Σύμφωνα με τα δεδομένα αυτά, η αγορά ήδη έχει αρχίσει να επανακάμπτει.
Οι έρευνες πάνω στο θέμα δείχνουν ότι η κατανάλωση αλκοόλ θα φτάσει στα προ-covid επίπεδα μέσα σε δύο έτη ενώ θα αρχίσει να αυξάνεται σταθερά μέχρι το 2025. Μέχρι το τέλος του 2021 θα έχει αυξηθεί σε όγκο κατά 2.9%.
Ο παγκόσμιος όγκος κατανάλωσης μειώθηκε κατά 6.2% παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του 2020, επηρεασμένος από τα lockdowns και άλλους περιορισμούς, ενώ προβλέπεται να ανακάμψει ολοκληρωτικά μέχρι το 2023.
Αυτή η ανάπτυξη θα επιταχυνθεί από κάποιους παράγοντες συμπεριλαμβανομένου της αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ η βιομηχανία ήδη προσαρμόζεται πολύ γρήγορα σε αγορές-κλειδιά και την αυξανόμενη τάση για ‘’σπιτική περίσταση’’.
Μια ακόμα τάση που δύναται να προωθήσει κι άλλο το αλκοόλ αφορά την ‘’premiumisation’’ του προιόντος, σύμφωνα με τον IWSR, με την αγορά premium κρασιών και αλκοολούχων να αυξάνεται κατά 25.6% συνολικά κατ’όγκο ανάμεσα στο 2020 και το 2025, σε σύγκριση με μια αύξηση της τάξης των 0.8% για την ίδια περίοδο για μάρκες σε χαμηλότερα επίπεδα τιμών.
Πηγή app.vinex.market