Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η ιταλική μάρκα κρασιού Ruffino επανέρχεται με νέες ετικέτες και λογότυπο

Η ιταλική οινοποιητική εταιρεία Ruffino επανασχεδίασε το λογότυπό της και τις ετικέτες κρασιών της, για να αντικατοπτρίζουν καλύτερα την ποιότητα των προϊόντων τους.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η εταιρεία κρασιών που εδρεύει στο Pontassieve της Ιταλίας έχει ανανεώσει την εικόνα της και έχει αρχίσει να αναδιαμορφώνει όλες τις ετικέτες, ξεκινώντας από το Riserva Ducale.

«Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα για το οποίο νοιαζόμαστε βαθιά, και το οποίο εξελίσσουμε με τη μέγιστη προσοχή και αφοσίωση», εξήγησε ο Sandro Sartor, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ruffino.

«Η Ruffino είναι μια μάρκα που είναι γνωστή παγκοσμίως, με μια σειρά κρασιών που ανταποκρίνονται στις πολλές ανάγκες και επιθυμίες των ενθουσιωδών, οι οποίοι περιμένουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και αποχρώσεις από κάθε προϊόν μας. Ως αποτέλεσμα, η εικόνα μας πρέπει να επιτύχει να επικοινωνήσει αυτή την αφθονία, χωρίς ποτέ να προδώσει τις αξίες των κρασιών μας».

Το νέο λογότυπο συνδυάζει την εικόνα δύο R με την κορυφή του Chianti, του πρώτου κρασιού που παρήχθη ποτέ από την ιταλική εταιρεία κρασιού.

«Εκτός από το λογότυπο, έχουμε αρχίσει να επανασχεδιάζουμε όλες τις ετικέτες στο χαρτοφυλάκιο κρασιών της Ruffino, το οποίο θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες», είπε ο Sartor. «Η ανανέωση θα επικοινωνεί με συνέπεια τα χαρακτηριστικά των κρασιών μας, προτιμώντας πάντα ένα ξεκάθαρο, κομψό στυλ που συνδυάζει επιδέξια τα εμβληματικά στοιχεία των παλιών μας ετικετών με πιο σύγχρονα και πιο φρέσκα συστατικά».

Η πρώτη ετικέτα που επωφελήθηκε από αυτή τη στροφή έπρεπε απλώς να είναι το Riserva Ducale, το πιο επιτυχημένο κρασί του Ruffino. Η ετικέτα του κρασιού δεν έχει αλλάξει από το 1927, αλλά ο Sartor ελπίζει να διατηρήσει την ιστορία του κρασιού ενώ ανανεώνει τη μάρκα για να γίνει πιο μοντέρνα.

Παράλληλα, στόχος του αναδιαμόρφωσης είναι να τονίσει την ποιότητα του κρασιού, χωρίς ποτέ να υπονομεύσει το στήσιμο και την ιστορία της ετικέτας.

Η Ruffino σημειώνει επίσης πρόοδο όσον αφορά τα πράσινα ζητήματα, με τις ελπίδες να είναι 100% βιολογικά έως το 2025. Λίγο περισσότεροι από τους μισούς (56%) αμπελώνες της εταιρείας χρησιμοποιούν ήδη βιολογικές πρακτικές και ο Sartor πιστεύει ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση για το μέλλον.

«Είδα ότι δεν υπήρχε μέλλον, παρά μόνο αν έχω βιολογικά κρασιά», ανέφερε σε σχετική δήλωση του στη ProWein. «Αν υπάρχει αυτή η τάση, δεν θέλω να το αργήσω…».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μία ομάδα Ουρουγουανών ερευνητών παρουσίασε πρόσφατα τα αποτελέσματα μιας εκτενούς μελέτης που διερευνά τη δυνατότητα μείωσης ή μερικής αντικατάστασης του διοξειδίου του θείου (SO₂)...

REPORTS

Μελέτη που διεξήγαγε η Danielle Gallina, από το Πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολομβίας (UBC) στο Οκάναγκαν, υπό την επίβλεψη του καθηγητή Jonathan Cinnamon στα οινοποιεία...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η ιστορία δεν είναι μια ευθεία γραμμή. Είναι μια πορεία που χτίζεται με τον χρόνο, τις επιλογές και τη συνέπεια. Δεν επαναλαμβάνεται, αλλά εξελίσσεται....

REPORTS

Η αυστραλιανή οινοποιία βρίσκεται αντιμέτωπη με μία από τις σοβαρότερες δοκιμασίες της τελευταίας εικοσαετίας, καθώς η υπερπαραγωγή, η υποχώρηση της κατανάλωσης και οι χρόνιες...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Στο New Hotel, ανάμεσα σε πιάτα που μιλούσαν χαμηλόφωνα και κρασιά που ήξεραν πότε να ξεδιπλωθούν, η ομάδα του Wine Trails συναντήθηκε για κάτι...

VIDEOS

Υπάρχουν συνεντεύξεις που απλώς καταγράφουν λόγια και άλλες που ξετυλίγουν μια ολόκληρη διαδρομή ζωής. Η συζήτηση με τον Χρήστο Ζαφειράκη ανήκει ξεκάθαρα στη δεύτερη...

VIDEOS

Η κάμερα ανοίγει και το οινοποιείο δεν λειτουργεί απλώς ως χώρος, αλλά ως παρακαταθήκη. Ο Χρήστος Ζαφειράκης ανοίγει τις πόρτες του οινοποιείου του και...

REPORTS

Κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2025, η νέα γιορταστική έκδοση The Top 50 του Wine Trails, με πλούσια θεματολογία και βάθος αναζήτησης για...