Η CHANDON ιδρύθηκε το 1973 από τους Moët και Chandon με την αμερικάνικη εταιρεία να βρίσκεται στην Yountville, βαθιά στην καρδιά της Napa -την πιο αντιπροσωπευτική περιοχή για αμπελοκαλλιέργεια στις ΗΠΑ. Το οινοποιείο παράγει αφρώδη κρασιά που φτιάχνονται με την παραδοσιακή μέθοδο της Σαμπάνιας, όπου και χρησιμοποιούνται τρείς ποικιλίες σταφυλιού: chardonnay, pinot noir και pinot meunier. Τα σταφύλια προέρχονται από αμπελώνες που βρίσκονται στις περιοχές Mount Veeder, Yountville και Carneros, όπου οι μεγάλες εναλλαγές θερμοκρασιών χαρίζουν πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη πολυπλοκότητας του σταφυλιού.
Σήμερα η εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο σχέδιο ετικετών. Η νέα ταυτότητα της CHANDON ενισχύει την απαράμιλλη ποιότητα και τη συνεπή χειροτεχνία του brand. Ως το νούμερο ένα premium και αφρώδες κρασί στις Η.Π.Α., η CHANDON συνεχίζει να παράγει ένα ασυναγώνιστο αφρώδες κρασί με μοναδικό σχεδιασμό φιαλών και ετικετών.
Η καινοτόμος νέα οπτική ταυτότητα της CHANDON αποτίνει φόρο τιμής στην εκτεταμένη κοινότητα των οινοποιείων του brand με το εμβληματικό επτά πόντων «αστέρι», εκπρόσωπο των έξι παγκοσμίου φήμης οινοποιείων της CHANDON – στην Αργεντινή, τη Βραζιλία, την Καλιφόρνια, την Αυστραλία, την Κίνα και την Ινδία.
H μάρκα γιορτάζει την κορυφαία θέση της ως τη μεγαλύτερη οινοποιία αφρώδους οίνου στον κόσμο. Η δυναμική νέα εμφάνιση της CHANDON αντικατοπτρίζει τις αξίες της, ενώ ταυτόχρονα συνεχίζει να απολαμβάνει τους πιστούς αγοραστές και προσελκύει νέους με τον κάθετο σχεδιασμό της, που προσελκύει το μάτι.
«Το πρωτοποριακό πνεύμα έχει ενσωματωθεί στο DNA της CHANDON από την ίδρυση ακόμα του οινοποιείου στην Αργεντινή το 1959. Από τότε, η εταιρεία δημιουργεί τα πιο εξαιρετικά αφρώδη κρασιά από τα πιο απροσδόκητα μέρη. Συνεχίζει να ανακαλύπτει νέες μεθόδους και terroirs με σκοπό να διατηρήσει τα αφρώδη κρασιά της στην κορυφή της κατηγορίας – και η σημερινή νέα ταυτότητα αποτελεί μέρος αυτού», διηγείται η Anne Sophie Stock, αντιπρόεδρος της CHANDON.
«Η εξαιρετική ποιότητα είναι εγγενής στη CHANDON. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι κάθε φιάλη αποτυπώνει τη ζωντάνια των δυναμικών terroir που διαθέτουμε. Η νέα μας ταυτότητα προσφέρει τις ίδιες εκφραστικές γεύσεις και αρώματα που χαρακτηρίζουν τα αφρώδη κρασιά μας – αλλά τώρα με μια τολμηρή νέα εμφάνιση », λέει η Pauline Lhote, οινολόγος της CHANDOΝ.
Η νέα συσκευασία των προϊόντων της CHANDON θα αρχίσει να εμφανίζεται στα ράφια των λιανοπωλητών σε εθνικό επίπεδο και στην ιστοσελίδα του οινοποιείου www.chandon.com από τον Απρίλιο του 2021.
Πηγή winebusiness.com