Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ο Μουρίνιο παίζει μπάλα και στο κρασί με το «The Special One»

Ο Πορτογάλος προπονητής ποδοσφαίρου Ζοζέ Μουρίνιο λάνσαρε τη δική του μάρκα κόκκινου κρασιού με την ονομασία The Special One, μια ξεκάθαρη αναφορά στο παρατσούκλι που φέρει από τη θητεία του στην Τσέλσι.

Το κρασί, που παρασκευάζεται από επιλεγμένα στο χέρι σταφύλια από την περιοχή Douro της Πορτογαλίας, έχει ως στόχο να αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα και τις ρίζες του γεννημένου στο Setúbal προπονητή. Η τιμή κάθε φιάλης ανέρχεται στα 120 ευρώ.

Πιο συγκεκριμένα, το Douro, μια από τις παλαιότερες και πιο διάσημες περιοχές κρασιού της Πορτογαλίας, επιλέχθηκε από τον Μουρίνιο ως τόπος παραγωγής του κρασιού του. Στην ανακοίνωση που μοιράστηκε στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ο νυν προπονητής της Φενέρμπαχτσε τόνισε την προσωπική του συμμετοχή στο έργο και τη συναισθηματική σύνδεση με την πατρίδα του. Περιέγραψε το κρασί ως «προσεκτικά επιλεγμένο σε μια από τις αγαπημένες μου περιοχές της Πορτογαλίας» και δήλωσε ότι αντιπροσωπεύει «το πνεύμα της πατρίδας μου και τη συνεχή επιθυμία μου να απολαμβάνω κάθε στιγμή της ζωής».

Παράλληλα, στο διαφημιστικό βίντεο, ο Μουρίνιο αναφέρθηκε σε μια από τις πιο εμβληματικές φράσεις της καριέρας του, που ειπώθηκε κατά την παρουσίασή του ως προπονητής της Τσέλσι το 2004: «Δεν είμαι ένα από τα μπουκάλια. Εγώ φτιάχνω το μπουκάλι». Αυτές οι λέξεις ενέπνευσαν τόσο το όνομα όσο και το μάρκετινγκ του κρασιού, το οποίο τοποθετείται ως ένα αποκλειστικό προϊόν σχεδιασμένο για γιορτές και ιδιαίτερες στιγμές.

Μάλιστα, η είσοδος του Μουρίνιο στον κλάδο του κρασιού τον τοποθετεί δίπλα σε έναν μακρύ κατάλογο διασημοτήτων που έχουν επιχειρήσει να ασχοληθούν με αυτόν τον τομέα, συμπεριλαμβανομένων ηθοποιών, μουσικών και αθλητών. Ο προπονητής έχει εκφράσει πολλές φορές το πάθος του για το κρασί, ένα προσωπικό ενδιαφέρον που έχει μετατρέψει πλέον σε επιχειρηματικό εγχείρημα παράλληλα με την προπονητική του καριέρα.

Συνοψίζοντας, το λανσάρισμα του The Special One σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για τον Μουρίνιο, ο οποίος επιδιώκει να μεταδώσει μέσω αυτού του κρασιού τη φιλοσοφία του για την αριστεία, την προσοχή στη λεπτομέρεια και τη σύνδεσή του με τις πορτογαλικές ρίζες του. Ο ίδιος περιγράφει το κρασί ως «ένα δώρο από κάποιον ξεχωριστό για κάποιον ξεχωριστό», τονίζοντας την πρόθεσή του να μοιράζεται κατά τη διάρκεια σημαντικών στιγμών με σημαντικούς ανθρώπους.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το μέγεθος της αγοράς βιολογικών κρασιών στην Ευρώπη αποτιμήθηκε πέρυσι σε 9,20 δισ. δολάρια και αναμένεται να αυξηθεί με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 10,6%...

REPORTS

Χαμηλότερα του αναμενόμενου, δείχνει να εξελίσσεται τελικά ο φετινός τρύγος, ιδίως αν ληφθούν υπόψη οι στρεμματικές αποδόσεις που καταγράφονται στις περισσότερες αμπελουργικές ζώνες και...

REPORTS

Το ελληνικό καλοκαίρι, εκτός από ήλιο και θάλασσα, είχε και επιτυχίες - γεμάτες γεύση, άρωμα και διακρίσεις. Το Κτήμα Σεμέλη, επιστρέφει από τον διεθνή...

REPORTS

Ο οινοτουρισμός δεν είναι πια ένα niche χόμπι για μυημένους. Είναι ένας από τους πιο ζωντανούς τρόπους να γνωρίσεις έναν τόπο: από το χώμα...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Το επώνυμο ελληνικό κρασί αλλάζει… μονοπάτι για να μπορέσει να συναντήσει τους ολοένα και περισσότερους φίλους του στην εγχώρια αγορά, απέραντο το δυναμικό γηγενών...

REPORTS

Σύμφωνα με πληροφορίες που περιήλθαν στην ΚΕΟΣΟΕ το χρονοδιάγραμμα των επόμενων διαδικασιώνπου αφορούν το Μέτρο 23 «Έκτακτη προσωρινή στήριξη ρευστότητας στους γεωργούς που έχουν πληγεί...

REPORTS

Το Οινοποιείο Μπαραφάκα συμμετέχει και φέτος στις εκδηλώσεις των Μεγάλων Ημερών Νεμέας, το Σάββατο 6 και την Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2025, ανοίγοντας τις πόρτες...

REPORTS

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπέβαλε την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου τις προτάσεις της στο Συμβούλιο για την υπογραφή και τη σύναψη της Συμφωνίας Εταιρικής Σχέσης ΕΕ-Mercosur...