Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος
Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το γαλλικό RTL αποκάλυψε ότι «ποτέ δεν έχει πιει τόσο λίγο κρασί η Γαλλία».
Πιο συγκεκριμένα, η έκθεση βόμβα διαπίστωσε ότι η κατανάλωση κρασιού έχει μειωθεί σημαντικά στη χώρα, με το κόκκινο κρασί να είναι το χειρότερο πλήγμα. Οι καταναλωτές κόκκινου κρασιού έχουν μειωθεί κατά 32% σε σύγκριση με λίγο περισσότερο από μια δεκαετία πριν, το 2011.
Ειδικότερα, το τμήμα ηλικιών 19-35 έχει γυρίσει την πλάτη στα κόκκινα κρασιά, με τον αριθμό των καταναλωτών κόκκινου κρασιού να μειώνεται κατά 7% την περίοδο αυτή.
Η είδηση ακολουθεί μια κυβερνητική πρωτοβουλία, που ξεκίνησε το 2019, η οποία παρότρυνε τους Γάλλους κατοίκους να περιορίσουν την κατανάλωση αλκοόλ και να περιορίσουν την πρόσληψη αλκοόλ σε δύο ποτήρια την ημέρα.
«Για την υγεία των πολιτών, το αλκοόλ θα πρέπει να περιορίζεται σε δύο ποτήρια το πολύ την ημέρα, και όχι κάθε μέρα», έλεγε η εκστρατεία του οργανισμού δημόσιας υγείας εκείνη την εποχή.
Έτσι, ανταποκρινόμενος στις κατηγορίες για υπερβολική κατανάλωση οινοπνεύματος, ο υπουργός Γεωργίας της Γαλλίας, Didier Guillaume, δέχτηκε κριτική νωρίτερα αυτό το έτος, όταν πρότεινε ότι το κρασί «δεν είναι σαν τα άλλα αλκοόλ» και σπάνια είναι η αιτία της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ στους Γάλλους νέους.
Παράλληλα, η είδηση της κατακόρυφης πτώσης της κατανάλωσης κόκκινου κρασιού θα αποτελέσει περαιτέρω πλήγμα στο εμπόριο κρασιού της χώρας, μετά από έκθεση που δημοσίευσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος (ΕΟΑ) νωρίτερα αυτόν τον μήνα, σύμφωνα με την οποία η Γαλλία υπέστη τις μεγαλύτερες οικονομικές απώλειες που προκλήθηκαν από την κλιματική αλλαγή από οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο.
Τέλος, η Γαλλία δέχτηκε μεγάλο πλήγμα στο δεύτερο μισό του 2020, ύψους 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ, λόγω δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το κλίμα, όπως καταιγίδες, πυρκαγιές και παγετοί, όπως αποδεικνύεται από τις πολλές συγκλονιστικές φωτογραφίες με αμπελώνες καλυμμένους με παγάκια και καλλιεργητές να ανάβουν χαλιά με κεριά για να ζεστάνουν τα αμπέλια.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com