Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι αδερφές Delevingne βάζουν το Della Vite στην λίστα Sainsbury

Το Della Vite Prosecco, που δημιουργήθηκε από την Chloe, την Poppy και την Cara Delevingne, κέρδισε μία θέση στην εθνική λίστα παντοπωλείων Sainsbury.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η κυκλοφορία συμπίπτει με την αύξηση της ζήτησης των καταναλωτών για premium Proseccos και τη μετεωρική αύξηση της δημοτικότητας του Della Vite από την κυκλοφορία του τον Αύγουστο του 2020, μαζί με τα σχέδια του εθνικού λιανοπωλητή να προσφέρει στους αγοραστές μια πιο ιδιαίτερη επιλογή.

Τα Prosecco αειφόρου παραγωγής, που ωριμάζει στην καρδιά της κοιλάδας Valdobbiadene, αποτελούν μέρος της αποστολής των αδελφών Delevingne να αμφισβητήσουν και να εξυψώσουν τις αντιλήψεις των καταναλωτών, φέρνοντας στο προσκήνιο ένα Prosecco υψηλής ποιότητας.

Δημιουργημένο από μια οικογένεια οινοποιών τρίτης γενιάς, το Della Vite Superiore παρασκευάζεται αποκλειστικά από σταφύλια Glera, που έχουν τρυγηθεί χειρωνακτικά και προσφέρει μια πλούσια και γεμάτη αίσθηση στο στόμα με αρώματα άνθους εσπεριδοειδών, ελιάς, κροστίνι και χαμομηλιού.

Το Prosecco που προκύπτει, το οποίο επωφελείται από μεγαλύτερη περίοδο ζύμωσης 60 ημερών σε αντίθεση με το τυπικό 30 ημερών, έχει λεία υφή και μακρύ φινίρισμα και είναι επίσης κατάλληλο για vegans.

Η καταχώριση του Sainsbury για το Della Vite αποτελεί μέρος του προγράμματος Future Brands του λιανοπωλητή, μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην προώθηση και υποστήριξη ανερχόμενων εμπορικών σημάτων.

Η γενική διευθύντρια της Della Vite, Clara Latham, δήλωσε: «Η κατάκτηση της πρώτης μας εθνικής καταχώρισης παντοπωλείου είναι μια στιγμή ορόσημο και είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να προσφέρουμε το Della Vite σε ένα ευρύτερο κοινό σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο. Ως ένα από τα λίγα επώνυμα Prosecco στην αγορά, η Della Vite έχει ένα συναρπαστικό μέλλον μπροστά στην εκπαίδευση και την αναμόρφωση των αντιλήψεων των καταναλωτών σχετικά με το πόσο καλό μπορεί να είναι πραγματικά το Prosecco. Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στο πρόγραμμα Sainsbury’s Future Brands, το οποίο θα ανοίξει μια σειρά από συναρπαστικούς τρόπους που μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο, μεγιστοποιώντας τη συνεργασία μας και παίρνοντας πραγματικά τους αγοραστές της Sainsbury στο ταξίδι μαζί μας».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια μοναδική γευστική και ταξιδιωτική εμπειρία θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν οι φίλοι και οι φίλες του κρασιού σε όλη την Ελλάδα, συμμετέχοντας...

REPORTS

Ένας Κινέζος απατεώνας καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης πέντε ετών, αφού συνελήφθη με 786 μπουκάλια πλαστού κρασιού που έφεραν αναγνωρισμένες ετικέτες όπως το Petrus.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Συνέδριο ιδιαίτερης σημασίας για τον αμπελοοινικό κλάδο της χώρας, διοργανώνουν από κοινού ο Κλαδικός Εθνικός Αγροτικός Συνεταιρισμός Αμπελοοινικών Προϊόντων (ΚΕΟΣΟΕ) και η Εθνική Διεπαγγελματική...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια μοναδική οινο - γευστική ταξιδιωτική εμπειρία θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν οι φίλοι και οι φίλες του κρασιού σε όλη την Ελλάδα,...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Το 1955, η Σταυρούλα Κουράκου είχε γράψει στο «Ο οίνος, µια αιώνια θεότητα για την Ελλάδα»: «Η αµπελουργία είναι στενά δεµένη µε την κίνηση...

REPORTS

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, εφεξής, λίγο πριν από τον ετήσιο εορτασμό του θεσμού των «Ανοικτών Πορτών», στα οινοποιεία της χώρας, όσοι αγαπούν τη Γουμένισσα,...

REPORTS

∆εν έχουν συµπληρωθεί 10 χρόνια από την ηµέρα που ο Γιάννης Τσαπάρας µαζί µε τη σύζυγό του Ελεάνα Παρλαβάντζα αποφάσισαν να αφιερωθούν ολοκληρωτικά στην...

REPORTS

Κίνητρο για να αναπτύξει ο ανήσυχος οινοποιός το δυναµικό του δίνει η Μαλαγουζιά, µία από τις ανερχόµενες ελληνικές αρωµατικές λευκές ποικιλίες, προσφέροντας πολλές παραλλαγές...