απόδοση Ζήσης Πανάγος
Η συνεργασία, που ξεκίνησε το 2021, σηματοδότησε την πρώτη φορά που ο ιταλικός αφρώδης οίνος εμφανίστηκε στο βάθρο της Formula 1. Ο παραγωγός με έδρα το Τρεντίνο ήταν σε θέση να επεκτείνει τη συμφωνία, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Matteo Lunelli να αποκαλύπτει: «Όταν ανακοινώσαμε αυτή τη συνεργασία το 2021, μιλήσαμε ότι όχι μόνο ήταν ένα μεγάλο επίτευγμα, αλλά και ένα σημείο εκκίνησης».
Ο Lunelli συνέχισε: «Σήμερα, μόλις ένα χρόνο αργότερα, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτή η συνεργασία αποκαλύφθηκε ως μια απίστευτη ευκαιρία για την επικοινωνία των αξιών μας σε ένα τεράστιο και ενθουσιώδες κοινό σε όλο τον κόσμο». Πράγματι, το 2021 η σωρευτική παγκόσμια τηλεθέαση για το άθλημα υπολογίστηκε σε 1,55 δισεκατομμύρια.
Το ξεκίνημα της Ferrari Trento έφερε επίσης στην κυκλοφορία περιορισμένης έκδοσης Formula 1 fizz, γιορτάζοντας σημαντικά Grand Prix, συμπεριλαμβανομένων των Silverstone και Monza.
Μια άλλη πρωτοβουλία ήταν η περιορισμένη έκδοση F1 Podium Jeroboam, ένα ακριβές αντίγραφο του μπουκαλιού των τριών λίτρων που δόθηκε στον νικητή οδηγό. Για όσους θέλουν να αποκτήσουν το πραγματικό μπουκάλι (ολοκληρώνεται με τις υπογραφές των τριών κορυφαίων δρομέων), δημοπρατούνται για φιλανθρωπικό σκοπό κάθε Σαββατοκύριακο αγώνα στην F1 Authentics.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1, Brandon Snow, γιόρτασε την επέκταση της συμφωνίας: «Είναι μια τεράστια απόδειξη για όλους όσους εμπλέκονται να ανακοινώνουν μια τόσο συναρπαστική παράταση μετά από μόλις μία πλήρη σεζόν στη συνεργασία και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε να τους έχουμε παρόν στο σε κάθε βάθρο μέχρι το 2025».
Το 2022 σηματοδοτεί επίσης την 120η επέτειο της Ferrari Trento, ένα ορόσημο που συμπίπτει με την επίτευξη του οινοποιείου ως ουδέτερου άνθρακα.