Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η ιταλική μάρκα κρασιού Ruffino επανέρχεται με νέες ετικέτες και λογότυπο

Η ιταλική οινοποιητική εταιρεία Ruffino επανασχεδίασε το λογότυπό της και τις ετικέτες κρασιών της, για να αντικατοπτρίζουν καλύτερα την ποιότητα των προϊόντων τους.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η εταιρεία κρασιών που εδρεύει στο Pontassieve της Ιταλίας έχει ανανεώσει την εικόνα της και έχει αρχίσει να αναδιαμορφώνει όλες τις ετικέτες, ξεκινώντας από το Riserva Ducale.

«Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα για το οποίο νοιαζόμαστε βαθιά, και το οποίο εξελίσσουμε με τη μέγιστη προσοχή και αφοσίωση», εξήγησε ο Sandro Sartor, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ruffino.

«Η Ruffino είναι μια μάρκα που είναι γνωστή παγκοσμίως, με μια σειρά κρασιών που ανταποκρίνονται στις πολλές ανάγκες και επιθυμίες των ενθουσιωδών, οι οποίοι περιμένουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και αποχρώσεις από κάθε προϊόν μας. Ως αποτέλεσμα, η εικόνα μας πρέπει να επιτύχει να επικοινωνήσει αυτή την αφθονία, χωρίς ποτέ να προδώσει τις αξίες των κρασιών μας».

Το νέο λογότυπο συνδυάζει την εικόνα δύο R με την κορυφή του Chianti, του πρώτου κρασιού που παρήχθη ποτέ από την ιταλική εταιρεία κρασιού.

«Εκτός από το λογότυπο, έχουμε αρχίσει να επανασχεδιάζουμε όλες τις ετικέτες στο χαρτοφυλάκιο κρασιών της Ruffino, το οποίο θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες», είπε ο Sartor. «Η ανανέωση θα επικοινωνεί με συνέπεια τα χαρακτηριστικά των κρασιών μας, προτιμώντας πάντα ένα ξεκάθαρο, κομψό στυλ που συνδυάζει επιδέξια τα εμβληματικά στοιχεία των παλιών μας ετικετών με πιο σύγχρονα και πιο φρέσκα συστατικά».

Η πρώτη ετικέτα που επωφελήθηκε από αυτή τη στροφή έπρεπε απλώς να είναι το Riserva Ducale, το πιο επιτυχημένο κρασί του Ruffino. Η ετικέτα του κρασιού δεν έχει αλλάξει από το 1927, αλλά ο Sartor ελπίζει να διατηρήσει την ιστορία του κρασιού ενώ ανανεώνει τη μάρκα για να γίνει πιο μοντέρνα.

Παράλληλα, στόχος του αναδιαμόρφωσης είναι να τονίσει την ποιότητα του κρασιού, χωρίς ποτέ να υπονομεύσει το στήσιμο και την ιστορία της ετικέτας.

Η Ruffino σημειώνει επίσης πρόοδο όσον αφορά τα πράσινα ζητήματα, με τις ελπίδες να είναι 100% βιολογικά έως το 2025. Λίγο περισσότεροι από τους μισούς (56%) αμπελώνες της εταιρείας χρησιμοποιούν ήδη βιολογικές πρακτικές και ο Sartor πιστεύει ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση για το μέλλον.

«Είδα ότι δεν υπήρχε μέλλον, παρά μόνο αν έχω βιολογικά κρασιά», ανέφερε σε σχετική δήλωση του στη ProWein. «Αν υπάρχει αυτή η τάση, δεν θέλω να το αργήσω…».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η μείωση του ενδιαφέροντος για το αλκοόλ μεταξύ των νεότερων γενεών ανησυχεί ολοένα και περισσότερο τους παράγοντες του κλάδου. Τι θα γινόταν αν οι...

REPORTS

Πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων από το πρώτο τρίμηνο του 2025 δείχνουν μια μετατόπιση στην αμερικανική αγορά κρασιού, με τους καταναλωτές να επιλέγουν όλο και περισσότερο...

REPORTS

Τα τελευταία χρόνια, τα Hautes-Côtes de Beaune και Hautes-Côtes de Nuits έχουν αναδειχθεί σε νέα κομβικά σημεία του οινικού τοπίου της Βουργουνδίας. Κάποτε αναφερόμενοι...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Στο πλαίσιο των δράσεων εξωστρέφειας που αναπτύσσει τα τελευταία χρόνια, το Ινστιτούτο Αγροτικής Οικονομίας και Κοινωνιολογίας του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ διοργανώνει την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ελαφρά μείωση τιμών, κυριαρχία της Βουργουνδίας στις δημοπρασίες και αύξηση του μεριδίου μικρότερων περιοχών καθώς και ανοδική πορεία των λευκών οίνων αποτελούν τις κύριες...

REPORTS

Το αμερικανικό ουίσκι και κρασί βρίσκονται στον δοκιμαστικό δεύτερο κατάλογο αντιποίνων σε απάντηση στους δασμούς των ΗΠΑ που αποκάλυψε την Πέμπτη 8 Απριλίου η...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια μοναδική οινο - γευστική ταξιδιωτική εμπειρία θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν οι φίλοι και οι φίλες του κρασιού σε όλη την Ελλάδα,...

REPORTS

Η εξέταση, ανάλυση και αντιμετώπιση των προβλημάτων που αφορούν τον αμπελοοινικό τομέα σε όλα τα στάδια ανάπτυξής του, όπως η αλυσίδα παραγωγής, η βελτίωση...