Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η παγκόσμια κατανάλωση αλκοόλ θα επανέλθει το 2023, το e-εμπόριο παίζει καθοριστικό ρόλο

Η παγκόσμια κατανάλωση αλκοόλ θα επανέλθει στα επίπεδα που ήταν πριν από τη πανδημία, το 2023, σύμφωνα με τα δεδομένα του IWSR, ενώ θα προωθηθεί από το e-εμπόριο ενώ παράλληλα η βιομηχανία θα μεταπηδήσει σε αγορές – κλειδιά.

Σύμφωνα με τα δεδομένα αυτά, η αγορά ήδη έχει αρχίσει να επανακάμπτει.

Οι έρευνες πάνω στο θέμα δείχνουν ότι η κατανάλωση αλκοόλ θα φτάσει στα προ-covid επίπεδα μέσα σε δύο έτη ενώ θα αρχίσει να αυξάνεται σταθερά μέχρι το 2025. Μέχρι το τέλος του 2021 θα έχει αυξηθεί σε όγκο κατά 2.9%.

Ο παγκόσμιος όγκος κατανάλωσης μειώθηκε κατά 6.2% παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του 2020, επηρεασμένος από τα lockdowns και άλλους περιορισμούς, ενώ προβλέπεται να ανακάμψει ολοκληρωτικά μέχρι το 2023.

Αυτή η ανάπτυξη θα επιταχυνθεί από κάποιους παράγοντες συμπεριλαμβανομένου της αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ η βιομηχανία ήδη προσαρμόζεται πολύ γρήγορα σε αγορές-κλειδιά και την αυξανόμενη τάση για ‘’σπιτική περίσταση’’.

Μια ακόμα τάση που δύναται να προωθήσει κι άλλο το αλκοόλ αφορά την ‘’premiumisation’’ του προιόντος, σύμφωνα με τον IWSR, με την αγορά premium κρασιών και αλκοολούχων να αυξάνεται κατά 25.6% συνολικά κατ’όγκο ανάμεσα στο 2020 και το 2025, σε σύγκριση με μια αύξηση της τάξης των 0.8% για την ίδια περίοδο για μάρκες σε χαμηλότερα επίπεδα τιμών.

Πηγή app.vinex.market

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Φαντάσου ένα κρασί που αιχμαλωτίζει την ουσία ενός ελληνικού καλοκαιριού, του ήλιου, της θάλασσας, της μαγικής ατμόσφαιρας του ηλιοβασιλέματος και δροσερών, απολαυστικών απόβραδων. Δεν...

REPORTS

Η αγορά εκλεκτών κρασιών των ΗΠΑ αντέδρασε έντονα στην απειλή και στην επακόλουθη επιβολή δασμών στις εισαγωγές ευρωπαϊκού κρασιού.

REPORTS

Την περασμένη Παρασκευή 16 Μαΐου ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία η επίσκεψη 9 Master Sommeliers από διάφορες πολιτείες των Ηνωμένων Πολιτειών στην Πελοπόννησο, που διοργάνωσε...

REPORTS

Ο Alexandre Arnault, ο 33χρονος γιος του προέδρου της LVMH Bernard Arnault, ανέλαβε μια δύσκολη αποστολή: να αναζωογονήσει την Moet Hennessy, το τμήμα ποτών...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η ετικέτα «Μπλε Τρακτέρ» από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη είναι ο πρωταγωνιστής της πρώτης καμπάνιας βιωσιμότητας στο ελληνικό κρασί. Μέσω της καμπάνιας αυτής το γνωστό...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ “Οινοξένεια” κλείνει φέτος 12 χρόνια παρουσίας στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας, έχοντας καταφέρει να καταξιωθεί σε ένα αγαπημένο θεσμό που προωθεί και...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Σε εξέλιξη βρίσκεται η δεύτερη πτήση του εντόμου της ευδεμίδας στους νομούς Ηρακλείου-Λασιθίου, με το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών Ποιοτικού και Φυτοϋγειονομικού Ελέγχου Ηρακλείου...

REPORTS

Στα 45,6 δισ. ευρώ ακολουθώντας διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης ανήλθε η αξία του παγκόσμιου οινοτουρισμού το 2024 σύμφωνα με νέα έρευνα. Βασικός παράγοντας αυτής της...