Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος
Η αυξανόμενη ζήτηση για σαμπάνια μεταξύ των πλούσιων καταναλωτών εν μέσω της χαλάρωσης των κανόνων Covid οδήγησε στο να «ξεμείνει από απόθεμα» η Moët Hennessy ενόψει των Χριστουγέννων, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλός της.
Σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television, ο διευθύνων σύμβουλος της Moët Hennessy, Philippe Schaus, είπε ότι ο όμιλος, ο οποίος κατέχει σημαντικές επωνυμίες σαμπάνιας, συμπεριλαμβανομένων των Moët & Chandon, Krug, Dom Pérignon και Veuve Clicquot, «εξάντλησε» μερικές από τις καλύτερες σαμπάνιες του.
«Καθώς οι άνθρωποι βγαίνουν από τον Covid, η ζήτηση για πολυτέλεια, απόλαυση και ταξίδια έχει περιοριστεί», είπε ο Schaus.
Δεν ήταν αμέσως σαφές ποιες σαμπάνιες είχαν λιγοστέψει ή πόσο χαμηλά ήταν τα αποθέματα.
Τον περασμένο μήνα, η LVMH ανέφερε ότι τα τμήματα κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών παρουσίασαν διψήφια αύξηση εσόδων κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, με τη σαμπάνια και τα κρασιά να ξεχωρίζουν.
Ο γίγαντας ειδών πολυτελείας δήλωσε ότι οι πωλήσεις στην Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ιαπωνία αυξήθηκαν «απότομα» από τις αρχές του 2022, χάρη στην επιστροφή στα διεθνή ταξίδια και στη «σταθερή ζήτηση» από τους καταναλωτές.
Εκείνη την εποχή, επισημάνθηκε ότι η σχετική ισχύς του δολαρίου στην αγορά είχε ενθαρρύνει τους Αμερικανούς αγοραστές να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις αγορές πολυτελών προϊόντων ενώ βρίσκονταν στην Ευρώπη. Ωστόσο, ο Schaus είπε στο Bloomberg, ότι η αβεβαιότητα παραμένει λόγω του αυξανόμενου πληθωρισμού. Το αυξανόμενο κόστος των πρώτων υλών μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αυξήσεις τιμών σε ορισμένα προϊόντα.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com