει το Παρίσι σε παγκόσμιο κόμβο για το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά από τις 10 έως τις...

REPORTS

Το Crystal Springs της Napa Valley AVA γίνεται η 18η επίσημη ονομασία της διάσημης αμπελουργικής περιοχής. Η νέα AVA χωροθετείται σε μια λοφώδη περιοχή...

REPORTS

Οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) συνεχίζουν να επηρεάζουν το εμπόριο κρασιού με νέους και συναρπαστικούς τρόπους. Η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να διαδραματίσει βασικό...

REPORTS

Ο François Bouteille ανέλαβε τη θέση του διευθυντή και ο Bertrand Minchin τη θέση του συμπροέδρου του Bureau Interprofessionnel des Vins du Centre-Loire (BIVC).

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες θα πουν την Τρίτη 12 Νοεμβρίου το «ύστατο χαίρε» στον Γιάννη Μπουτάρη, που πέθανε σε ηλικία 82 χρόνων το βράδυ...

REPORTS

Στην Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού την Κυριακή 10 Νοεμβρίου συμμετέχουν τα οινοποιία των Δρόμων του Κρασιού της Ελλάδας.

REPORTS

Εξεπλάγησαν ευχάριστα οι 15 Γερμανοί σομελιέ και επαγγελματίες του οίνου από την δυναμικότητα και την ποικιλομορφία των terroir της Πελοποννήσου, καθώς μέσα από τις...

REPORTS

Η επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών έχει φέρει σε εγρήγορση τη γαλλική οινοβιομηχανία, υπενθυμίζοντας με ανησυχία τις επιπτώσεις του λεγόμενου...