Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι αναζητήσεις για κρασί παρουσιάζουν «τεράστια επιτάχυνση» στο Google

Οι αναζητήσεις για κρασί έχουν σημειώσει «τεράστια επιτάχυνση» στη Google από το 2019, ωστόσο το εμπόριο ποτών θα μπορούσε να κάνει περισσότερα για να αξιοποιήσει αυτό το αυξημένο ενδιαφέρον για την κατηγορία, σύμφωνα με διευθυντή της αμερικανικής εταιρείας τεχνολογίας.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Μιλώντας στην εκδήλωση Act for Change του Vinexposium στο Μπορντό την περασμένη εβδομάδα, ο Cyril Grira, ο οποίος είναι διευθυντής λιανικής και omnichannel στη Google France, είπε ότι έχει σημειωθεί αύξηση 30% στον αριθμό των αναζητήσεων για κρασί από το 2019.

Λαμβάνοντας υπόψη πιο πρόσφατα στοιχεία, κατέγραψε ότι το ποσοστό ανάπτυξης για φέτος ήταν +6% όσον αφορά τις αναζητήσεις κρασιού στο Google, κάτι που όπως είπε ήταν εντυπωσιακό λαμβάνοντας υπόψη το οικονομικό πλαίσιο και μια «καλή ευκαιρία» για το εμπόριο.

Εν συνεχεία, έχοντας στρέψει την προσοχή του σε συγκεκριμένους όρους αναζήτησης στον τομέα του κρασιού, είπε ότι το 88% των ερωτημάτων στο Google είναι «γενικές», σχολιάζοντας ότι οι άνθρωποι δεν τείνουν να αναζητούν ένα «συγκεκριμένο κρασί, αλλά ξεκινούν την εξερεύνηση με ένα σταφύλι ή ένα περιοχή.

Όσον αφορά τις εμπορικές δυνατότητες για τους παραγωγούς κρασιού, είπε ότι και αυτό ήταν σαφώς εξαιρετικό, με βάση μια «έκρηξη» στον αριθμό των ερωτημάτων για το «winery near me» στη μηχανή αναζήτησης, πράγμα που σημαίνει ότι «είναι τώρα στο top 10 παγκοσμίως.

Όσον αφορά τις τάσεις στο κρασί, είπε ότι το «vin naturel» (φυσικό κρασί) είχε τριπλασιαστεί στον όγκο αναζητήσεων τα τελευταία πέντε χρόνια στη Γαλλία, ενώ τα «μη αλκοολούχα κρασιά» αυξήθηκαν πέντε φορές στις ΗΠΑ. στο Google.

Ωστόσο, τέτοιοι όροι αναζήτησης, αν και ανεβαίνουν, ήταν κάπως πιο κάτω στη λίστα όσον αφορά τα πιο συνηθισμένα κρασιά στην κατηγορία του Google, με το Champagne, το Bordeaux και το Burgundy να είναι τα 3 κορυφαία παγκοσμίως σύμφωνα με το Grira.

Αν και «χάρη στον Covid επιταχύνεται», περιέγραψε το εμπόριο κρασιού ως με «χαμηλή ψηφιακή ωριμότητα», σχολιάζοντας ότι πολλοί παραγωγοί, ιδιαίτερα μικροί, δεν έχουν κατάλληλους ιστότοπους και «στις περισσότερες περιπτώσεις σήμερα», δεν έχουν “βελτιστοποιημένη για κινητά”.

Ως αποτέλεσμα, προέτρεψε όσους δραστηριοποιούνται στον κλάδο του κρασιού να χρησιμοποιήσουν τα Εργαλεία Google, τα οποία είναι μια δωρεάν πηγή για τους εμπόρους για να τους βοηθήσουν να «επιταχύνουν την ψηφιοποίηση» – και μπορείτε να διαβάσετε έναν οδηγό για αυτά και πώς να τα χρησιμοποιήσετε κάνοντας κλικ εδώ.

Τέλος, όσον αφορά τη λιανική πώληση κρασιού, είπε ότι δεν πρέπει να υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ των πωλήσεων μέσω Διαδικτύου και των πωλήσεων μέσω καταστημάτων με τούβλα και κονιάματα.

«Δεν πρέπει να είναι ηλεκτρονικό εμπόριο, ο πραγματικός κόσμος είναι μόνο εμπόριο, είναι ένας συνδυασμός διαδικτυακών και καταστημάτων», με, τόνισε, μια αμοιβαία εξάρτηση προς όφελος και των δύο.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Οι μετοχές της Pernod Ricard σημείωσαν άνοδο στο Παρίσι, αφού ο όμιλος εξέφρασε αισιοδοξία για τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξής του, παρά τις συνεχιζόμενες επιπλοκές...

REPORTS

Εξαιρετική ποιοτικά αναμένεται η φετινή παραγωγή μοσχάτου στη Σάμο, με τους αμπελώνες του νησιού να αποδεικνύονται ανθεκτικοί στις καιρικές συνθήκες και τις κλιματολογικές αλλαγές,...

REPORTS

Γονάτισε ακόμα και ιστορικούς αμπελώνες στη Σαντορίνη η ξηρασία των τελευταίων τριών ετών και τα ακραία καιρικά φαινόμενα, με την Οινοποιία Γαβαλά να κάνει...

REPORTS

Με απόφαση που αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων γνωστοποίησε ότι έκανε δεκτό το αίτημα για την τροποποίηση των προδιαγραφών του...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Από την Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου έως τις 20 του μήνα θα είναι ανοιχτή η πλατφόρµα αιτήσεων για νέες άδειες φύτευσης αμπελώνων που θα αφορούν...

REPORTS

Ο οινοτουρισμός δεν είναι πια ένα niche χόμπι για μυημένους. Είναι ένας από τους πιο ζωντανούς τρόπους να γνωρίσεις έναν τόπο: από το χώμα...

REPORTS

Για πολλούς οινόφιλους, η συλλογή σπάνιων φιαλών ξεκινά περισσότερο ως προσωπικό πάθος, παρά ως μια συνειδητή οικονομική στρατηγική. Με το πέρασμα του χρόνου, όμως,...

REPORTS

Η φυλλοξήρα εντοπίστηκε για πρώτη φορά στα Κανάρια Νησιά, με κρούσματα να επιβεβαιώνονται σε δύο περιοχές της Τενερίφης, τρομοκρατώντας τους οινοποιούς της περιοχής που...